Selasa, 18 Mac 2014

JANGAN PERKARA BAIK KITA BUAT SEPERTI BINA MASJID SERTA JALANRAYA DLL...DALAM MASA YANG SAMA KITA BUAT JUGA PERKARA2 MUNGKAR...LEBIH2 LAGI MENOLAK HUKUM ALLAH SWT....KITA INGAT ALLAH TU SAPE....

VIDEO: Lepas ‘Bantai’ Khairy, Bomoh VIP ‘Tibai’ Anwar Ibrahim Pulak!

Kuala Lumpur – Tindakan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim yang menggunakan isu ‘Raja Bomoh’ ketika berceramah di Kajang menimbulkan kemarahan Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin.
Menurutnya tindakan tersebut tidak wajar kerana walaupun pilihan raya ini bagus namun jangan menggunakan namanya untuk meraih populariti.
Ibrahim turut mendakwa, Anwar adalah jenis ‘kacang yang lupakan kulit’ kerana melupakan budi yang pernah diberikannya sebelum ini.
“Saya tidak pernah kenal dia, tapi dia pernah makan budi saya. Masa dia jadi Menteri Pertanian dia datag ke Sungai Manik, Perak. Masa itu dia datang saya sponsor (taja) dia makan. Tapi manusia lupa kulit, tak tahu nak cakap la (jenis) lupa orang. Kita tak lupa dia (tapi) dia lupa kita” katanya.
Beliau turut menjelaskan akan memfailkan saman malu terhadap ahli parlimen Permatang Pauh itu kerana menggunakan nama dan popularitinya di dalam kempen dan ceramah pilihan raya.
“Anwar Ibrahim kalau dia lantang (bangkitkan lagi isu) saya akan sama malu, kerana dia menjual nama saya ketika (ceramah) pilihan raya kerana dia tidak ada modal.
“Dia cakap dalam parlimen baru-baru ini, siasat siapa Ibrahim Mat Zin. Jadi dia nak siasat saya, siasat diri sendiri dulu, jangan tuduh orang bukan-bukan.” - www.suara.tv
 

 





Perggghhh... Bomoh 1Malaysia Pro-Umno Nak Saman Anwar RM300 Juta... Kah Kah Kah
Posted on Monday, March 17 @ 23:51:52 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur



" Apa Barang lah lu ni Tok Moh... Apa Ke Jadah nya lu nak SAMAN Anwar Ibrahim sampai RM300 Juta tu Tok Moh, Anwar tu baru aje Menang Saman keatas PAPA GOMO BANGSAT Blogger Kesayangan Umno And The Gang hanya RM800 Ribu, tiba-tiba Tok Moh nak Saman Anwar RM300 Juta mana lah Anwar tu nak Cari Duit untuk Bayar Saman tu Tok Moh. Tambah lagi Anwar akan Masuk Penjara dalam masa lebih kurang 2 Bulan, rasa nya TAK SEMPAT untuk Anwar MENABUNG seperti BINI NAJIB (BN) yang namanya Rosmah Mansor (RM) tu... kah kah kah !.

Gua rasa baik aje lu BATALKAN Niat lu tu Tok Moh, kerana DITAKUTI lu akan MATI dengan CELIK MATA dan seterus nya menjadi HANTU RAYA TAK BERTUAN kerana KEMPUNAN untuk Merasa Mendapat Duit RM300 Juta dari Anwar Ibrahim. Sepatutnya lu terus Niat lu untuk MENYAMAN Ketua Pemuda Umno Malaysia merangkap Menteri Belia Dan Sukan Yb Khairy Jamaluddin (KJ) yang lu katakan BIADAB terhadap ORANG TUA. Rasa-rasa gua kalau lu teruskan Menyaman KJ maka HARAPAN lu untuk Merasa Duit sebanyak RM100 mungkin ada kot... kah kah kah !.
Lu sendiri tahu lah Tok Moh siapa dia KJ tu kan kan kan... Menteri tu Tok Moh oiiii... kalau setakat RM100 Juta gua rasa NO HAL lah Tok Moh, SILAP HARI BULAN belum BICARA lagi lu sudah MENANG Tok Moh. Andai kata Presiden Umno Tak Hantar Duit untuk Bayar Saman tersebut gua rasa MANTAN Presiden Umno sebelum Najib pun boleh Bayar lah Tok Moh, Tok Moh lupa ke yang KJ tu adalah PENJAGA TINGKAT 4 semasa Mantan Presiden Umno sebelum Najib. Mungkin kalau kedua-dua tu TAK HANTAR DUIT gua rasa KJ sendiri pun BOLEH BAYAR lah Tok Moh... kah kah kah !.
Cuma satu aje Tok Moh yang menjadi KEMUSYKILAN gua, ianya berkenaan LIWAT. Cara Tok Moh berkata-kata SEBIJI macam ISI PERUT UMNO yang pernah DILIWAT oleh Anwar Ibrahim daripada ANAK sampai lah ke MAK BAPAK dia orang lu tahu tak Tok Moh. Apa Tok Moh pun termasuk sekali ke antara yang pernah Diliwat oleh Anwar Ibrahim tu Tok Moh, kalau Betul lah Anwar pernah Meliwat Tok Moh memang TAK PATUT ya Tok Moh. Ada ke patut seorang BOMOH yang pernah MENAMPAR BUAYA tapi sampai boleh Diliwat oleh Anwar Ibrahim... kah kah kah !.
Gua nak tengok gak Jabatan Agama Islam mana yang akan mengambil TINDAKAN terhadap BOMOH 1Malaysia Pro-Umno ni, kalau Jabatan Agama Islam KHAS nya Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) ADA TELOR lu orang ambil lah Tindakan terhadap Bomoh 1Malaysia Pro-Umno tu. Lu orang JAIS tak dengar ke bagaimana Bomoh tu MEMUJI DAN MEMUJA Ulul Amri Umno dengan Isteri beliau BN tu, BUKTIKAN lah JAIS yang lu orang bukan nya BARUA UMNO yang dikatakan selama ini. Tapi jangan MARAHHHHH kalau Tiada Tindakan dan lu orang dikatakan sebagai Barua Umno... kah kah kah !. video disini

hemmmmm..... kalau dah nama nya umno and the gang dari pemimpin sampai lah ke penyokong semua nya sama aje beb iaitu otak lucah... kah kah kah... A B U.
"


................................
Dihantar untuk paparan TKO (Tranungkite)
Oleh:
inderasipejuang
Posted on Monday, March 17 @ 23:51:52 MY


KUALA LUMPUR: Dua belas individu yang dimasukkan ke hospital akibat penyalahgunaan dadah semasa konsert Festival Future Music Asia 2014, masih dirawat dan dilaporkan stabil.
  
Tiga lagi iaitu dua warga Singapura telah dibenarkan keluar dari Hospital Kuala Lumpur (HKL) dan seorang lagi warga Taiwan dibenarkan keluar dari Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), kata Ketua Polis Daerah Cheras Mohan Singh Tara Singh.

"Sebanyak 12 orang masih menerima rawatan, termasuk dua orang di HKL, seorang di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) dan sembilan di PPUM.

"Lapan daripada 12 orang itu merupakan warga Singapura manakala masing-masing seorang warga tempatan, warga Myammar, Iran dan Filipina, katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Beliau berkata setakat ini sebanyak 29 orang ditahan atas kesalahan penyalahgunaan dadah yang membabitkan 14 warga tempatan dan 15 warga asing.

Daripada jumlah itu, 17 ditahan reman untuk siasatan lanjut.

Awal pagi Sabtu lepas, enam warga tempatan termasuk tiga wanita, meninggal dunia akibat mengambil dadah ketika menonton konsert berkenaan di Stadium Bukit Jalil di sini. Mereka berumur antara 19 dan 28 tahun. - Bernama
KUALA LUMPUR: Abang kepada seorang gadis yang mati semasa menonton konsert Festival Future Music Asia (FMFA) 2014 di Stadium Nasional Bukit Jalil, Jumaat lepas meminta kepada semua pihak agar tidak membuat spekulasi, menambah-nambah cerita, menghina atau mencaci adiknya itu atau keluarga.

“Hormatilah yang telah pergi, dan hormatilah ahli keluarga saya yang masih dalam keadaan trauma. Mereka cuma insan biasa, mereka memerlukan sokongan anda untuk menghadapi ujian dariNya,” tulisnya di dalam facebook milik adiknya semalam, sebagaimana di bawah.

Pada 15 Mac 2014, adik saya Sabreena binti Kamarudin telah kembali ke rahmatullah. Saya tidak menafikan apa yang dikatakan oleh media massa tentang apa yang berlaku, di mana adik saya terlibat dengan satu konsert dan telah meninggal dunia.

Arwahyarhamah merupakan seorang yang sangat baik hati, disayangi serta disenangi oleh ahli keluarga dan juga kawan-kawannya. Ramai pihak yang tidak mempercayai apa yang telah berlaku, terutamanya para guru dan sahabat handai kerana perwatakannya yang lemah lembut dan baik budi pekerti sejak dari kecil lagi.

Saya sebagai abang turut terkejut dengan berita ini, dan sehingga ke saat ini masih tidak dapat menerima hakikat bahawa adik saya telah kembali kepadaNya dalam keadaan begini.

Saya masih terlibat dalam proses menyiasat dan mencari informasi tentang apa yang telah berlaku, dan saya tidak akan berhenti sehingga nama adik saya bersih seperti sediakala.

Saya juga meminta kepada semua pihak agar tidak membuat spekulasi, menambah-nambah cerita, menghina atau mencaci arwahyarhamah atau keluarga. Hormatilah yang telah pergi, dan hormatilah ahli keluarga saya yang masih dalam keadaan trauma. Mereka cuma insan biasa, mereka memerlukan sokongan anda untuk menghadapi ujian dariNya.

Saya ingin meminta pertolongan anda semua agar memadam gambar-gambar arwahyarhamah yang tidak menutup aurat. Selain itu, saya serendah-rendah diri memohon jasa baik sesiapa yang membaca post ini, sama ada anda mengenali arwahyarhamah atau tidak, untuk sama-sama terus mendoakan Sabreena agar ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan solehah. Sedekahkan Al-Fatihah untuknya agar beliau mendapat ketenangan di sana.

Ingatlah adikku dalam doamu. - Amirul Aftar.


 UMNOlah Punca Kematian 6 orang di konsert Future Music Asia. Tak Percaya??
Posted on Tuesday, March 18 @ 07:21:51 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur




Kelik kalau nak jelaskan mukanya!!
Ini program rasmi untuk kalangan kepimpinan UMNO. Kalau UMNO tak beri sokongan takkan konsert bercambah di Malaysia! Takkan dadah boleh bermaharajalela dipub, bar dan konsert!


UMNO perosak bangsa, pengkhinat agama!

Tiada ulasan: