Jumaat, 3 Oktober 2014

ZAMAN SEKARANG ORANG TAK TAKUT DOSA...TAK PENDULI HUKUM DAN TAK SEGAN SILU LAGI

Gambar Rakaman CCTV : Aksi Skandal Dalam Lif


Satu kejadian yang dipercayai aksi menjijikkan diantara pasangan skandal suami dan bini orang dalam sebuah lif, aksi hot ini dipercayai pasangan seorang doktor dengan jururawat, kedua-dua mereka asyik berkecupan tangan tanpa menyedari mereka sedang dirakam kamera CCTV.
Yang paling memalukan dalam rakaman ini, wanita yang berkelakuan seperti itu memakai tudung, aksi mereka ini memalukan bangsa kita sendiri.


Aksi Seks Remaja Bertudung Di Taman Lagi
By editor-2 October 2, 2014 : 4:35 pm

seks taman
Ini lah akibatnya bila taman permainan kanak-kanak disalahgunakan oleh para remaja yang kemaruk seks. Bayangkanlah apabila kanak-kanak melihat aksi seks mereka, hasilnya kanak-kanak ini meniru gaya seks para remaja yang amat tidak bertanggungjawab ini. Sebelum ini sudah banyak kes aksi seks yang melibatkan kanak-kanak tadika yang telah dibongkar. Ini merupakan salah satu punca berleluasanya seks seawal umur tadika lagi.

Penjawat awam dicekup khalwat
IPOH – Dua penjawat awam ditangkap khalwat ketika sedang berdua-duaan dalam sebuah rumah di taman perumahan dekat Tasek, di sini, tengah malam, semalam.
Menurut sumber, Penguat kuasa Jabatan Agama Islam Perak (Jaipk) menahan kedua-dua individu berusia lewat 20-an yang bekerja di jabatan sama itu pada kira-kira jam 12 malam.

Katanya, tangkapan tersebut dibuat setelah Jaipk mendapat maklumat daripada orang awam bahawa kedua-dua mereka berada dalam keadaan meragukan di kediaman itu.

Ketika diperiksa, didapati kedua-duanya berpakaian lengkap, namun gagal menunjukkan sebarang dokumen yang mengesahkan mereka mempunyai hubungan mahram atau suami isteri.

“Tiada alasan diberikan bagaimana mereka berada di rumah berkenaan, namun siasatan masih dijalankan dan kita akan panggil kedua-duanya untuk merakam percakapan dalam masa terdekat,” katanya.
Pasangan itu disiasat di bawah Seksyen 54 (1) dan (2) Enakmen Jenayah Syariah Perak 1992.

October 2, 2014


Kisah Penuh Lelaki Digoda Bakal 

Adik Ipar Tapi Tidak Berjaya


Aku merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek aku cantik dan kami telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi kami memutuskan untuk bertunang.

Hanya ada satu hal kecil sering mengganggu aku, adik awek aku iaitu Fara yang lebih muda dan lebih cantik.

Calon adik ipar aku itu sering mengenakan baju yang sangat ketat dan selalu tanpa bra. Jika di rumahnya Fara seolah-olah sengaja dan sering membungkuk ketika di depan aku menyebabkan aku sering terpaksa melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu.

Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Fara seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak dan berborak berdua-duaan di dalam rumah.

Hari itu Fara mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat. Berkali-kali aku cuba membawa mata aku ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usahaku hanya sia-sia.

Sedang asyik berborak tiba-tiba Fara mendekati dan membisikkan kepada aku bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi.

Perlahan dia mengucap ditelinga aku bahawa dia ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku menikahi kakaknya.
Aku benar-benar terkejut dan diam tidak mampu berkata apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata “Fara ingin ke bilik, kalau abang mahu ikut la Fara.”

Aku merasa saat itu seluruh badan aku gementar melihat Fara selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya.

Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah aku. Aku tidak dapat menahan lagi lalu terus menuju ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke keretaku.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga dan awek aku keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan.

Awek aku tersenyum bangga melihat aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah, “Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita.

Sesi kaunseling guru bertukar menjadi sesi memuaskan nafsu


SINGAPURA –   Seorang guru wanita berusia 32 tahun dihukum penjara selama setahun di sini semalam kerana melakukan hubungan seks dengan seorang pelajar lelaki berusia 15 tahun di sekolahnya, lapor media tempatan di sini semalam.
Akhbar Straits Times melaporkan, guru berkenaan yang sudah
berkahwin dan mempunyai dua orang anak mula menjalin hubungan dengan pelajar itu pada tahun lalu.
Menurut laporan akhbar tersebut, hubungan itu bermula selepas guru tersebut mengendalikan sesi kaunseling pelajar berkenaan.
Nama guru dan pelajar itu tidak didedahkan bagi melindungi mereka.
Mahkamah diberitahu bahawa wanita terbabit ‘memikat’ pelajar tersebut dengan beberapa hadiah termasuk sebuah buku terkenal yang berjudul Eat, Pray, Love.
Buku itu pernah dijadikan filem yang menampilkan pelakon terkenal, Julia Roberts pada 2010.
Ia mengisahkan tentang seorang wanita Amerika Syarikat yang sudah bercerai.
Pelajar dan guru itu menjalin hubungan lebih sebulan dan mereka pernah melakukan hubungan seks di rumah guru terbabit.
Bagaimanapun, hubungan berkenaan diketahui oleh ibu bapa pelajar itu sekali gus menyebabkan mereka membuat aduan kepada pihak sekolah.









RM43,000 lesap, ibu tunggal kena ikat
  • Keadaan dari luar kediaman mangsa, usaha Sinar Harian mendapatkan reaksi mangsa gagal kerana tiada di rumah. Keadaan dari luar kediaman mangsa, usaha Sinar Harian mendapatkan reaksi mangsa gagal kerana tiada di rumah.
1 / 1
ROMPIN - Seorang peniaga ikan di Pasar Besar Kuala Rompin kerugian wang tunai RM43,000 yang disimpan dalam sebuah beg selepas rumahnya dipecah masuk dan disamun tiga lelaki bersenjata sekitar jam 2.30 awal pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Rompin, Deputi Superintendan Johari Jahaya berkata, pengadu yang tinggal di Kampung Perpat, merupakan seorang ibu tunggal bersama seorang anak lelakinya, 23, diikat dengan dawai namun tidak mengalami sebarang kecederaan.

“Mangsa  yang berusia 47 tahun yang sedang tidur di biliknya telah dikejutkan seorang lelaki yang menutup mukanya dengan baju dan bersenjatakan parang dan meminta supaya mangsa diam.

“Kemudian dua lagi lelaki masuk membawa anak lelakinya dan kemudiannya mengikat kedua-dua mangsa dengan dawai sebelum ketiga suspek menggeledah rumah,” katanya kepada Sinar Harian.

Johari berkata, barang-barang yang dilaporkan hilang adalah wang tunai berjumlah RM43,000 yang disimpan dalam sebuah beg, seunit laptop, seutas rantai emas, empat urat gelang emas, sepasang subang emas, dua bentuk cincin dan tiga unit telefon bimbit.

Katanya, berdasarkan siasatan awal, suspek dipercayai dua lelaki Indonesia dan seorang lelaki Melayu telah masuk ke dalam rumah mangsa melalui tingkap di bahagian belakang rumah yang diumpil.

“Anak pengadu dapat melepaskan ikatan selepas penjenayah pergi dan telah datang sendiri ke balai polis untuk membuat aduan.

“Pasukan forensik dan Unit Anjing K9 dari Ibu Pejabat Polis Kontigen (IPK) Pahang telah datang untuk membantu siasatan manakala kes disiasat mengikut Seksyen 395/397 Kanun Keseksaan,” katanya.

Selera jijik ‘datuk RM5′


Datuk terlampauKuala Lumpur - Datuk RM5. Mungkin itu gelaran yang sesuai buat seorang lelaki warga emas yang selera jijik iaitu melakukan seks oraI terhadap beberapa kanak-kanak perempuan di sekitar rumahnya dengan membayar RM5 kepada mangsa.
Lelaki berusia 61 tahun itu dipercayai menggunakan cucu perempuannya sebagai umpan untuk mengajak rakan-rakannya berusia sembilan dan 10 tahun datang ke rumah suspek.
Sekurang-kurangnya enam kanak-kanak perempuan didakwa menjadi mangsa nafsu buas suspek yang menjadikan rumahnya di Pantai Dalam sebagai lokasi untuk melakukan perbuatan itu sejak 10 bulan lalu.
Bagaimanapun, perbuatan itu diketahui ahli keluarga mangsa Isnin lalu yang kemudian membuat laporan di Balai Polis Pantai, Ahad lalu untuk tindakan lanjut.
Sumber berkata, siasatan awal mendapati suspek mula melakukan perbuatan itu sejak penghujung tahun lalu bermula dengan cucunya sendiri, lapor Hmetro.

Tonton video lucah sebelum hubungan seks


seks2
PETALING JAYA -
 Sebuah pusat urutan di Sunway Mentari diserbu buat kali kedua dalam tempoh 15 hari oleh pihak berkuasa Bahagian D7 (Kongsi Gelap/Perjudian/Maksiat) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor selepas dikesan menyediakan khidmat seks.
Dua minggu lalu, pusat pelacuran yang berselindung disebalik papan tanda perkhidmatan urut tradisional itu telah diserbu dan enam warga Vietnam ditahan.
Bagaimanapun, pemiliknya seolah-olah tidak serik malah meneruskan aktiviti seperti biasa dengan menarik pelanggan menerusi tayangan video lucah sebelum pelacur menjalankan khidmat mereka.

Ketika serbuan dilakukan, seorang pelanggan sedang leka menonton adegan di paparan skrin besar seperti berada di panggung wayang, manakala beberapa lelaki lain n sedang melakukan aktiviti seks.
Hasil serbuan, polis telah menahan tiga wanita warga China dan seorang Vietnam, salah seorang daripada mereka mempunyai pasport. Turut ditemui kondom yang disediakan untuk pelanggan.
Pelanggan yang ditahan turut dibawa ke balai bagi membantu siasatan.
Harga pakej urutan RM90, manakala harga untuk aktiviti seks mengikut persetujuan pelacur, lapor mStar.

Puaskan nafsu dengan kekasih kontrak



KUALA LUMPUR: Bagi mendapat keuntungan segera dalam tempoh singkat, sekali gus mengelak kerugian jika diserbu pihak berkuasa, ada sindiket atau kumpulan tertentu memasang perangkap asmara kepada lelaki hidung belang yang kepingan gadis genit luar negara dengan menawarkan khidmat teman wanita sewaan melalui pakej ‘kekasih kontrak’.
Caranya mudah, pelanggan hanya perlu membuat bayaran tertentu dengan harga serendah RM400 sehari dan harga berkenaan boleh mencecah hingga RM6,000 seminggu berdasarkan rupa paras dan kebijaksanaan pelanggan membuat tawaran.
Selain menjadikan pelancong dan golongan kenamaan sebagai sasaran, pihak terbabit kini mula membuka ruang kepada lelaki hidung belang tempatan untuk melanggan wanita berkenaan untuk hiburan.
Sebelum ini, pakej biasa sekadar memuaskan nafsu semata-mata kerana tempahan hanya untuk beberapa jam dan sehari perkhidmatan, tapi kini dengan pakej terbaru ini, wanita boleh disewa sehingga satu minggu, malah sebulan, asalkan bayaran mengikut persetujuan. – Metro
(Gambar Hanya Illustrasi)

Isteri rela bapa mertua menidurinya



ALOR SETAR: “Saya melihat sendiri isteri saya dan ayah berpelukan masuk ke dalam sebuah kondominium. Ketika itu, lidah saya kelu dan tidak dapat digambarkan remuknya perasaan saya.
“Tak sangka ayah melakukan perkara terkutuk dengan menjalinkan hubungan dengan isteri saya,” keluh seorang lelaki selepas membongkar perlakuan jijik dua individu yang amat disayanginya.
Suami itu yang mahu dikenali sebagai Azmir, 30, berkata, amat sukar untuk dia menerima kenyataan pahit itu, namun itu hakikatnya biarpun tidak pernah terlintas di fikirannya perkara sedemikian boleh berlaku.
“Perkara ini sudah terbukti benar. Bukan saja saya melihat sendiri kecurangan mereka berdua, malah isteri saya juga turut membuat pengakuan,” katanya.
Azmir berkata, dia tidak menyangka isterinya yang dinamakannya sebagai Zura, 25, dan bersikap lemah-lembut itu curang, malah melakukan perbuatan keji bersama ayahnya sendiri yang berusia 50-an. – Metro

Wednesday, 1 October 2014


PASAR LEMBU DI DEPOK, JAKARTA GUNAKAN KHIDMAT JURUJUAL WANITA DAN "COW GIRLS" SEBAGAI DAYA TARIKAN



Taktik unik di sebuah pasar lembu bagi memenuhi permintaan sempena Hari Raya Korban, di Depok, pinggiran Jakarta ialah dengan meletakkan jurujual wanita dan cow girls sebagai tarikan melariskan jualan.

Man Bai: “Dia Skandal Isteri Saya!”


Penyanyi Man Bai atau Abdul Rahman Osman, 47, akan mengambil tindakan undang-undang terhadap seorang lelaki warga Singapura yang dipercayai mempunyai skandal dengan isterinya di laman sosial Facebook (FB) baru-baru ini.
Man Bai: "Dia Skandal Isteri Saya!"
Man Bai: “Dia Skandal Isteri Saya!”
Man Bai berkata, dia sudah tidak boleh bertolak-ansur dengan perbuatan tidak bermoral individu berusia 44 tahun itu lagi kerana dia pernah memberikan amaran sebelum ini, namun keadaan masih tidak berubah.
“Saya pernah beri amaran kepada dia sebelum ini, tapi nampaknya dia benar-benar mahu mencabar saya! Semua bukti saya sudah kumpul dan saya akan bawa ke pihak berkuasa dalam sehari dua.
“Lelaki itu pernah memikat dan menjalin hubungan dengan isteri saya di FB sekitar 2008 hingga 2012. Apabila saya dapat hidu perbuatan mereka berserta bukti pada 2012, saya beri amaran kepada lelaki itu dan isteri untuk menghentikannya.
“Selepas itu, keadaan ‘okey’ tapi pada minggu lalu saya dapat kesan lelaki yang sama muncul semula di FB dan menjalin hubungan dengan isteri saya. Cuma kali ini dia guna identiti palsu untuk mengaburi mata saya. Saya tak bodoh dan akhirnya dapat juga kesan dia lelaki yang sama.
“Keadaan semakin melampau dan saya tak akan berlembut lagi kali ini. Saya sudah ada semua bukti dan akan bawa perkara ini ke tengah,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.
Sumber : Metro
Gambar : Kami the media

Gambar: Hot!!! Wanita Ini Sudah Hilang Harga Diri

cx1
Tak perlulah nak dedah lagi!! Tak guna buat pameran percuma, lelaki tengok pun tak teringin nak pilih anda sebab dah pasti, terpaksa berkongsi dengan lelaki lain! Ya lah!! Lelaki lain pun boleh tengok? Apa lagi yang istimewanya?? Lantas… jika bukan anda yang menjaga harga diri anda sendiri, siapa lagi!! 

October 4, 2014


7 Gambar Fesyen Gaun Nipis Izara Aishah Sambut Hari Jadi ke-22 Di Pavilion KL [8 Gambar]


Selamat hari jadi buat pelakon seksi, Izara Aishah yang ke-22 yang disambut lebih awal semalam di Pavilion Center Court, Kuala Lumpur. Majlis kejutan itu dianjurkan oleh syarikat SHISEIDO Malaysia di mana Izara ialah salah seorang duta produk mereka.

Meskipun sambutan tersebut cukup sederhana namun tetap membuat Izara beremosi dan menangis kerana tidak menyangka menerima penghormatan dari syarikat terbabit.

Dalam majlis hari jadinya, Izara mengenakan busana paras peha yang merah menyala dan agak ketat mengikut bentuk badannya. Ia menarik perhatian ramai blogger dan peminat yang turut sama hadir menyaksikan.






Ibu Tunggal, Mengaku Salah Melakukan Persetubuhan Haram


khalwat 5KAMPUNG RAJA -  Seorang ibu tunggal dan pasangannya dijatuhkan hukuman denda RM2,900 seorang oleh Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam selepas mengaku bersalah melakukan persetubuhan haram di tepi pantai dekat Pantai Bukit Keluang Oktober tahun lalu.
Hakim Syarie, Mohd Nazri Yusof yang berpuas hati terhadap pengakuan salah tertuduh turut memerintahkan mereka dipenjara sebulan jika gagal membayar denda dikenakan.
Mereka ditangkap ketika melakukan perbuatan tidak bermoral itu  pada jam 1.25 pagi, 13 Oktober tahun lalu di tepi pantai.
Tertuduh wanita ketika ditangkap masih berstatus isteri orang kini berusia 44 tahun beralamat di Seberang Jertih, manakala pasangannya, seorang duda berusia 28 tahun bekerja sebagai peniaga pasar malam dan beralamat di Kampung Kemudu Bongkok, Pasir Puteh, Kelantan.
Kedua-dua mereka dituduh di bawah Seksyen 29 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (takzir) Terengganu 2001 kerana persediaan melakukan persetubuhan haram yang sabit kesalahan boleh dihukum denda maksimum RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya sekali.
Pendakwaan dijalankan Pendakwa Syarie, Wan Abdul Hakim Wan Khairul Anuar manakala tertuduh tidak diwakili peguam.
Menurut fakta kes, bertindak atas maklumat pada masa berkenaan, anggota penguat kuasa bersama dua orang awam membuat rondaan di kawasan Pantai Bukit Keluang.
Ketika sampai, didapati keadaan gelap dan sunyi serta ketika berjalan di tepi pantai melihat seorang lelaki (tertuduh lelaki) dalam keadaan berbogel tanpa pakaian berbaring di atas pasir.
“Pengadu (pegawai penguat kuasa) menghampiri pasangan itu dan memperkenalkan diri kemudian mengarahkan mereka memakai baju dan pemeriksaan mendapati mereka bukan suami isteri,” kata Wan Abdul Hakim.
Tertuduh wanita dalam rayuannya memohon mahkamah meringankan hukuman kerana menanggung enam anak termasuk seorang orang kurang upaya, tiga masih bersekolah, seorang masih kecil dan seorang lagi lepasan sekolah.
Dia juga memberitahu ketika ditangkap dia  dalam proses perceraian dengan suaminya dan kini tujuh bulan sudah bercerai.
Tertuduh wanita membayar denda yang dikenakan, manakala pasangannya terpaksa dihantar ke Penjara Pangkalan Chepa, Kelantan kerana gagal membayar denda yang dikenakan. -SH

Tiada ulasan: