• Felixia Yeap Felixia Yeap
1 / 1
KATA orang, jangan mengukur seseorang itu dari kisah lalunya. Begitulah situasi yang sesuai untuk menggambarkan wanita bernama Felixia Yeap kini.

Siapa sangka, dari seorang wanita yang gemar mengunjungi parti sosial dan bergambar seksi, sesuai dengan statusnya sebagai model Playboy Bunny, Felixia sanggup melakukan perubahan besar terhadap imejnya.

Biarpun tidak secara drastik memeluk agama Islam, namun anak kelahiran Ipoh, Perak ini tampil dengan menutup aurat dan berhijab, sejak Disember 2013.

Perubahannya itu pada mulanya menerima respons positif dan negatif. Ada yang menyokong baik dan tidak kurang yang mencemuh kerana merasakan Felixia seperti mempermainkan Islam.

Namun atas doa umat Islam dan tekad Felixia sendiri untuk berubah, akhirnya membawa wanita ini memeluk Islam hari ini.

Ujar Felixia dia merasakan hari ini sebagai hari kelahiran semula dirinya kerana tarikh keramat dia memeluk Islam adalah hari lahirnya.

"Hari ini adalah tarikh bersejarah untuk saya. Ia umpama satu kelahiran semula. Kebetulan pula, untuk tahun ini, tarikh lahir saya itu jatuh pada lima Ramadan.

"Saya lebih teruja apabila mengetahui tarikh ini juga jatuh pada Khamis, iaitu hari kegemaran Nabi Muhammad SAW," katanya yang mengakui masih banyak perkara yang perlu dipelajari untuk menjadi seorang Muslimah yang baik.
NASIHAT HEBAT ORANG TERKAYA DI DUNIA
Inilah Orang terkaya no 4 di dunia tahun 2013, Warren Buffet memberi nasehat:
"Jauhkan dirimu dari pinjaman bank atau kartu kredit dan berinvestasilah dengan apa yg kau miliki, serta ingat :
1. Uang tidak menciptakan manusia, manusialah yang menciptakan uang.
2. Hiduplah sederhana sebagaimana dirimu sendiri.
3. Jangan melakukan apapun yang dikatakan orang, dengarkan mereka, tapi lakukan apa yang baik saja.
4. Jangan memakai merk, pakailah yang benar˛ nyaman untukmu.
5. Jangan habiskan uang untuk hal-hal yang tidak benar-benar penting.
6. With money:
You can buy a house, but not a home.
You can buy a clock, but not time.
You can buy a bed, but not sleep.
You can buy a book, but not knowledge.
You can get a position, but not respect.
You can buy blood, but not life. So find your happiness inside you.
7. Jika itu telah berhasil dalam hidupmu, berbagilah dan ajarkanlah pada orang lain.
"Orang Yang Berbahagia Bukanlah Orang Yang Hebat Dalam Segala Hal, Tapi Orang Yang Bisa Menemukan Hal Sederhana Dalam Hidupnya dan Mengucap Syukur"
Semoga bisa menjadi orang yang berkelimpahan. Berlimpah iman, ilmu, amal, harta dan manfaat untuk sesama. Aamiin.
*Silahkan diaminkan, semoga Allah mengabulkan
*Silahkan dibagikan/share. Moga bermanfaat
Setia Furqon Kholid
GREAT ADVICE, THE RICHEST MAN IN THE WORLD

This is the richest person in the world no 4 by 2013, Warren Buffet advises: "Keep yourselves from bank loans or credit cards and invest only with what you have, and remember:

1. money doesn't create man, is people who create the money.

2. Live simple as yourself.

3. don't do anything anyone says, listen to them, but doing what is fine.

4. do not wear the brand, wear comfortable ˛ right for you.

5. don't spend money on things that don't really matter.

6. With money:
You can buy a house but not a home.
You can buy a clock, but not time.
You can buy a bed, but not sleep.
You can buy a book, but not knowledge.
You can get a position, but not respect.
You can buy blood but not life,. So find your happiness inside you.

7. If it has been successful in your life, share and teach others.

"A happy Person is not a person Who is great at everything, but people who could find the simple things in life and give thanks"

Hopefully can become abundant. Abundant faith, charity, science, wealth and benefits for others. Aamiin.

* Please diaminkan, may God grant
* Please share/share. Hope helpful

Loyal Furqon Kholid (Translated by Bing)

Thursday, 3 July 2014


HEBOH DI INTERNET RUMAH PAPA GOMO 3 TINGKAT HASIL KERJA BELIAU SEBAGAI "NELAYAN".


Rupa-rupanya jadi nelayan yang hanya mampu bajara DSAI RM100 sebulan dari RM850,000 sebab kalah kes fitnah adalah seorang"nelayan" yang hidup mewah.

Selain memiliki joran bernilai RM3 ribu sebatang, motosikal berkuasa tinggi dan kereta mewah dia dikatakan punyai sebuah rumah 3 tingkat lagi.

Bukan nak dengki atau iri hati tetapi rasa pelik sebagai bekas mata-mata trafik Balai Polis Ampang R/F 142863 Wan Muhammad Azri b Wan Deris k/p 830121-03-5019 @ Papa Gomo berkelulusan SPM yang kena buang kerja sebab paw rasuah seorang penagih dadah tegar sebanyak RM400 sehingga masuk penjara 14 hari dan denda RM10,000 boleh miliki segala-segalanya itu?

Jadi persepsi yang dirinya dibayar oleh pihak tertentu untuk kendali blog lucahnya hanya untuk fitnah jahat DSAI memang ada kebenarannya.

Jadi apabila ada ahli UMNO veteran Sang Kelembai @ Mohd Zaharin Yassin gelar beliau sebagai blogger lendir maka amatlah tepat dan benar sekali.

Penyamar polis culik Atiqah

SALMIYAH HARUN | .
KUALA LUMPUR: Seorang gadis lepasan STPM yang hilang di Kuala Krai sejak 28 Jun lalu disyaki diculik oleh sekumpulan sendiket yang menyamar sebagai polis.

Abang mangsa Zailani Ibrahim tidak menolak wujudnya sendiket untuk menculik anak gadis dengan cara memukau mereka.

Nurul Atiqah Ibrahim, 19, dilaporkan hilang di hadapan sebuah bank di bandar Kuala Krai.

Menurut Zailani, mereka menyamar sebagai perisik polis dan mensasarkan anak-anak gadis yang bekerja di kedai-kedai menjual kain sekitar bandar itu.

"Mereka akan pergi kedai-kedai sambil sembang-sembang dengan budak-budak perempuan. Mereka cakaplah kalau ada apa-apa masalah (kena kacau) bagitahu abang," katanya

Sebaik sahaja Nurul Atiqah hilang, Zailani berjaya menghubungi adiknya melalui telefon bimbit tetapi adiknya tidak mahu bercakap sebaliknya seolah-olah mahu berhubung melalui SMS sahaja.

"Dia balas SMS menggunakan bahasa standard bukannya loghat Kelantan, jadi saya mengsyaki sms itu bukan dari adik saya. Dalam SMS itu dia maklum adik saya lari ikut lelaki terbabit.

"Dan mesej akhir, adik saya hantar kepada sepupunya beritahu, 'aku pening aku tak tahu apa-apa'," katanya.

Ekoran kejadian itu, beliau telah membuat laporan polis pada 29 Jun lalu.
 
Menurut Zailani, adiknya itu seorang yang baik dan tidak berkawan dengan mana-mana budak liar sekali gus menolak adiknya hilang kerana mengikuti kawan seperti itu.

"Tauke tempat dia kerja pun cakap dia budak yang baik, dengar kata. Jadi saya tidak percaya dia ikut budak-budak liar, saya tahu siapa adik saya," katanya ketika dihubungi Harakahdaily.

Bagaimanapun beliau melahirkan rasa bimbang terhadap situasi adiknya yang mula bekerja di bandar itu sebaik selepas tamat peperiksaan STPM.

"Saya pun pernah meminta dia berhenti kerja kerana tidak sedap hati dan dia dengar apa yang saya cakap, jadi dia pun berhenti,"katanya.

Apa yang dikesalkan, katanya, selepas lima hari beliau membuat laporan polis di Balai Polis Kuala Krai sehingga kini satu pun maklumat tentang perkembangan adiknya belum diterima.

Sehingga kini, beliau dan ahli keluarga tidak dapat menggambarkan bagaimana perasaan mereka sejak Nurul Atiqah hilang tanpa khabar berita.

"Saya minta jasa baik tuan puan di luar sana mendoakan keselamatan adik saya dan dihantar pulang dengan selamat, "ujar Zailani yang tidak putus-putus berikhtiar termasuklah mengadakan solat hajat.

Beliau turut memuat naik gambar adiknya itu di laman facebooknya dan maklumat kehilangan adiknya itu mula di kongsi oleh pengguna media sosial itu.

Beliau juga meminta orang ramai menghubungi beliau di talian 017-9750151 atau 017-3730151 sekiranya ada yang menjumpai adiknya. - HARAKAHDAILY 3/7/2014
"Bila agaknya anak2 bangsa mahu tersedar dari lamunan.."

Khamis, 3 Julai 2014


Gergasi Cina 'telan' bumi Malaysia

Prof Salleh Buang
Prof Salleh Buang
Media tempatan baru-baru ini menyiarkan iklan besar-besaran tentang sebuah syarikat gergasi dari tanah besar Cina yang telah membeli hartanah di lokasi berprestij di negeri kelahiran saya, Johor. 
Pada Khamis 19 Jun lalu, akhbar Berita Harian dan New Straits Times menyiarkan hasrat dan perancangan  syarikat hartanah berkenaan, R&F Properties (yang telah membina beberapa bangunan ikonik pencakar langit bernilai billion ringgit di beberapa bandar besar di negara itu) membina struktur yang serupa (mungkin lebih tinggi lagi) di  negara kita.
Tidak ada siapa pun yang menafikan kehebatan dan prestasi cemerlang syarikat gergasi Cina itu, yang dilaporkan telah memecah rekod jualan hartanah dengan pungutan sebanyak RM21.1 bilion sewaktu upacara perasmian Hotel R&F Ritz-Carlton, Chengou pada tahun 2013.
Sejak syarikat ini ditubuhkan pada tahun 1994, ia telah diiktiraf sebagai pemaju tersohor nombor 1 di Cina, dengan track recordnya menyiapkan 6 siri projek ikonik, lebih 14 hotel 5 bintang bertaraf antarabangsa, termasuk Ritz-Carlton, Grand Hyatt dan Marriott, dan 26 menara pejabat ikonik di Tianjin dan Guangdong – yang merupakan salah satu bangunan tertinggi di Cina.
Secara kebetulan, pada hari Selasa 17 Jun 2014 yang lalu, saya selesai mengendalikan sebuah bengkel undang-undang tanah di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur, di hadiri oleh 35 perserta terdiri dari kalangan peguam, warga korport dan wakil pelbagai agensi awam.
Dalam sesi perbincangan mengenai prospek pembangunan hartanah, antara isu yang dibangkitkan adalah pembangunan hartanah di Iskandar Malaysia, khususnya di Danga Bay, Johor Bahru. Pada masa itulah perbincangan peserta tertumpu kepada aktiviti penjualan hartanah yang tidak ada henti-hentinya oleh pelbagai pihak (pemilik hartanah tempatan) kepada pelabur asing.
Antara hartanah yang telah dijual itu adalah 116 ekar tanah di Danga Bay yang telah dijual kepada syarikat R&F Properties ini dengan harga RM4.5 billion. Penjualnya adalah Sultan Johor sendiri.
Dalam iklan besar-besarn pada 19 Jun lalu itu, ada dinyatakan bahawa di atas tanah seluas 116 ekar yang telah dibeli oleh R&F Properties inilah nanti satu “mercu tanda global” akan dibangunkan, dan bakal dinamakan “R&F Tanjung Puteri”. 
Akibatnya, dalam bahasa mudah, Tanjung Puteri yang saya tahu sejak saya kecil (dan jadi sebutan dalam lirik lagu Melayu yang sering didendangkan oleh anak Johor sejak dahulu kala) akan luput dari pandangan dan kenangan  anak Johor, kerana ia “ditransformasi” menjadi  Tanjung Puteri mengikut selera syarikat gergasi dari Cina ini. 
Walaupun ada syarikat pelabur dari Cina yang lain yang datang ke sini dan membeli hartanah di Johor sebelum ini, misalnya sharikat Country Garden Holdings Co (dari Foshan, selatan Cina),  Agile Property Holdings Ltd, dan Greenland Group, syarikat R&F Properties merupakan pembeli hartanah yang paling bernilai sekali, dan lokasi yang paling prestij sekali.

Mengikut pakar hartanah tempatan, ada tiga lokasi di Iskandar Malaysia yang menjadi tumpuan pelabur asing, iaitu  Vantage Bay, Danga Bay and Medini. Lokasi pertama (Vantage Bay) sedang dibangunkan oleh pelabur dari Singapura, manakala lokasi kedua (Danga Bay) menjadi tumpuan utama pelabur dari negara Cina, seperti yang disebutkan di atas tadi. Lokasi ketiga (Medini) menjadi tumpuan pelabur Qingdao Zhouyuan Investment Holdings, juga dari negara Cina.
Mengikut Datuk Syed Mohamed Ibrahim, CEO Iskandar Investment Bhd, penglibatan Qingdao merupakan pelaburan hartanah besar-besaran pertama di Medini oleh sebuah syarikat asing, bernilai RM2.5 bilion.
Country Garden, yang merupakan syarikat hartanah ke-7 terbesar di Cina, memuktamadkan pelaburannya di Danga Bay pada tahun lalu bila syarikat itu membelanjakan lebih RM800 juta membeli 28 hektar tanah di lokasi itu dari Iskandar Waterfront Holdings Sdn Bhd (IWH). Pelaburan ini dianggar akan membuahkan hasil bernilai RM18 bilion.
Sebuah syarikat pemaju dari Shanghai, Cina yang lain, bernama Greenland Group, juga menumpukan perhatiannya ke Danga Bay, setelah berjaya membeli 13.96 ekar tanah dari IWH dengan harta RM600 juta. Pelaburan ini dianggar akan membuahkan pulangan bernilai RM2.2 bilion. Ini merupakan pelabuaran pertama bagi syarikat hartanah Cina itu di negara ini.
IWH merupakan pemaju utama (master developer) kawasan tepian seluas 1,620 hektar di sebelah timur dan barat Tambak Johor, dengan Danga Bay terletak dalam Flagship Zone A Iskandar Malaysia. Flagship Zone A terdiri satu kawasan kewangan yang baru, satu kawasan perniagaan, bandaraya tepian pantai Danga Bay, pembangunan bercampur di Tebrau Plentong and Tambak Johor.
Mengikut sebuah portal, www.forbes.com, IWH dimiliki bersama oleh seorang jutawan tempatan Lim Kang Hoo (60% ekuiti), selebihnya (40%) oleh Kumpulan Praserana Rakyat Johor (KPRJ). Mengikut portal yang sama Lim miliki 4,000 ekar dalam wilayah Iskandar. (lihat http://www.forbes.com/sites/neerjajetley/2014/05/28/malaysias-newest-billionaires-mints-money-from-reclaiming-land-and-selling-dreams/
Andainya hartanah di Johor Baru terus menerus dijual dengan begitu mudah sekali kepada pelabur asing, akhirnya nanti bila anak cucu kita tanya “Tok, Johor Baru ni siapa punya?” barangkali ada antara kita yang akan menjawab “Zaman Tok dulu, bandar ini kita punya. Tapi sekarang, entahlah”.

Thursday, 3 July 2014


INSIDEN PERCUBAAN MENUTUP KES DIPLOMAT DI NEW ZEALAND YANG MELAKUKAN JENAYAH SEKSUAL ... AKHIRNYA DSAI JUGA DIPERSALAHKAN.



Dakwaan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengenai cubaan menutup kes dalam skandal diplomat di New Zealand bertujuan merosakkan reputasi negara ini, kata kerajaan.

"Tuduhan Anwar dalam temuramah dengan media New Zealand bahawa terdapat cubaan menutup kes adalah tidak benar sama sekali.

"Ini satu lagi cubaan oleh ketua pembangkang untuk mengambil kesempatan merosakkan reputasi Malaysia demi kelebihan politik peribadi,” kata jurucakap kerajaan dalam kenyataan lewat petang semalam.

Jurucakap itu turut menyenaraikan bagaimana kerajaan New Zealand 'berterima kasih' kepada Malaysia kerana memberi kerjasama dalam kes seorang diplomat dituduh melakukan serangan seksual di Wellington.

Bagaimanapun Selasa lalu, kerajaan New Zealand mendedahkan dokumen yang menunjukkan Pejabat Suruhanjaya Tinggi Malaysia meminta semua pertuduhan ke atas diplomat itu digugurkan.

Tertuduh, pegawai waran Muhammad Rizalman Ismail (atas), kakitangan bantuan pertahanan ditahan polis New Zealand pada 9 Mei lalu selepas mengekori wanita berusia 21 tahun pulang dan didakwa menyerang dengan niat merogol.

Beliau didakwa di mahkamah pada 10 Mei atas tuduhan pecah rumah dan serangan dengan niat merogol, kedua-dua kes boleh membawa hukuman penjara maksimum 10 tahun.

PUNYALAH OTAK BANGKAI MACAI-MACAI UMNO TERMASUKLAH PARA PEMIMPINNYA .. HABIS SEGALA-SEGALANYA YANG BERLAKU DINEGARA INI YANG MEMUDHARAT DAN MEMALUKAN MARUAH NEGARA AKAN DILETAKKAN KESALAHAN KEATAS BAHU DSAI.

KALAU MENERIMA PUJIAAN WAIMA SEMASA DSAI JADI TPM DAN MENTERI KEWANGAN CEPAT-CEPAT JUAK-JUAK NI NAK AMBIL DAN PUNGUT NAMA .. PERKARA YANG LANGSUNG TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN DSAI DIHUMBAN DAN DILONGGOKAN SEGALA KESALAHAN KEATAS BAHUNYA... MEMANG BRENGSEK DAN BANGSAT PUNYA PARTI!!!!

4:52PM - 3 Jul 2014

Serangan seksual: Jiran dedah sikap Rizalman

diplomat
PETALING JAYA -
 Seorang penduduk di kawasan kejiranan di mana diplomat Malaysia, Pegawai Waran II Muhammad Rizalman Ismail menetap di New Zealand berkata, beliau seorang yang pendiam.
Sean Gordon, yang tinggal di sebuah rumah yang terletak di belakang rumah Rizalman dan keluarganya di Miles Cres, New-town, Wellington berkata, terrtuduh berpindah ke kawasan kejiranan itu kira-kira setahun yang lalu, menggantikan seorang lagi keluarga Malaysia yang menetap di situ.
Portal berita New Zealand, Stuff.co.nz memetik Gordon sebagai berkata, dia dan rakannya membelikan keluarga Rizalman sejenis tumbuh-tumbuhan sebagai hadiah sempena mengalu-alukan kedatangan mereka.
“Kami melakukan tradisi kejiranan masyarakat di sini. Beliau seorang yang pendiam, seperti sentiasa memikirkan sesuatu,” kata Gordon.



Gordon berkata, beliau mendapati Rizalman, 38, seorang yang agak pendiam manakala isteri dan anaknya pula bersikap peramah.
Rizalman didakwa melakukan serangan seksual terhadap wanita berusia 21 tahun di rumah mangsa di Wellington pada 9 Mei lalu.
Tertuduh didakwa mengikut wanita tersebut pulang ke rumah mangsa di Brooklyn sebelum menyerangnya.
Gordon berkata, Rizalman hilang daripada kawasan kejiranan itu kira-kira sebulan yang lalu manakala isteri dan anak-anaknya masih berada di situ.
“Lelaki tersebut selalu minum bersama saya. Malah saya membantunya membuang rumpai di kawasan rumahnya,” kata Gordon, lapor mStar.

'Kerajaan tak berhak tentu tempat kami bersedekah'


Kerajaan atau pihak berkuasa tempatan tidak berhak menentukan tempat kepada kumpulan pemberi makanan percuma untuk golongan miskin di ibu kota, kata kolektif Dapur Jalanan.

Kumpulan dapur umum itu berkata, ini kerana mereka selama ini berkongsi makanan dengan golongan miskin dan gelandangan tanpa sebarang bantuan kementerian atau Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).

“Dapur Jalanan Kuala Lumpur juga berpendirian bahawa menteri wilayah dan kesejahteraan bandar dan DBKL tidak berhak menetapkan jarak atau kawasan manakah yang dibenarkan
bagi mana-mana organisasi untuk memberikan makanan percuma kerana aktiviti kami tidak menggunakan dana dari kementerian mahupun DBKL.

“Maka kami berhak untuk menentukan tempat untuk kami menjalankan aktiviti kami,” kata kumpulan itu dalam kenyataannya sebentar tadi.

Walaupun mendapat kritikan aktivis dan pembangkang, kerajaan hari ini berkeras akan membersihkan kegiatan pengemis dan gelandangan di ibu negara.

Selain mengeluarkan kumpulan itu dan menyaman pemberi wang kepada peminta sedekah, kerajaan juga menetapkan jarak minimum untuk kumpulan dapur umum sejauh 2 kilometer dari pusat bandar.

'Turun sendiri, Ku Nan'

Jika gagal berbuat demikian, kata Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Adnan Mansor, kumpulan itu juga akan disaman.

Dapur Jalanan dalam kenyataannya juga berkata, Tengku Adnan patut turun sendiri melihat keadaan sebenar golongan miskin kota dan warga tak berumah.

Berhubung pemberian makanan percuma pula, mereka berkata senantiasa memastikan tahap kebersihan yang tinggi sewaktu dan selepas aktiviti mereka.

“Pada hari Sabtu ini Tengku Adnan boleh melihat sendiri dan menilai tahap kebersihan aktiviti kami serta yang lebih penting menilai sama ada aktiviti berkongsi makanan dengan golongan miskin kota dan warga tak berumah benar- benar menjejaskan imej banda raya Kuala Lumpur,” kata Dapur Jalanan.

Dapur Jalanan antara kumpulan dapur umum aktif di ibu kota.

Sempena Ramadan ini, mereka akan mengedarkan makanan pada percuma pada jam 10 malam setiap hari Sabtu.

Model Tudung Terkenal Dicekup Berasmara Ketika Orang Bertarawih !

Written By canang on Khamis, 3 Julai 2014 | 7/03/2014 04:41:00 PTG


Model Tudung Terkenal Dicekup Berasmara Ketika Orang Bertarawih !

Seorang model tudung fan juga pakaian dicekup berkhalwat bersama pasangannya di sebuah hotel di Lebuhraya Darulaman, Alor Setar malam tadi ketika umat Islam sedang gigih melakukan solat tarawih dan amal ibadat.

Gadis berusia 24 tahun itu yang dipercayai berasal dari Selangor dikatakan datang ke Kedah semata-mata untuk menemui kekasihnya yang berusia 25 tahun yang menetap di Langgar, Alor Setar.

Pasangan itu mereka bercadang untuk berkahwin pada penghujung tahun ini dan memberi alasan mereka sedang bersiap untuk menonton bola sepak Piala Dunia di sebuah restoran 24 jam sebelum mereka dicekup berkhalwat.

Penolong Pengarah Bahagian Penguatkuasa Undang-Undang Jabatan Agama Islam Kedah (JAIK), Syeikh Mohd Roshidi Mahmud menyatakan pasangan itu ditahan dalam operasi bermula jam 11 malam hingga 2 pagi tadi.

Hasil soal siasat, pasangan itu mengaku tidak mempunyai sebarang ikatan yang sah. ~tranungkite

RM27 juta untuk Gaza

Jordan: Walaupun gagal ke pusingan suku akhir Piala Dunia, pasukan Algeria antara pasukan yang menjadi tumpuan media sehingga ini.
Difahamkan, pasukan Algeria akan menderma wang yang dimenangi semasa pusingan ke-16 Piala Dunia itu berjumlah RM27 juta.

Pasukan yang sangat menyerlah ketika perlawanan akhir mereka menentang Jerman Selasa lalu kelihatan lebih menyerlah walaupun di luar padang.

Wartawan dari Jordan, Waleed Abu Nada berkata, penyerang Algeria, Islam Slimani mendedahkan bahawa mereka akan mendermakan kesemua wang Piala Dunia yang dimenangi kepada rakyat di Gaza, Palestin.
FotoFOTO AFP

Menurut Slimani, pemain Algeria memilih berbuat demikian kerana merasakan wang tersebut lebih diperlukan rakyat Gaza berbanding mereka.

Sikap yang tidak mementingkan diri sendiri daripada pasukan Algeria sekaligus menjadi contoh kepada pasukan-pasukan dari Afrika yang mana pasukan Ghana dan Cameroon sering berkelahi kerana wang. - Agensi

Selasa, 25 Januari 2011


Gambar:Balasan Teroris USA Ats Perbuatan Mereka









Kita selalu bersedih di apabila melihat gambar-gambar saudara kita dianiaya....
Apa kata senangkan hati tengok tentera USA yang menerima balasan mereka