Khamis, 16 Oktober 2014

SEX DAN WANITA...JUGA LELAKI...HUDUD DAPAT MENGEKANGKAN KEGIATAN INI





 
 
213213213

Pengakuan Remaja Melayu Ketagih Seks


Twitter
 
3.4/5 ( 68% )
based on 5 ratings
220+5+5
mengaibkan apabila semakin ramaai remaja perempuan beragama islam di negara ini kehilangan dara pada usia muda
lebih membimbangkan segelintir mereka berbangga dengan status itu dan beranggapan remaja yang masih dara sebagai kelompok ketinggalan zaman
berikut adalah pengakuan remaja yang pernah terjerumus dalam pelbagai gejala sosial
, ada remaja yang kini berusia 15 tahun memberitahu kali pertama mereka melakukan hubaungan seks ketika berusia 10 tahun
MIRA, 15, Johor
“Pertama kali saya melakukan hubungan seks ketika di tahun 5, Pasangan saya ialah teman lelaki saya ketika itu. Masa itu saya tak tahu apa-apa tetapi ia berlaku sekali saja. Masuk tingkatan satu, saya melakukan hubungan tersebut sekali lagi bersama teman lelaki juga. Sejak itu, seminnggu dua atau tiga kali saya buat. Ketika tingkatan tiga, saya mula bertukar pasangan. Pernah saya buat dengan dua lelaki sekali gus,
Apabila sudah kerap, saya jadi ketagih, Jika dulu teman lelaki tolong puaskan tetapi bila dia tiada, saya cari orang lain termasuk juga yang baru sehari kenal. Rumah dan hotel antara tempat saya memuaskan nafsu dan seingat saya, pernah 20 lelaki menjadi pasangan saya pada satu masa, Bila ketagih, saya cari lelaki yang ada masa lapang, Jika tidak, saya ke bandar bersama rakan, cari lelaki yang boleh dijadi mangsa.
Malah, saya buat jadual untuk aktiviti ini, Pagi ke sekolah dan petang saya lakukan aktiviti merosakkan ini, Sabtu Ahad saya khaskn untuk teman lelaki, manakala selasa rabu untuk lelaki lain, khamis jumaat pula dengan rakan dan ada juga dengan lelaki lain, Cuma isnin saya berehat di rumah kerana tidak mahu aktiviti saya di ketahui keluarga, kebanyankkan pasangan saya berusia 20 tahun ke atas dan bekerja, jika saya lakukan hubungan seks bersama rakan sekolah pasti kegiatan saya mudah terbongkar Di kalangan kira-kira 20 kawan perempuan saya,saya percaya 17 sudah tiada dara.Ini satu kebanggaan buat kami siapa yang masih ada dara akan kami kutuk dan pulaukan .Ada juga sebelum ini masih dara tetapi selepas dipengaruhi mereka terjebak dan mengadaikan tubuh mereka.Bagi yang enggan lakukan seks kami pulaukan dan hasut mereka melakukan seks dengan mana-mana lelaki. saya berani kata ini satu trend pada masa itu, malah siapa yang berkawan dengan mat rempit dipandang hebat.Sikap mencabar ini menyebabkan ramai remaja rosak akhlak tidak kira lelaki atau perempuan .Remaja lelaki juga ramai yang tiada teruna kerana perempuan seperti saya. Saya kini ketagih, malah sehari pernah buat sampai lima kali bersama lima lelaki berasingan.Kali terakhir sebelum PMR pada Oktober lalu dan kini saya masih cuba bertahan. Semuanya berpunca daripada pergaulan bebas saya bersama rakan”.
68813_161210290570191_100000436621180_407894_2301381_n
(Gambar Hiasan)
NANI, 16 Kuala Lumpur
“Saya mula mengenali seks tahun lalu apabila menjadi mangsa kerakusan teman lelaki ketika saya tinggal bersamanya selama tiga hari selepas keluar rumah. Sejak itu ,saya mula ketagih seks.Apabila ketagih saya melakukan onani untuk memuaskan diri,sama ada di tandas sekolah atau rumah. Ada ketika saya tidak mampu tahan sehingga menawarkan diri pada lelaki, tetapi bukan rakan sekolah.Sekurang-kurangnya, sehari sekali saya melakukan seks.Ada  juga lelaki yang baru saya kenali 2-3minggu, terus saya ajak melakukan seks.Malah pernah juga saya melakukan hubungan seks dengan bangsa asing yang baru dikenali beberapa minit.Malah saya pernah melakukan seks bersama lima lelaki, namun tidak puas.Sukar untuk memuaskan nafsu dan ketagihan seks ini.Apabila ketagih, saya hubungi mana-mana lelaki yang saya kenali dan ajak mereka melakukan seks.Biasanya rumah atau hotel murah menjadi tempat pilihan saya untuk melepaskan nafsu. Pernah juga saya melakukan seks di tepi tasik pada waktu tengah hari kerana tidak mampu menahan gelora nafsu.Saya cuba bertahan daripada melakukan perbuatan terkutuk ini, namun tewas.Perkara ini masih berterusan dan kali terakhir saya melakukan seks 2 minggu yang lalu”
170320101343
(Gambar Hiasan)
Anis, 15 , Negeri Sembilan
“Saya mula terbabit dengan rokok ,arak dan dadah sejak dari darjah dua. Semuanya kerana pengaruh mat rempit .Melalui mereka juga , saya mengenali syabu .Selain itu saya kerap keluar bandar dan mengikuti perlumbaan haram.selepas menang , kami minum arak beramai-ramai dn bila mabuk kami melakukan seks. Siang saya sekolah seperti biasa dan petang keluar .Saya pernah bekerja di kedai makan dengan gaji RM60 sehari.Duit ini saya beli syabu yang dibekalkan teman lelaki dan apabila kena syabu ini saya tidak tidur 2-3 hari. Pernah saya tidak tidur lebih dari sebulan angkara syabu, dalam tempoh itu saya bekerja di kedai makan ini dari petang smpai jam 3 atau 4 pagi setiap hari. Dapat duit saya ‘enjoy’ dan ‘make-up’ motosikal Ramai rakan sebaya saya boleh dikatakan tiada dara. Bagi kami, dara tidak penting lagi, yang penting seronok dan gembira. Sesiapa yang ada dara akan diperlekehkan.”
Niza, 16, Pahang
“Sebagai bukti cinta kepada kekasih, saya serahkan kesucian (dara) saya kepadanya. Kami menjalin hubungan sejak dua tahun lalu ketika di tingkatan dua dan kerap melakukan hubungan seks jika berpeluang bersama.
Kami terlanjur ketika baru saling mengenali selama dua hari. Ketika itu dia berusia 19 tahun dan bekerja. Mulanya memang saya takut melakukannya, tapi dia mendesak dan menyatakan dia sayangkan saya.
Akhirnya saya tewas dengan pujukan dan sanggup menyerahkan tubuh. Sejak itu saya mula seronok ketika bersamanya, Apabila tamat waktu sekolah, dia datang ambil saya, ketika itu jika ada ruang dan peluang kami melakukan hubungan seks, tidak kira di mana. Pernah kami lakukannya di kawasan ladang dan semak di kawasan kampung saya (perkampungan Felda sekitar Kuantan, Pahang) selepas lama bersama, saya di sahkan mengandung pertengahan tahun ini, saya tidak menyesal menyerahkan tubuh kepadanay, walaupun sekarang kami sudah lama tidak berhubung”
pesanan dari saya kepada pembaca :
tak salah berkawan, tapi ambil kebaikan yang kawan anda miliki, jauhi keburukkan yang terjadi,
jangan jadikan mereka sebagai alasan anda berubah, tapi cabar diri sendiri mampukah anda atasi

Jadikan Artikel Ini Sebagai Iktibar
JPJ giat buru kenderaan mewah yang diklon
KUALA TERENGGANU - Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Terengganu kini sedang giat memburu kenderaan mewah yang diklon dan dipercayai digunakan secara berleluasa di negeri ini.
 
Pengarahnya Abdul Rahman Emang Anyie berkata bagi tempoh enam bulan pertama tahun ini pihaknya menyita 15 kenderaan mewah yang memiliki nombor casis dan nombor pendaftaran palsu.
 
Katanya kesemua yang dikesan diklon itu adalah kenderaan mewah seperti Mini Cooper, Honda Jazz, Subaru Impreza serta Honda Civic.
 
"Daripada jumlah yang disita itu empat daripadanya kita serahkan kepada Jabatan Kastam untuk siasatan lanjut dan kita dapati kereta asal yang diklonkan ini masih digunakan di Sabah atau Sarawak namun nombor casis atau nombor pendaftaran yang sama itu digunakan pada kenderaan lain.
 
"Di Terengganu kita dapati kereta jenis Honda antara yang paling banyak diklonkan iaitu enam buah dan jumlah kereta klon yang dikesan di negeri ini agak tinggi," katanya kepada pemberita di sini.
 
Abdul Rahman berkata lazimnya kereta yang diklonkan itu dijual dengan harga yang jauh lebih murah berbanding harga pasaran.
 
Menurutnya kesemua pemilik kenderaan ketika ditahan mendakwa tidak tahu kereta yang dibeli itu adalah kereta klon dan ketika urusan jual beli dilakukan mereka juga diberikan geran.
 
Beliau turut menasihati orang ramai agar tidak tertipu dengan sindiket penipuan seperti itu, memiliki kereta mewah dengan harga yang jauh lebih rendah.
 
"Kita harap orang ramai berhati-hati dan tidak terjerat dengan penipuan untuk memiliki kereta mewah, sebaliknya membuat pemeriksaan dan rujukan dengan pihak berkuasa," katanya.
 
Jelasnya pihaknya memandang serius kegiatan seperti itu dan JPJ sedang giat mengesan kereta klon yang masih berleluasa digunakan di jalan raya. - Bernama

Tuesday, 14 October 2014

MAHKAMAH PERSEKUTUAN MENGESAHKAN SHAFEE ABDULLAH AKAN MENGETUAI PASUKAN PENDAKWARAYA DALAM RAYUAN TERAKHIR KES LIWAT II.



Mahkamah
Persekutuan telah menolak permohonan akhir Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membatalkan Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah sebagai Timbalan Pendakwa Raya dalam kes liwatnya.

Ketua Hakim Negara Tun Arifin Z akaria berkata Anwar sepatutnya memfailkan semakan kehakiman terhadap budi bicara Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail untuk melantik Shafee sebagai Timbalan Pendakwa Raya.

Katanya, alasan yang dibangkitkan oleh peguam Anwar, Tommy Thomas, adalah tanpa merit.

"Shafee seorang yang layak dan sesuai untuk dilantik sebagai Timbalan Pendakwa Raya," kata Arifin, sambil menambah bahawa kehadiran peguam tidak akan menjejaskan integriti rayuan Anwar dihadapan mahkamah tertinggi itu akhir bulan ini.

Gambar Anggota Polis ‘Ca

JPJ giat buru kenderaan mewah yang diklon
KUALA TERENGGANU - Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Terengganu kini sedang giat memburu kenderaan mewah yang diklon dan dipercayai digunakan secara berleluasa di negeri ini.
 
Pengarahnya Abdul Rahman Emang Anyie berkata bagi tempoh enam bulan pertama tahun ini pihaknya menyita 15 kenderaan mewah yang memiliki nombor casis dan nombor pendaftaran palsu.
 
Katanya kesemua yang dikesan diklon itu adalah kenderaan mewah seperti Mini Cooper, Honda Jazz, Subaru Impreza serta Honda Civic.
 
"Daripada jumlah yang disita itu empat daripadanya kita serahkan kepada Jabatan Kastam untuk siasatan lanjut dan kita dapati kereta asal yang diklonkan ini masih digunakan di Sabah atau Sarawak namun nombor casis atau nombor pendaftaran yang sama itu digunakan pada kenderaan lain.
 
"Di Terengganu kita dapati kereta jenis Honda antara yang paling banyak diklonkan iaitu enam buah dan jumlah kereta klon yang dikesan di negeri ini agak tinggi," katanya kepada pemberita di sini.
 
Abdul Rahman berkata lazimnya kereta yang diklonkan itu dijual dengan harga yang jauh lebih murah berbanding harga pasaran.
 
Menurutnya kesemua pemilik kenderaan ketika ditahan mendakwa tidak tahu kereta yang dibeli itu adalah kereta klon dan ketika urusan jual beli dilakukan mereka juga diberikan geran.
 
Beliau turut menasihati orang ramai agar tidak tertipu dengan sindiket penipuan seperti itu, memiliki kereta mewah dengan harga yang jauh lebih rendah.
 
"Kita harap orang ramai berhati-hati dan tidak terjerat dengan penipuan untuk memiliki kereta mewah, sebaliknya membuat pemeriksaan dan rujukan dengan pihak berkuasa," katanya.
 
Jelasnya pihaknya memandang serius kegiatan seperti itu dan JPJ sedang giat mengesan kereta klon yang masih berleluasa digunakan di jalan raya. - Bernama

ntik’ Pula Jadi Viral

Semalam, Mynewshub.cc telah pun memberikan anda laporan berkenaan gambar seorang guru yang cun melecun dan memakai kebaya di sebuah sekolah rendah, hari ini kami berikan anda gambar seorang anggota polis pula.
Tidak diketahui pula, di dalam polis ada anggota secantik ini.
PolisLawa
Pastinya ramai anak-anak muda yang masih solo berlumba-lumba untuk menyertai anggota polis saat melihat gambar ini.
Kalau berminat sertai polis tak apa, jangan berangan pula kena berkas dengan anggota ini.
Comel pula bila anggota ini, duduk seperti itu pegang pistol pula.
Tidak diketahui sumber gambar ini datangnya dari mana tetapi ia telah pun meletup di internet kemungkinan kerana keayuan anggota berkenaan. - MYNEWSHUB

Maut disangka tidur

Oleh Siti Nadzirah Che Mud
am@hmetro.com.my
Gombak: Seorang wanita ditemui maut dalam keadaan tersandar di kerusi pemandu di kawasan letak kereta Rehat dan Rawat Kundang, Lebuhraya LATAR di sini, pada 3.35 petang hari ini.
Keadaan wanita itu disedari pekerja pembersihan yang sangsi apabila mendapati mengsa masih tidak bergerak di dalam kereta itu selepas 30 minit.
Malah usaha untuk membantu mangsa gagal berikutan pintu kenderaan itu dalam keadaan berkunci.
Susulan itu pekerja terbabit bertindak menghubungi pihak polis serta bomba dan penyelamat bagi menyelamatkan mangsa.
Pegawai Operasi Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Batu Arang Aminuddin Derani berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung kejadian itu pada jam 3.44 petang sebelum bergegas ke lokasi kejadian.
"Sebaik tiba di lokasi, kami dapati cermin kereta di bahagian belakang kereta mangsa sudah dipecahkan dan mayat mangsa sudah dihantar ke Hospital Sungai Buloh untuk bedah siasat," katanya.
Sementara itu Ketua Polis Daerah Gombak Asisten Komisioner Ali Ahmad mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu dan ia diklasifikasikan sebagai mati mengejut.
Namun beliau enggan mengulas punca kematian mangsa berusia 54 tahun sehingga laporan bedah siasat diperolehi.
Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 15 Oktober 2014 @ 10:26 PM
« »
MAYAT mangsa ditemui dalam keadaan tersandar. FOTO ihsan Bomba

Tiada ulasan: