Isnin, 17 Mac 2014

HENDAK SYURGA....BERCITA2 HENDAK MASUK SYURGA...SYURGA MENJADI IDAMAN...TETAPI AMALAN .....AMAL2NYA AMALAN SYAITAN....DALAM MASA YANG SAMA BENCI ISLAM...MENOLAK ISLAM...AMBIL ISLAM BERPILIH2

Tak logik Zaharie rampas pesawat kerana saya, kata Anwar
pada 17-03-2014 09:03 Ditulis Oleh Shuhaniza Said
Post Pic
KAJANG: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan insiden kehilangan pesawat MH370, adalah disebabkan kesedihan juruterbang, Kapten Zaharie Ahmad yang kecewa dengan keputusan Mahkamah Rayuan, 7 Mac lalu bersabit tuduhan liwat ke atas dirinya.
Sambil berseloroh, Anwar berkata, tidak logik untuk mengaitkan dirinya sebagai punca kepada insiden itu sehingga mendorong Zaharie bertindak merampas pesawat berkenaan.   
"Pesawat hilang sebab juruterbang kecewa saya dipenjara..ingatkan main-main rupanya mereka serius tuduh saya.
"Petang tadi CNN dan agensi media asing seluruh dunia kata sebab juruterbang bersedih Anwar kena penjara. Ini bukan kata juruterbang saja bersedih, malah jutaan rakyat Malaysia pun sedih juga. 
"Orang bawa teksi pun sedih juga, tapi tak pergi langgar (orang),"katanya dalam satu ceramah di Sungai Chua, malam tadi.
Semalam, akhbar tabloid Britain, Daily Mail melaporkan kononnya kehilangan pesawat MH370 mempunyai kaitan dengan kes liwat Anwar.
Akhbar tersebut mengatakan Zaharie yang merupakan penyokong Anwar   hadir ke mahkamah pada 7 Mac lalu bagi mendengar perbicaraan kes Ketua Umum PKR tersebut, iaitu beberapa jam sebelum berlepas dengan pesawat Boeing 777-200ER (9M-MRO) ke Beijing.
Menurut laporan akhbar itu lagi, Zaharie berkemungkinan kecewa dengan keputusan mahkamah yang menjatuhkan hukuman lima tahun penjara ke atas Anwar, sehingga mendorongnya bertindak merampas pesawat itu sebagai tanda protes terhadap keputusan mahkamah.
Dalam ceramah yang sama Anwar turut menafikan bahawa peletakan isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kajang yang menggantikan dirinya adalah calon tangkap muat atau boneka. 
"Bukan saja dengan Keadilan, (malah) dengan PAS dan DAP kita bincang. Dan saya masih ingat Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng kata kalau saya tak boleh bertanding, kami rasa calon terbaik ialah Azizah. Jadi saya minta kawan-kawan sokong,"katanya lagi.
Selain menggunakan insiden kehilangan pesawat MH370 sebagai modal kempennya untuk menyerang kerajaan, Anwar dalam pada itu juga membidas Umno-Barisan Nasional (BN) yang sering memainkan isu moral yang bertujuan menanamkan rasa benci pengundi terhadap dirinya.  
"Sebab saya tak angkat tanah, saham, balak, kontrak..sebab itu mereka kata saya gila seks. Perempuan pun saya mahu, lelaki pun saya mahu, lembu pun saya mahu,"ujarnya.
Wan Azizah menggantikan Anwar selepas Ketua Pembangkang itu dijatuhi hukuman penjara lima tahun oleh Mahkamah Rayuan.
Anwar didapati bersalah di atas tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan pada 2008.
Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan hari pengundian pada 23 Mac dan tarikh pengundian awal pula pada 19 Mac.

iNFO : Israel Minta Palestin Iktiraf Negara Yahudi !

Tag :  Israel Minta Palestin Iktiraf Negara Yahudi 
Menteri Pertahanan Israel, Moshe Yaalon berkata, satu perjanjian keamanan dengan Palestin tidak akan dicapai melainkan Pihak Berkuasa Palestin mengiktiraf Israel sebagai sebuah negara Yahudi.
"Adalah sukar untuk membuat satu perjanjian tanpa pihak di sebelah sana (Palestin) mengiktiraf hak kita untuk wujud sebagai tanah air penduduk Yahudi," katanya kepada saluran sebuah stesen televisyen.
Menurutnya, Presiden Palestin, Mahmoud Abbas bukannya seorang rakan yang boleh membantu menamatkan konflik antara Palestin dengan Israel.
Beliau berkata, keamanan tidak wujud ketika generasi Mahmoud masih hidup.Isu pengiktirafan itu menjadi perkara utama dalam rundingan damai tajaan Amerika Syarikat.
Palestin telah menolak untuk memberi pengiktirafan tersebut.Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu berkata, pengiktirafan itu merupakan punca utama konflik melibatkan Israel dengan Palestin.
Mahmoud akan menemui Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama pada minggu depan.
- Laporan asal AP via KOSMO
Siasatan menjurus rampasan

SEPANG 16 Mac - Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengklasifikasikan kes siasatan terhadap pesawat MH370 yang hilang lebih seminggu lalu menjurus ke arah rampasan kapal terbang dan perbuatan pengganas.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, berikutan itu pihak polis sedang menyiasat kes tersebut di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 (SOSMA).

Fokus siasatan yang melibatkan empat elemen iaitu rampasan, sabotaj, masalah peribadi dan psikologi dalam kalangan anak kapal serta penumpang tidak berubah walaupun kita telah membuat klasifikasi tersebut.

Siasatan telah dilakukan ke atas kesemua orang yang mempunyai kaitan dengan pesawat tersebut daripada juruterbang, krew, jurutera hingga kepada orang yang menarik kapal terbang tersebut sebelum pesawat ini berlepas," katanya.

Beliau berkata demikian dalam sidang akhbar bersama mengenai insiden kehilangan pesawat MH370 di Pusat Media Hotel Sama-Sama di sini hari ini.

Yang hadir sama, Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein; Ketua Pengarah Jabatan Penerbangan Awam (DCA), Datuk Azharuddin Abdul Rahman dan Ketua Pegawai Eksekutif Malaysia Airlines (MAS), Ahmad Jauhari Yahya.

Menurut Khalid, berdasarkan maklumat terbaharu yang diterima daripada agensi risikan luar negara dan pihak berkuasa dari negara berkaitan, mereka mengesahkan kesemua penumpang dalam pesawat itu mempunyai latar belakang yang bersih.

Namun, beliau berkata, masih terdapat negara yang belum menyerahkan lagi maklumat tersebut kepada pihak Kedutaan Malaysia di negara berkenaan.

Antara negara yang telah memberi maklumat kepada polis ialah China dan India," katanya.

Dalam pada itu, Khalid berkata, berhubung dua penumpang Iran yang menaiki pesawat menggunakan pasport curi, siasatan mendapati mereka tidak terlibat dengan sebarang kumpulan pengganas dan tidak mempunyai latar belakang negatif.

Katanya, siasatan lanjut kini lebih tertumpu kepada krew pesawat tersebut.

Mengenai pemeriksaan di rumah juruterbang, Kapten Zaharie Ahmad Shah, 53, kami telah menjalankan siasatan di rumahnya dan mengambil peralatan simulasi dan yang berkaitan untuk disiasat oleh sepasukan pakar," katanya.

Tambahnya, polis telah mengambil keterangan daripada ahli keluarga juruterbang tersebut dan siasatan mendapati dia dan juruterbang pembantu, Fariq Abdul Hamid, 27, tidak membuat permintaan kepada MAS untuk terbang bersama pada hari kejadian.

Mengulas dakwaan pihak polis telah menamatkan kerjasama dengan Organisasi Perisikan Antarabangsa (Interpol), beliau berkata, perkara itu tidak betul malah siasatan terhadap pesawat tersebut turut melibatkan beberapa agensi negara lain.

Sesuai lah dgn cogan kata "ANAK MUDA BERSAMA BN" maka Pada 13-15 MAC 2014 jam 1800 hingga 0030, Syarikat Live Scape Sdn Bhd menganjurkan Konsert Festival Future Music. Namun begitu, konsert tersebut telah dicemari dengan penyalahgunaan dadah dan minuman alkohol secara berlebihan.
Astaghfirullah ! Menteri dan korporat ni tahukah yg Malaysia dah diistihar oleh Kerajaan BN sebuah negara Islam?
KONSERT FMFA 2014 YANG MERAGUT 6 NYAWA MENDAPAT SOKONGAN PADU DAN JITU DARI NAZRI AZIZ???????
http://omakkau.blogspot.com/2014/03/konsert-fmfa-2014-yang-meragut-6-nyawa.html

http://buletin-terkini-online.blogspot.in/2014/03/29-gambar-sekitar-konsert-fmfa-2014-dan.html
Blacks Mamba FIKIR2KANLAH !!!
 

AMARAN KERAS !!!

ALLAH , DALAM AL QURAN
& HADITH NABI SAW .

ALLAH YG MAHA BESAR & TUHAN SEKELIAN ALAM
MENGHARAMKAN SYURGA KEPADA PEREMPUAN2 BERAGAMA ISLAM , TIDAK MENUTUP AURAT ,
DAN YG MENUTUP AURAT , TETAPI IA TIDAK , MENGIKUT SYARAT-SYARAT PEMAKAIAN YG DITETAPKAN OLEH ISLAM .

MAKA ! SEGALA AMALAN YG KITA LAKUKAN , SELAMA KITA HIDUP , SEIAP HARI & MASA MENJADI SIA - SIA BELAKA . .
ALLAH TIDAK TERIMA , SEMUA AMALAN KITA , SELAGI KITA TIDAK MENUTUP AURAT DGN CARA YG BETUL , MENGIKUT PERATURAN YG DIBENARKAN OLEH UGAMA ISLAM .

(KATA NABI , KAUM WANITA YG PALING RAMAI JADI PENGHUNI NERAKA)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" (MANUSIA YG PALING BODOH DI DUNIA , ADALAH MANUSIA YG TIDAK DPT MENILAI , YG MANA BENAR DAN YG MANA SALAH) "

" SOMBONG ITU , ADALAH ORG YG BENCI PADA KEBENARAN DAN MENGHINA HUKUM ISLAM DAN PARA ULAMA "

" (HIDUP TANPA ILMU , IBARAT SAMPAN TANPA BERKEMUDI - ORG YG TIDAK MENAMBAH ILMUNYA - BERERTI KALAH DLM PERJUANGAN HIDUP) - (Hukama) .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(1) PERINGATAN :-
ALLAH MAHA BESAR & TUHAN SEKELIAN ALAM .

(10 PEKARA YG MEMBATALKAN SYAHADAH)

1) MENYEKUTUKAN ALLAH .
2) BERSERAH KEPADA MAKLUK (BERGANTUNG NASIB PADA MAKLUK) KONSEP SEBENAR KPA ALLAH TAALA SAHAJA .
3) MENGKAFIRKAN ORG ISLAM YG NYATA ISLAMNYA DAN TIDAK MENGKUFURKAN ORG KAFIR YG NYATA KUFURNYA .
4) YAKIN DAN PERCAYA IDEOLOGI DIBAWA OLEH MANUSIA LEBIH BAIK DARI SISTEM ISLAM .
5) MENCELA NABI SAW DAN SUNAHNYA .
6) HUKUM ALLAH MENJADI SENDAAN DAN GURAUAN .
7) MENENUNG NASIB DAN BERMAIN SIHIR .
8) MEMBANTU ORANG2 KAFIR UTK MEROSAKAN ISLAM .
9) BERANGGAPAN KELUAR DARI ISLAM TIDAK APA-APA .
10) MENOLAK SEBAHAGIAN DARIPADA AL-QURAN DAN MENERIMA SEBAHAGIAN AL-QURAN . PERINGATAN !!!

" PERINGATAN DARI ALLAH "

7 DOSA YG PALING BESAR DLM ISLAM .

1) SYIRIK KEPADA ALLAH .
2) SIHIR
3) MAKAN RIBA
4) MAKAN HARTA ANAK YATIM .
5) LARI DARIPADA MEDAN PERANG DIJALAN ALLAH .
6) MEMBUNUH ORANG ISLAM , KECUALI YG DIBENARKAN MENGIKUT HUKUM ISLAM .
7) MENUDUH/FITNAH PEREMPUAN YG BAIK MELAKUKAN ZINA TAMPA SEBARANG BUKTI YG NYATA .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" SESUNGGUHNYA, ORG YG BERIMAN ITU, APABILA DISEBUT NAMA ALLAH, MAKA GEMENTARLAH , HATI MEREKA " AL-ANFAL) ,

" (FIRMAN ALLAH " BARANG SIAPA YG TIDAK BERHUKUM DGN HUKUMAN YG DITURUNKAN ALLAH MAKA MEREKA ITU ORANG - ORANG YANG KAFIR " (SURAH AL-MAIDAH - AYAT : 44) "

" (FIRMAN ALLAH " ALLAH PELINDUNG ORANG-ORANG BERIMAN, DIA MENGELUARKAN MEREKA DARI KEGELAPAN (KUFUR KEPADA CAHAYA IMAN) " (SURAH AL-BAQARAH - AYAT : 257) "

(MANUSIA YG BONGKAK, IBARAT LILIN, IA BOLEH MENYALA DGN TERANG, TAPI SUATU HARI IA AKAN PADAM, INGATLAH !!! , KITA SEMUA MAKLUK CIPTAAN ALLAH)

(SETIAP YG HIDUP, PASTI AKAN MATI, ADAKAH KITA MATI DLM KEADAAN MENGHINA HUKUM ALLAH ???) .

" TANDA HARI QIAMAT SEMAKIN DEKAT, DIHAPUSKAN ILMU UGAMA, LALU TIMBUL FITNAH, DIMANA-MANA DIJUMPAI KEBAKHILAN DAN BYK PEMBUNUHAN" (RIWAYAT MUSLIM)
" PERINGATAN ALLAH "

FIRMAN ALLAH "

" BARANG SIAPA YG TIDAK BERHUKUM DGN HUKUMAN YG DITURUNKAN ALLAH , MAKA MEREKA ITU ORANG - ORANG YANG KAFIR "

(SURAH AL-MAIDAH , AYAT 44)

Iklas Dari Laman : -
https://m.facebook.com/profile.php?id=1378847072377212

Buet sahabet2 nur...HONG KONG SURAT KHABAR .M MALAYSIA DIGELAR PENIPU BESAR..
Like · · · 14 minutes ago ·

Monday, 17 March 2014

KONSERT FMFA 2014 YANG MERAGUT 6 NYAWA MENDAPAT SOKONGAN PADU DAN JITU DARI NAZRI AZIZ???????



Penganjuran acara muzik terbesar selama tiga hari di Stadium Negara Bukit Jalil yang dilihat sebagai satu tindakan biadab dan tidak menghormati sensitiviti rakyat Malaysia mendapat sokongan padu lagi jitu dan restu Menteri Pelancungan dan Kebudayaan Malaysia, Nazri Aziz?????.

Omak Kau rasa terkilan dan sedih sayu di kala negara sedang diuji ALLAH SWT dengan ketidaktentuan cuaca hingga dilaporkan 10,000 kebakaran hutan, jerebu pada tahap membimbangkan dan kehilangan MH370, namun pihak kerajaan masih membenarkan pesta muzik diadakan.

Ketika ramai pihak menganjurkan solat hajat di masjid-masjid dan solat Istisqa memohon pertolongan ALLAH untuk menurunkan hujan, tetapi anak-anak muda terkinja-kinja lupa diri berpesta di Stadium Bukit Jalil.

Kelmarin dulu, enam individu termasuk seorang pelajar dari sebuah universiti di utara tanah air maut dan tiga kritikal disyaki akibat pengambilan dadah secara berlebihan ketika berhibur di acara muzik terbesar itu.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Seri Mohmad Salleh berkata, kesemua mangsa warga tempatan berumur 19 hingga 28 tahun dan disahkan meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) dan Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM).

Mereka ialah Kamal Zekry Kamal Basha, 22, Victor Wong E Hern, 26, Sabreena Kamaruddin, 21, M Suresh, 28, Syazana Sohaime, 23, dan Nor Faizza Mohd Wazir, 27.

Dua orang yang kritikal ialah warga Singapura dan seorang lagi warga tempatan, dalam lingkungan umur 19 dan 27 tahun yang kini menerima rawatan di PPUM dan di PPUKM.

Ekoran dari tragedi ini, pihak polis memberitahu penganjur bahawa konsert untuk hari ketiga perlu dibatalkan tanpa alasan kerana menyebabkan masalah keselamatan.

Update Terkini - Pengamal Ilmu Perubatan Tahu Lokasi Mh370



Ustaz Tuan Asmawi Tuan Umar salah seorang pengamal perubatan islam memohon kepada pasukan penyelamat untuk meneruskan pencarian di daratan. Beliau berkata sedemikian bukanlah bermaksud dia ingin menjadi penilik atau sebagainya 
“Ada kenyataan dikeluarkan sebelum ini menyatakan pesawat berpatah balik. Saya menyeru pihak SAR lebih tumpukan usaha pencarian ke daratan pula di sekitar Laut China Selatan melibatkan Terengganu, Kelantan, Pahang termasuk Vietnam juga tetapi bukan lagi di laut,” ujarnya.

Tiada ulasan: