Ahad, 6 Mei 2012

BILA MASALAH PERIBADI TERBONGKAR...NI KESAN HUKUMAN DARI ALLAH...PADA HUKUM ALLAH KITA TIADA KEKEBALAN

Mengapa Najib takut pilihan raya adil, bersih?

Abdul Aziz Mustafa, 05 Mei 2012
KUALA LUMPUR, 5 Mei: Mengapa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak begitu takutkan pilihan raya yang adil dan bersih sehingga sanggup menjadikan dirinya dilihat begitu bodoh, kata Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu (gambar).


"Asalkan dapat mengelakkan pilihan raya yang bersih dan adil, Najib sanggup hina dirinya sehingga beliau nampak bodoh sungguh," katanya.

Beliau juga tidak sangka Najib sanggup bercakap merapu dan menuduh rakyat yang menuntut pilihan raya yang adil dan bersih mahu menggulingkan kerajaan.

Mohamad juga mempersoalkan, Najib terancam dengan siapa sebenarnya?

Siapa mahu guling kerajaan, Bersih atau pesaing-pesaingnya di dalam Umno, tanya beliau lagi.

"Dakwaan Najib mengenai percubaan hendak guling kerajaannya itu ditujukan kepada siapa?

"Ditujukan kepada desakan-desakan dalam Umno sendiri termasuk dari godfather mereka atau kepada Bersih?

"Kalau ditujukan kepada Bersih, dia salah alamat," katanya.

Menurut Mohamad, hanya orang gila sahaja yang sanggup mendakwa perhimpunan Bersih 3.0 minggu lepas bertujuan mahu menggulingkan kerajaan di luar cara pilihan raya.

"Perhimpunan itu menuntut pilihan raya yang bersih dan adil. Perhimpunan itu menuntut dibersihkan daftar pengundi. Perhimpunan itu menuntut ahli Umno berhenti sebagai Pengerusi SPR (Suruhanjaya Pilihan Raya).

"Kalau mahu guling kerajaan Najib di luar cara pilihan raya, hendak buat apa tuntut semua itu?" tegas beliau.

Mohamad berkata, walaupun kejayaan perhimpunan Bersih 3.0 menjadikan Najib berasa sangat terancam, tetapi yang lebih mengancam kedudukannya ialah arus deras dari dalam Umno sendiri yang begitu tidak puas hati terhadap cara beliau dan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengendalikan kebangkitan rakyat itu.

"Rakyat yang berhimpun dalam Bersih 3.0 itu tak boleh buat pakatan sulit untuk jatuhkan kerajaan Najib, mereka hanya mampu jatuhkan kerajaan Najib melalui pilihan raya dan sebab itulah mereka menuntut pilihan raya yang adil dan bersih.

"Yang boleh buat pakatan sulit untuk jatuhkan Najib ialah orang-orang utama Umno yang tidak berpuas hati terhadap kepimpinan Najib," kata beliau.

Mohamad juga ketawa besar bila ditanya tentang dakwaan Najib kononnya ada rancangan mahu mengheret perhimpunan Bersih 3.0 sehingga dua tiga hari atau lebih daripada itu dan menjadikan Dataran Merdeka seperti Dataran Tahrir di Mesir.

"Kalau Najib kata begitu dengan tujuan menjadikan dakwaan itu sebagai propaganda terdesak untuk menipu rakyat, hanya orang bodoh yang percaya.

"Rakyat sudah melihat tiga perhimpunan Bersih dan rakyat yang cerdik tahu bahawa bukan mereka yang berhimpun yang mencetuskan kekacauan itu," katanya.

Jika dengan membuat dakwaan itu Najib menganggap dia telah menghebahkan maklumat sulit yang diberitahu kepadanya, kata Mohamad lagi, akan lebih teruklah penilaian rakyat terhadap kebolehan Najib.

"Kalau Najib mahu rakyat kutip 'disinformation' seperti itu dan mempercayainya, saya bimbang rakyat akan menganggap beliau sebagai Perdana Menteri paling bodoh dalam sejarah Malaysia.

"Najib janganlah jadikan dirinya dilihat begitu bodoh," katanya.

Mohamad juga yakin "dakwaan tidak cerdik" Najib itu langsung tidak dapat membantu kepercayaan rakyat yang semakin merudum terhadap beliau dan kerajaannya

.Lagi Polis menyamar sebagai demonstran #Bersih ?
Posted on Saturday, May 05 @ 06:46:07 PDT
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

Blog IkhwanHafiz

Analisa @Pantherian

-Selepas check kembali rekod gambar ketika Bersih 2 tahun lepas, didapati ada persamaan gambar ini iaitu kain penutup muka dipakai. Kainnya kelihatan hampir sama yakni kain celoreng coklat.


 Adakah lelaki baju kuning dan baju merah ini adalah Polis SB yang menyamar? Ramai aktivis politik mendakwa 2 lelaki ini adalah polis.

- Kenyataaan di bawah oleh Datuk Zaharian Mohd Yasim, S/U UMNO Bhgn Bandar Tun Razak atau lebih dikenali sebagai Sang Kelembai (nama pena) mengenai penyamaran polis SB sebagai peserta Bersih yang menggemparkan.


Gambar lautan manusia di Ceramah Fathul Bari Seri Manjung..

http://manjongmari.blogspot.com, 05 Mei 2012

Saturday, May 5, 2012


Sebelum ni aku ada tulis artikel mengenai ceramah Fathul Bari  di umno-lumut-anjur-ceramah-ulama-muda.
Aku tak pasti apakah kerana apa yang aku tulis atau memang penduduk dah sekitar Manjung dah tahu siapa Fathul Bari ...

Sehingga inilah terjadi.... .
klik pada gambar...
sumber gambar terkini facebook.com/photo...
S'gor tawar geran negeri siasat isu Scorpene
Ekoran penemuan terbaru pendakwa awam Perancis, kerajaan Selangor menyeru Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat urus niaga kapal selam Scorpene bernilai berbilion ringgit.

Malah, Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim berkata, jika perlu, dana antirasuah dari "Geran Selangorku" juga boleh dibelanjakan memandangkan tuduhan itu serius dan melibatkan perdana menteri sendiri.

NONE"Jika pihak SPRM mempunyai masalah teknikal dari segi undang-undang dalam memulakan penyiasatan, kerajaan negeri bersedia membantu suruhanjaya berkenaan mendapat nasihat dari pakar undang-undang antarabangsa," katanya.

Dalam kenyataan hari ini, Khalid berkata, sebagai kerajaan negeri yang mementingkan ketelusan dan pertanggujawaban, Selangor tidak boleh hanya memeluk tubuh dalam isu serius itu.

Pendakwa awam Perancis yang menyiasat urus niaga pembelian senjata Perancis-Malaysia kelmarin mendakwa menemui bukti bahawa Najib sebagai menteri pertahanan ketika itu meminta AS$1 bilion (RM3 bilion) untuk syarikat tempatan Perimekar daripada DCNI - anak syarikat pembuat kapal Perancis DCN.

Menurut kertas pendakwaan yang didedahkan oleh NGO hak asasi Suara Rakyat Malaysia (Suaram), terdapat faks menunjukkan Najib didakwa meminta jumlah itu sebagai syarat mengadakan pertemuan dengan beliau pada 14 Julai 2001.
 
KANTOI! Perimekar Syarikat Agensi Pelancongan Boleh Beli Kapal Selam?
Posted on Saturday, May 05 @ 00:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Sumber Jalan Pulang

Kertas pendakwaan sangat sulit yang kini berada di tangan pendakwaraya awam Perancis berhubung skandal rasuah pembelian kapal selam Scorpene ketika Menteri Pertahanan waktu itu yang kini Perdana Menteri, Najib Altantuya, menunjukkan bahawa syarikat Malaysia yang memperoleh kontrak, Perimekar Sdn Bhd rupanya hanyalah sebuah syarikat agensi pelancongan!

Pendedahan mengejutkan itu dinyatakan Pengerusi Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) Dr Kua Kia Soong sebentar tadi dalan satu sidang media ringkas di Kuala Lumpur.
Dr Kua yang berjaya memperoleh akses kertas pendakwaan secara eksklusif semasa berada di Paris, Perancis, dua minggu lalu menyatakan bahawa pendakwaraya Perancis sangat sibuk menyiasat skandal berkenaan sejak ia mula terbongkar pada 2009 sehingga ke hari ini.

Jelas Dr Kua lagi, mereka telah menemuramah pegawai-pegawai kementerian pertahanan negara itu yang terlibat secara langsung dalam kontrak pembelian sehingga kepada termeterainya perjanjian antara kerajaan negara itu dengan Malaysia.


Mereka juga telah memeriksa beberapa akaun peribadi dan akaun yang berkaitan dengan urusan pembayaran seperti yang telah didedahkan pada Khamis lalu oleh Pengarah SUARAM, Cynthia Gabriel di Kuala Lumpur.

Kesemua dokumen termasuk memorandum persefahaman, memorandum perjanjian jual beli, surat hasrat (letter of intent) serta invois dan akaun bank turut dibongkar yang menunjukkan penglibatan secara langsung orang kanan Najib Altantuya, Razak Baginda yang memiliki Perimekar.

Persolannya di sini, bagaimanakah sebuah syarikat yang berdaftar dengan agensi pelancongan dan tidak ada kena-mengena dengan bidang persenjataan jauh sekali ketenteraan boleh memperolehi bayaran lumayan berjumlah EUR2.3 bilion (RM7.1 bilion) di mana pendedahan pada Khamis lalu menunjukkan sekeping kertas faksimili tulisan tangan Najib Altantuya meminta DCN membayar EUR1 bilion (RM3 bilion) sebagai bayaran pertama, tidak termasuk EUR360,000 (RM1.2 juta) hanya semata-mata untuk berjumpa dengannya?

Sejak SUARAM membuat laporan secara rasmi pada 2009, lebih 153 dokumen dan bukti perjanjian pembelian kapal selam dirampas daripada pelbagai sumber, antaranya Thales International yang berpangkalan di Hong Kong serta pejabat DCN sendiri melalui pegawainya Henri.

Tidak mustahil siasatan selanjutnya bakal mendedahkan pula skandal antara DCN dan Kerajaan Perancis yang dilihat mendiamkan diri sejak penemuan skandal tersebut tercetus dengan pembunuhan misteri penterjemah dari Mongolia, Altantuya Shaaribuu pada 2006.

JALAN PULANG via iPad2

 Najib wajib jawab rasuah Scorpene – Saifuddin
Posted on Friday, May 04 @ 04:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Berita Oleh Masdar Wahid

KUALA LUMPUR 4 Mei: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak wajib menjelaskan tindakannya meminta bayaran AS$1 bilion (RM3 bilion) berhubung skandal pembelian kapal selam Scorpene. Setiausaha Agung KEADILAN, Datuk Saifuddin Nasution Ismail berkata, tuntutan bayaran itu merupakan jenayah rasuah dan ia dibuat untuk kepentingan pemimpin Umno itu dan syarikat Perimekar milik kroninya.

“Tiga point penting di sini, pertama, menunjukkan ketidakupayaan agensi seperti SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) dan polis menyiasat skandal ini secara terbuka dan telus hanya kerana ia melibatkan Najib dan kroninya.

“Berbanding agensi sama di Perancis yang berjaya mengesan skandal ini yang jelas bertentangan dengan undang-undang di negara berkenaan,” katanya dihubungi Keadilan Daily.
Beliau mengulas pendedahan Suara Rakyat Malaysia (Suaram) bahawa Najib semasa menjawat Menteri Pertahanan meminta RM3 bilion untuk syarikat Perimekar daripada DCNI – anak syarikat pembuat kapal Perancis DCNS sebagai syarat bertemu beliau pada 14 Julai 2001.
Kedua katanya, dokumen itu mengesahkan penglibatan Najib dalam skandal itu dan ia hanya satu daripada 153 dokumen yang didedahkan setakat ini.
“Rakyat tidak mempertikai pembelian kapal selam kerana ia amat diperlukan kerana negara kita memiliki sempadan seperti Selat Tebrau dan Laut Cina Selatan tetapi yang kita pertikai ialah proses pembelian.
“Najib mungkin boleh lepas di Malaysia kerana beliau berkuasa menekan agensi kerajaan, namun pasti gagal di peringkat antarabangsa,” tegas beliau.
Ketiga pula jelas Saifuddin, apa yang didedah Pakatan Rakyat mengenai skandal Scorpene selama ini adalah benar dan menjadi kewajipan Najib untuk menjawabnya.
“Maka menjadi tugas rakyat juga untuk membuat pilihan pada pilihan raya umum kali ini sama ada mahu mengekalkan Najib selaku PM atau tidak.
“Malaysia kini menjadi tumpuan dunia ekoran penglibatan Najib dalam skandal rasuah dan ini sangat memalukan negara kerana pemimpinnya sanggup meminta rasuah demi kepentingan diri dan kroni,” katanya.
Najib sebelum ini enggan memberikan komen ketika ditanya mengenai kes perbicaraan rasuah Scorpene oleh wartawan, malah memendekkan sidang media di Universiti Sains Malaysia, 21 April lalu.
Beliau ditanya sama ada akan memberi keterangan dalam perbicaraan itu.
Bagaimanapun, sidang media yang tidak sampai 10 minit itu segera ditamatkan.
Najib wajib jawab rasuah Scorpene – Saifuddin »

KANTOI! Perimekar Syarikat Agensi Pelancongan Bole...
Polis Stres Boleh Bunuh Sesama Rakan Atau Bunuh Diri
Posted on Saturday, May 05 @ 02:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Berita Oleh: amkns

"Berita Harian - KUALA LUMPUR: Lambakan beban kerja dan kerap mendapat tugasan di luar waktu pejabat atau on call menyebabkan ramai anggota polis mengalami tekanan atau stres, berbanding penjawat awam di sektor lain, iaitu doktor, jururawat, guru serta bomba.

 

Pakar Kriminologi, Datuk Akhbar Satar yang juga penganalisis jenayah, berkata stres yang dihadapi anggota polis berpunca daripada tiga sebab utama, iaitu profesion kepolisan, peraturan atau polisi dalam organisasi serta masalah individu.
Akhbar berkata, anggota polis yang mengalami stres boleh menghadapi masalah sakit jiwa berpanjangan dan mengakibatkan banyak perkara tidak diingini berlaku, termasuk pembunuhan sesama rakan atau bunuh diri serta salah guna kuasa sehingga menyebabkan nyawa orang lain terancam.
Malah, dikhuatiri, jika tahap tekanan yang dihadapi begitu kritikal, senjata yang dimiliki digunakan sebagai alat untuk melakukan ugutan atau sebarang aktiviti jenayah termasuk rasuah, katanya.

12% Rakyat Malaysia Sakit Mental
Utusan Malaysia 3 Feb 2012
SUNGAI PETANI 3 Feb. - Tinjauan Kesihatan Mobiditi dan Kesihatan 2011 menunjukkan 12 peratus rakyat Malaysia berusia antara 18 dan 60 tahun berhadapan pelbagai jenis penyakit mental.
Presiden Persatuan Psikiatri Malaysia (MPA), Dr. Abdul Kadir Abu Bakar (gambar) berkata, statistik itu satu angka yang tinggi kerana menunjukkan seorang daripada enam rakyat negara ini ada penyakit mental.
Siasatan Polis Tembak Rakan Selesai
Utusan Malaysia 2 Mei 2012
KUBANG PASU 1 Mei - Polis mengesahkan siasatan kes seorang anggotanya menembak rakan setugas di Istana Anak Bukit di sini baru-baru ini telah selesai.
Ketua Polis negeri, Datuk Ahmad Ibrahim berkata, anggota lans koperal itu masih ditahan reman sehingga Khamis ini dan dijangka didakwa di mahkamah dalam tempoh terdekat.
"Polis percaya motif kejadian berpunca daripada salah faham dan perasaan tidak puas hati berkait dengan bidang tugas.
"Najib kata popular, tapi kenapa dikeluarkan surat arahan untuk hadir kemajlis di
Posted on Friday, May 04 @ 09:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Berita Oleh Anak Sungai Derhaka

Najib kata UMNO/BN kini telah mendapat sokongan rakyat kembali, ini berikutan dengan sambutan rakyat yang diterima oleh Najib dalam setiap program yang dijalankan oleh UMNO/BN.
Laporan dari Bernama pula mengatakan dalam lawatan kerja sehari ke negeri Kelantan hari ini, lebih 30,000 orang telah mula menunggu ketibaan Najib sejak pukul 7 pagi di padang Pusat Sivik bagi merasmikan Karnival Komuniti 1Malaysia Negeri Kelantan.

Popular betul Najib rupanya.. hinggakan 30,000 sanggup menunggunya dari pukul 7.00 pagi..

Tapi kalau dah popular kenapa kena ada kerahan untuk hadir keprogram Najib?

Jika selama ini kita biasa melihat surat-surat pekeliling yang mengerahkan seluruh Cikgu-cikgu dan Pensyarah-pensyarah untuk hadir dalam program Najib..

Kali ini para pelajar pula menjadi mangsa kerahan untuk meramaikan hadirin dalam program Najib.. Kat bawah ni surat kerahan untuk pelajar Politeknik bagi hadir ke program yang dirasmikan oleh Najib itu..


Kat bawah ni pula cerita pasal program Najib juga di Kelantan..


Program Najib di TEMAN, Wakaf Che' Yeh Dapat Sambutan 1Malaysia..!

Gua tak dapat sampai ke lokasi Program Pelancaran TEMAN oleh PM Najib sebab jalan terlalu sesak & gua pulak cuba nak tunjuk hebat pergi dengan kereta. Hahaha...

Akhirnya gua terjelepok di tengah bendang Baruh Tunjung tempat Tapak Projek Padi Organik Kerajaan Negeri Kelantan.

Dekat sana gua jumpa 2 orang brader yang datang jauh dari Pendang, Kedah. Masa gua sembang dengan brader tu gua dapat cerita bagus.

Brader tu datang dari Pendang, Kedah dengan rombongan 32 bijik bas yang DITAJA SEPENUHNYA oleh MADA untuk hadir ke program TEMAN di Kelantan.

Setiap peserta yang ikut rombongan tersebut dibayar sebanyak RM100.00 setiap seorang. Katanya mari dari MADA je 32 bijik bas, dari Jabatan lain termasuk LPP pun ada jugak tapi x tau jumlahnya berapa bijik bas. Semuanya FULLY SPONSORED by UMNO/BN.

Pengunjung program TEMAN dikerah dari serata Negara Malaysia hingga ke Johor. Target pengunjung program TEMAN ialah sebanyak 70.000 hadirin, penganjur langsung tak harap orang Kelantan akan hadir ke program tu jadi di kerah rakyat dari seluruh Negara di bawah sponsorship UMNO/BN supaya tarrget 70.000 hadirin tercapai.

Best kan..? Akhirnya UMNO/BN Kelantan sendiri sedar bahawa orang Kelantan sendiri tolak UMNO/BN & mereka terpaksa kerah rakyat Negeri luar yang DIBIAYAI & DIBAYAR kehadirannya supaya Program yang dihadiri oleh PM Najib dilihat berjaya.

Diceritakan oleh Topeng Perak Najib kata dia popular.. tapi kenapa dikeluarkan surat arahan untuk hadir kemajlis Najib di Kelantan ni?? 
Ustazah Mashitah dah mengamuk pasal BERSIH 3.
Posted on Friday, May 04 @ 00:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Berita Sumber Ameno World

Ustazah dah mengamuk. Boleh percaya ke seorang ustazah akan menulis macam neh? Neh ka cara penulisan seorang ustazah dalam kolum akhbarnya? Sejak bila ruangan agama menjadi ruangan politik? Kalau nak berpolitik terus terang sudey jangan gunakan pentas dakwah sebagai medan.

Ustazah dah mengamuk. Boleh percaya ke seorang ustazah akan menulis macam neh? Neh ka cara penulisan seorang ustazah dalam kolum akhbarnya? Sejak bila ruangan agama menjadi ruangan politik? Kalau nak berpolitik terus terang sudey jangan gunakan pentas dakwah sebagai medan.

Sebenarnya tak salah sambil berdakwah sambil berpolitik apa seme. Ramai orang buat macam tue. Takde hal pun. Masalahnya ustazah neh kan dia tak mengaku dia neh berpolitik tetapi sebenarnya dia memang berpolitik pun. Maknanya dia nak masyarakat anggap dia berdakwah walhal terang lagi jelas kan dia berpolitik tue.
Aku dengar citer dia bakal calon. Kat mana? Titiwangsa kot. Apa pun tunggu lah bila senarai calon dah di umumkan nanti. Sekarang mari kita tengok apa yang seorang ustazah yang taknak mengaku dia sedang berpolitik bercakap pasal bersih 3.
Pada saya, ada empat sebab utama kenapa Bersih 3.0 diadakan. Pertama, pakatan pembangkang tidak bersedia hadapi PRU13. Walaupun mereka kata bersedia, hakikatnya perbalahan antara PKR, Pas, DAP dan beberapa parti pro-pembangkang di banyak negeri berhubung pembahagian kerusi agak meruncing. Mereka perlu lebih banyak masa untuk selesaikan kemelut ini. Bersih 3.0 bertujuan melambatkan PRU13.
Kedua, tekanan rakyat terhadap Kerajaan-kerajaan Negeri di Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan kerana gagal mentadbir dengan baik. Rakyat di negeri-negeri pembangkang juga kerap berdemonstrasi menuntut janji-janji daripada pilihan raya dahulu ditunaikan sebelum membuat janji-janji baru. Bersih 3.0 adalah satu cara mengalih tumpuan kemarahan rakyat di negeri-negeri tersebut.
Ketiga, pakatan pembangkang tidak mampu menjawab dan menangani pelbagai skandal yang dihadapi pemimpin mereka. Pelbagai pihak, termasuk penyokong pembangkang sendiri, menuntut jawapan kepada hubungan Anwar dan isteri Azmin, Shamsidar serta orientasi seks Anwar.
Juga pembelian dan pemilikan saham jutaan ringgit oleh Azmin, kes khalwat Ustaz Badrolamin Baharon dan satu lagi kes seks dalam tandas membabitkan seorang pemimpin tinggi PKR, Mohamed Sabu dengan isteri kawannya, isu pembohongan Mohammad Nizar Jamaluddin, hubungan retak Datuk Seri Azizan Razak dengan beberapa Exconya sendiri, isu Abdul Hadi Awang tidak mahu bertanding dalam PRU-13, desakan supaya Nik Aziz Nik Mat letak jawatan dan kemelut pelantikan Yang Dipertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang.
Sekali lagi, Bersih 3.0 adalah untuk mengalih perhatian rakyat daripada memberi tumpuan kepada isu-isu tersebut.
Keempat, populariti Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang sedang meningkat. Program turun padang ke seluruh negara mendapat sambutan hangat. Sokongan kaum Cina kepada Ah Jib Gor dan dalam kalangan penduduk India semakin padu. Inilah yang menakutkan pakatan pembangkang. Penganjuran Bersih 3.0 bertujuan menyekat populariti Najib, tapi sebaliknya menjadikan rakyat bertambah mual dengan sikap pembangkang yang melampau.
Pendirian Naib Pengerusi DAP Senator Tunku Abdul Aziz dan bekas Timbalan Presiden Pas Nasaruddin Mat Isa mengenai penganjuran demonstrasi dan pemimpin bermasalah moral membuktikan bahawa kepimpinan pembangkang tidak sepakat. Saya juga bersetuju dengan seruan penganjur S Ambiga yang mahu polis ambil tindakan tegas terhadap mereka yang bertanggungjawab mencetuskan huru-hara pada Sabtu lalu. Sebenarnya, beliau merujuk kepada Anwar, Azmin dan dirinya sendiri.
Dia bercakap pasal pakatan rakyat. Bukan cakap pasal bersih. Dia neh pun sama juga macam kebanyakkan yang lain2. Taktau apa beza antara pakatan rakyat dan bersih. Dah penat diperjelaskan. Sampai satu tahap, kita juga akan merasa bosan.
Lepas tue dia bercakap lagi pasal isu2 seks. Yang dah lepas tah betul tah tidak pasal mat sabu tue pun dia ungkit2. Alahai. Baik ko citer pasal macam mana mak dan bapak ko main untuk dapatkan ko.. lagi bagus apa. 
Ungkit dan main lah isu2 lepas. Sorry, aku tatau kebenaran kes mat sabu tue oke, tapi kalau nak amek tahu pun buat apa? Benda dah lepas. Ko dan aku siapa nak bercakap pasal benda yang dah lepas kan? Betul tak? Itupun tak pasti lagi kesahihan nya macam mana. Tah2 fitnah. Lagi mampos nak menjawab karang. 
Bercakap pasal populariti najib konon. Nak bodek dan ampu je lah yang ko pandai kan ustazah? By the way, kalau najib glamer sangat apa kes keluarkan surat paksa arah ke program anjuran bien ek? Apa kes? Kata popular what.. perlu ke nak arah orang hadir apa seme?
kah kah kah
 
Mashitah yang kita sayangi dah takde dah..
Ameno : Ustazah, nak join politik ngaku je lah. 

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2012/05/ustazah-mashitah-dah-mengamuk-pasal.html#ixzz1tuVC7njH

 Ustazah Mashitah dah mengamuk pasal BERSIH 3.

Tiada ulasan: