Khamis, 30 Oktober 2014

MASYARAKAT YANG KALUT





PENTAGON : AS Habiskan 100,8 Miliar Sehari Untuk Gempur Daulah Khilafah


PENTAGON : AS Habiskan 100,8 Miliar Sehari Untuk Gempur Daulah Khilafah
Publish Date : 2014-10-29 Category : Enemies Of Islam
Update on October 29, 2014,          at 10:58 am
 
M Fachry untuk Al-Mustaqbal Channel
WASHINGTON DC, AS (Al-Mustaqbal Channel) – Pentagon telah merevisi perkiraaan biaya yang dikeluarkan Amerika Serikat dalam perang di Irak dan Suriah, dengan mengatakan bahwa serangan terhadap Daulah Khilafah menghabiskan dana sekira 8,3 juta dolar AS atau Rp100,8 miliar sehari.
Sejak serangan-serangan udara mulai dilancarkan pada 8 Agustus, termasuk 6.600 serangan mendadak oleh pesawat AS dan sekutu-sekutunya, biaya yang telah dihabiskan adalah sebesar 580 juta dolar (Rp7 triliun), kata juru bicara Pentagon Komandan Bill Urban.
Departemen Pertahanan AS itu sebelumnya memperkirakan bahwa biaya harian yang dikeluarkan untuk operasi militer sebesar lebih dari 7 juta dolar sehari.
Angka yang lebih tinggi itu memperlihatkan meningkatnya serangan udara serta penerbangan-penerbangan terkait lainnya, kata seorang pejabat departemen pertahanan yang tidak ingin disebutkan namanya kepada AFP.
Namun, para analis independen mengatakan Departemen Pertahanan bersikap menyepelekan biaya sebenarnya dari perang tersebut, yang dimulai pada pertengahan Juni dengan dikerahkannya ratusan pasukan AS untuk memberikan perlindungan bagi kedutaan besar Amerika di Baghdad serta menjadi penasihat bagi tentara Irak.
Sejumlah mantan pejabat yang mengurusi anggaran serta para pakar di luar departemen tersebut memperkirakan bahwa biaya perang sudah mencapai satu miliar dolar dan bisa meningkat hingga menjadi beberapa miliar dolar dalam waktu setahun.
Todd Harrison dari Center for Strategic and Budgetary Assessments melihat bahwa perang tersebut bisa memakan dana 2,4 hingga 3,8 miliar dolar dalam satu tahun.
Perkiraan itu tercantum dalam analisis yang dikeluarkan pada 29 September.
Jika kekuatan serangan bom diperluas, perang melalui udara bisa memakan biaya sebesar 4,2 hingga 6,8 miliar per tahun, demikian menurut laporan Harrison.
Salah satu faktor yang menguras anggaran untuk perang udara adalah begitu banyaknya penerbangan-penerbangan untuk pengawasan dan pengintaian yang diperlukan untuk melaksanakan pemboman, kata para analis.
Sumber : ROL/Antara

Makanan Baik Untuk Kesihatan Lelaki!



Lelaki sering mengambil mudah soal pemakanan mereka. Bagi mereka cukup sekadar mengenyangkan dan yang penting murah. Makanan merupakan faktor utama nilai tahap kesihatan kita, sama ada kita semakin sihat atau kesihatan kita makin terganggu dengan gaya pemakanan kita. Berikut merupakan makanan makanan yang baik untuk kesihatan kaum lelaki.
1. Tomato @ Sos tomato
Lelaki yang banyak memakan tomato atau sos tomato berkemungkinan dapat memberi perlindungan kepada mereka daripada kanser prostat. Kanser prostat adalah pembunuh senyap kedua selepas penyakit jantung yang banyak meragut nyawa lelaki. Ia terletak di bahagian atas pundi kencing. Hasil kajian daripada 47,000 orang lelaki, mereka mendapati bahawa lelaki yang memakan tomato sebanyak 2 – 4 kali dalam seminggu,mempunyai risiko menghidapi kanser prostat 35% lebih rendah berbanding lelaki yang tidak memakannya.

2. Tiram
2 atau 3 ekor tiram mampu untuk membekalkan zinc yang secukupnya untuk sehari, (zinc merupakan mineral penting untuk penghasilan sperma bagi lelaki ). Anda dinasihatkan untuk tidak mengambilnya dengan lebih kerana ia akan mendatangkan risiko. Dalam satu kajian, 22 lelaki dengan kadar testosteron rendah dan jumlah sperma yang sedikit diberi zinc setiap hari dalam masa 45 hingga 50 hari dan hasil daripada kajian tersebut menunjukkan kadar testosteron dan jumlah sperma mereka meningkat.

3. Brokoli

Hasil daripada kajian di Harvard baru-baru ini mendapati bahawa sayur-sayuran seperti brokoli, dapat memberi perlindungan terhadap kanser pundi kencing. Ia lebih berkesan sebanyak  2 hingga 3 kali ganda kepada lelaki berbanding wanita. Para saintis menganalisis diet hampir 50,000 orang  lelaki, dan mendapati bahawa mereka yang makan lima hidangan atau lebih brokoli  pada setiap minggu berkemungkinan dapat mengelakkan kanser pundi kencing selama sepuluh tahun berbanding yang tidak memakannya. Brokoli dan kubis dipilih sebagai makanan yang paling protektif.

4. Peanut butter
Penyakit jantung adalah pembunuh utama bagi lelaki dan wanita, tetapi lelaki menjadi korban pada usia yang lebih awal. Kandungan lemak pada kacang adalah tinggi sedikit tetapi ianya baik untuk anda.

5. Tembikai
Didapati lelaki dengan lingkungan usia sehingga 55 tahun, lebih banyak menderita penyakit darah tinggi berbanding wanita. Kajian menunjukkan bahawa makanan yang kaya dengan potassium boleh mengurangkan risiko tekanan darah tinggi dan stroke. Tembikai kaya dengan sumber mineral ini, ia mengandungi lebih potassium. Jumlah potassium dalam suatu hirisan besar tembikai adalah bersamaan dengan sebiji pisang atau secawan jus oren. Mencegah lebih baik dari merawat. Kawal pemakanan dan ambil makanan yang betul mampu menjamin kesihatan kita di masa akan datang.

MISTERI!! Kisah 14 Orang Yang Hilang Secara Misteri..

Walaupun ramai di antara mereka dianggap mati, apa yang berlaku kepada orang-orang yang personaliti berprofil tinggi ini masih tidak diketahui.
** Kehilangan ’Lost Roanoke Colony’, Dyatlov Pass Incident, kematian Natalie Wood, The Black Dahlia, The Bermuda Triangle, Bigfoot, adakah Tony Soprano mati pada akhir “The Sopranos”?

Kita suka suatu misteri yang tidak dapat diselesaikan yang baik, dan kehilangan yang tidak dapat dijelaskan yang telah berjaya menghairankan sejarahwan serta turut menarik minat orang awam. Dalam majoriti kes-kes ini, orang yang belum dijelaskan kematian mereka telah diisytiharkan mati pada satu ketika, walaupun badan mereka tidak pernah ditemui semula dan di mana mereka masih tidak diketahui.

1. Henry Hudson


-Hilang semenjak pada tahun 1611 di James Bay Canada.
-Seorang penunjuk arah British yang terkenal.
-Sungai,teluk, jambatan,bandar telah dinamakan sempena nama beliau.
-mempunyai anak sampan tersendiri.
- terperangkap dalam ais selama beberapa bulan,kelaparan,separuh beku dan rindu kepada keluarga.
-menurut andaian segelintir masyarakat disitu, Henry Hudson dan crew sampannya telah hanyut ke Hudson Bay.Semenjak itu khabar berita,Henry dan crew nya tidak pernah dilihat atau didengar lagi.
-sumber lain mengatakan bahawa Henry masih hidup dan berpindah ke Rio de Janeiro,merubah warna rambut dan menyanyi di sebuah lounge popular serta menukar nama beliau kepada BobSimpson.


2. Amelia Earhart


-perintis aviatrix,pengarang, guru, editormajalah, pereka fesyen selebriti, jurucakapuntuk iklan rokok.
- hilang ketika dalam penerbanganmengelilingi dunia.
- hilang di Lautan Pasifik pada 2 Julai 1937
-pesawat dipercayai kehabisan bahan api dan terhempas di lautan pasifik berhampiran Pulau Howland.

3.Jimmy Hoffa


-lenyap dari tempat letak kereta di sebuah restoran di pinggir bandar Detroit pada 30 Julai, 1975.
- Senario lain telah melihat badan Hoffa inidihantar menerusi penggiling daging,ditengelamkan ke dalam sungai, dihancurkandi kilang menjadikan lemak, dihancurkandalam pemadat kereta, dikebumikan di sebuah lubang batu, dan lepas tetapi tidak kurangnya, disumbat ke dalam tong minyak dan dihantar ke tempat pembuangan sisa toksik di NewJersey.
- Menurut satu sumber, beliau dikebumikan di kubur yang cetek di atas lot kosong di OaklandCounty, Michigan, kira-kira 20 kilometer ke utara restoran di mana dia dilihat kali terakhirhidup.


4. Harold Holt


-Bukan hal yang biasa bila seorang Perdana Menteri lenyap ke dalam laut.
- berlaku pada 17 Disember, 1967, apabila Perdana Menteri ke-17 di Australia, Harold Holt, memutuskan untuk pergi untuk berenang di Cheviot Beach berhampiran Portsea, Victoria.
- Badannya tidak pernah ditemui dan pada tahun 2005seorang Koroner memutuskan punca kematian itu sebagai lemas, dibawa arus ke tengah laut atau dimakan oleh jerung.
-Pada masa kehilangan beliau, Holt telah mengambilubat sakit untuk kecederaan bahu.
-banyak andaian/spekulasi telah dibuat bedasarkan kematian perdana menteri Australia itu.


5.Azaria Chamberlain


-hilang pada tahun 1980
-dipercayai telah dilarikan dari tapak perkhemahan berhampiran Uluru oleh anjing liar ‘marauding’.
-Ekoran kehilangan Azaria itu, ibunya, LindyChamberlain, telah dibicarakan dan didapati bersalah kerana membunuh bayi perempuannya itu dan dijatuhkan hukumanpenjara seumur hidup.
- Beliau dipenjarakan tiga tahun sebelum dibebaskan selepas sehelai pakaian Azaria telah ditemui, secara kebetulan, dalam sarang anjing liar itu yang berhampiran dengan tapak perkhemahan. Dua tahun kemudian, tuduhan terhadap Lindy dan suaminya Michael telah ditarik balik dan digugurkan.


6.Frank Morris


-penjenayah
-Hilang pada Jun 1962, dari Alcatraz Federal Penitentiary bersama-sama dengan John danClarence Anglin pada usia 36.
7. Jim Thompson
-Ahli perniagaan Amerika. Hilang Mac 1967dari Cameron Highlands, Malaysia, pada usia61.
8. Sean Flynn
- wartawan jurnal bebas dan anak pelakonErrol Flynn. Hilang April 1970 di Kemboja pada usia 28.


9.D.B. Cooper


-hilang pada tahun 1971 di Southwestern Washington state.
-’air pirate’.Cooper memberitahu kepada seorang paramugaripenerbangan yang dia memiliki bahan letupan dan menuntut $200,000, wang tebusan, empat payung terjun dan sebuah loripengisian semula bahan api ketika mendarat di Laut-Tac.
-melakukan penerbangan semula menuju ke Mexico City sebaik sahaja pesawat mendarat di Sea-Tac.Selepas 30minit penerbangan,Cooper, memakai payung terjun dan serta wang tebusan, melompat dari pintu belakang pesawat pada ketinggian 10,000 kaki dalam kegelapan malam atas barat dayaWashington, berhampiran Gunung St Helens.


10.Dorothy Arnold
-Hilang pada Disember 1910 di New York pada usia 25 tahun.
- ’Manhattan socialite’ dan waris perempuan.

11.Jean Spangler
-Pelakon dan penari. Hilang pada Oktober 1949, di Los Angeles pada usia 26.

12. Oscar Zeta Acosta
-Peguam, aktivis dan teman pengembaraan Hunter S. Thompson. Hilang tahun 1974 di Mexicopada usia39.

13. Richey Edwards
-pemain gitar, Manic Street Preachers. Hilang pada Februari 1995 di London pada usia 27.

14. Bison Dele
-Pesara pemain bola keranjang profesional untuk Pistons Detroit. Hilang pada Julai 2002 diTahiti pada usia 32.


Sumber: jommlaa.blogspot.com

Bahaya Memakan Kepak Ayam Bagi Kaum Wanita






Makan kepak ayam menggalakkan pertumbuhan sista(cyst) dalaman. Elakkan daripada memakan kepak ayam (chicken wing) dengan kerap terutamanya kaum wanita.


Kisah Benar, Seorang rakan baru-baru ini mempunyai ketumbuhan dalam rahim, dan dia menjalani pembedahan untuk membuang sista tersebut. Sista yang dikeluarkan adalah dipenuhi dengan darah yang berwarna gelap


Dia menyangka bahawa dia akan pulih selepas pembedahan tetapi jangkaannya salah. Ketumbuhan berlaku hanya beberapa bulan kemudian. Beliau bergegas turun ke pakar sakit puan itu untuk bertanyakan masalahnya. Semasa rundingan, doktor bertanya soalan yang memeranjatkan beliau.

Doktor bertanyakan adakah dia adalah seorang pengguna yang kerap memakan kepak ayam dan dia menjawab ya, tertanya-tanya tentang bagaimana, dia tahu tabiat makannya. Sebenarnya pada hari ini ayam disuntik dengan steroid untuk mempercepatkan pertumbuhan mereka supaya keperluan masyarakat ini dapat dipenuhi. Keperluan ini adalah tidak lain daripada keperluan untuk makanan.

Ayam-ayam yang disuntik dengan steroid biasanya disuntik di leher atau kepak. Ini disebabkan di tempat-tempat ini bahawa kepekatan tertinggi steroid wujud. Steroid ini telah menyebabkan kesan ke atas badan kerana ia mempercepatkan pertumbuhan.


Ia mempunyai kesan yang lebih berbahaya dalam kehadiran hormon wanita, ini membawa kepada wanita yang lebih cenderung untuk pertumbuhan sista yang di dalam rahim. Oleh itu, saya menasihati orang di luar sana untuk melihat diet mereka dan juga mengurangkan kekerapan mereka memakan kepak ayam.

11 Pokok Yang Menjadi Tempat Tinggal Hantu..



Anda patut tahu tentang info ini untuk mengelakkan diganggu oleh makluk halus. Bak kata orang, jangan sengaja cari pasal. Betul tak?

Selain rumah kosong, pokok juga dipercayai menjadi tempat tinggal hantu atau makhluk halus. Ada pokok yang menjadi tempat tinggal makhluk halus ada juga yang menjadi tempat tinggal pontianak atau pocong.

Malahan mungkin diantara anda semua pernah ada pengalaman menjumpai pontianak sedang bertenggek di atas dahan pokok?

Dibawah ini adalah beberapa jenis pokok yang di katakan oleh orang tua dulu-dulu yang di geruni dan menjadi tempat tinggal hantu.Silahkan baca dengan teliti pokok-pokok yang menjadi tempat tinggal hantu ini.


Pokok Ara
Pokok ara yang mirip dengan pokok beringin merupakan tempat tinggal bagi segala macam jenis hantu.


Pokok Kekabu
Pohon kekabu atau kapuk merupakan pokok yang menjadi tempat tinggal puntianak.


Pokok Ciku
Pokok ciku adalah tempat tinggal puntianak dan genderuwo maka dari itu jika sudah memasuki waktu azan maghrib elakkan pokok ini kerana biasanya pada masa itu, hantu penunggu pokok ciku sedang berkeliaran.


Pokok Saga
Tidak diketahui menjadi tempat tinggal hantu apa tapi pokok ini dipercayai menjadi tempat tinggal hantu.Kesan dari pokok ini yang tua dan menyeramkan memang sesuai menjadi tempat hantu.


Pokok Asam Jawa
Pokok Asam Jawa biasanya menjadi tempat tinggal pocong atau puntianak terutama pokok yang umurnya sudah bertahun-tahun.


Pokok Pisang
Pokok pisang (pokok pisang yang berkumpul serumpun) merupakan tempat tinggal puntianak dan pocong.


Pokok Buluh
Pokok ini menjadi salah satu tempat yang disukai oleh puntianak.Pernah suatu masa di kampung saya ada pemandu teksi melihat puntianak sedang duduk di atas pokok buluh.Harus di ingat, pokok buluh yang saya maksudkan adalah pokok buluh biasa bukan pokok buluh kuning kerana buluh kuning ialah penolak bala jadi pasti pokok buluh kuning di takuti oleh. 


Pokok Nangka
Pokok nangka juga dipercayai sebagai tempat tinggal hantu.


Pokok Beringin
Pokok beringin adalah tempat kesukaan makhluk halus (Genderuwo),Terutama beringin yang sudah tua dan mempunyai janggut (akar yang berjuntaian). Bila kita mematahkan janggut beringin tersebut dan kebetulan pokok beringin itu di huni makhluk halus maka kita akan terus sakit dan bila lambat diubati kepada orang pintar mungkin nyawa taruhannya.


Pokok Sukun
Pokok ini biasanya menjadi tempat tinggal pocong.


Pokok Bacang
Pokok ini biasanya dijadikan tempat bermain toyol.Buah dari pokok bacang hampir sama dengan buah mangga, cuma buah bacang bentuknya lebih bulat dan seratnya banyak.


Apabila di persekitaran tempat tinggal anda ada pokok-pokok yang di atas, elakkan melalui dibawah pokok tersebut pada malam hari ataupun jika terpaksa.

Jangan lupa membaca doa dan meminta perlindungan daripada Allah SWT agar terhindar daripada gangguan makhluk halus.

Kuala Lumpur Post

Pesta Ciuman dan Arak Raja Muda Selangor


Layakkah mereka bergelar Ketua Agama Islam?
Menurut Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan, Raja-Raja adalah Ketua Agama Islam bagi negeri masing-masing, manakala Yang di-Pertuan Agong ialah Ketua Agama Islam bagi negeri baginda, negeri yang tidak mempunyai Raja dan Wilayah-wilayah Persekutuan. Peruntukan sama wujud dalam perlembagaan negeri.
Peranan Raja-raja sebagai Ketua Agama Islam adalah merupakan suatu tradisi yang menjadi amalan sejak zaman Kesultanan Melayu Melaka lagi.
Ia juga merupakan satu hak dan tanggungjawab Raja-raja untuk memelihara kesucian Agama Islam. Sebagai contoh, di dalam sumpah jawatan Yang di-Pertuan Agong ada disebut ikrar baginda untuk memelihara kesucian Agama Islam.
“…Dan lagi Kami berikrar mengaku dengan sesungguh dan dengan sebenarnya memeliharakan pada setiap masa Agama Islam” – Petikan sumpah jawatan Yang di-Pertuan Agong).
Raja Muda Selangor melawat Masjid Jamek Ar-Rahimiah Klang
Bukan hanya Yang di-Pertuan Agong, malah semua Raja-raja Melayu berikrar untuk memelihara kesucian Agama Islam semasa mengangkat sumpah.
Kita sebagai rakyat pula sentiasa diingatkan untuk mentaati Raja-raja. Setiap kali khutbah Jumaat dibacakan, lazimnya dalam doa kedua khutbah ada dibacakan doa untuk Raja-raja dan pasangan mereka, pewaris takhta serta putera puteri Sultan dan cucu-cucu baginda.
Sultan dan Raja Muda Selangor berbuka puasa dan merasmikan Masjid
Bukan setakat doa kepada Raja-raja, tetapi khutbah Jumaat juga disediakan teks untuk mengingatkan rakyat untuk mentaati Raja, contohnya khutbah Jumaat Negeri Perlis pada 18 Mei bertajuk “Raja Berdaulat, Perlembagaan Dijunjung, Sejahtera Rakyat, Negeri Disanjung”. Sebelum itu, pada 13 April pula, khutbah Jumaat yang dikeluarkan JAKIM adalah bertajuk “Seri Paduka baginda Yang di-Pertuan Agong Tonggak Perpaduan Ummah”. Sememangnya rakyat sentiasa diingatkan Raja-raja adalah Ketua Agama Islam di bumi Malaysia ini dan oleh itu perlu menumpahkan taat setia yang tidak berbelah bagi.
Persoalannya, apakah sebenarnya peranan Raja-raja Melayu sebagai Ketua Agama Islam? Adakah hanya berperanan berbuka puasa di Masjid-masjid atau merasmikan masjid dan surau yang baru?
Artikel Cicit Daeng bertarikh 23 Julai 2012 bertajuk Jauhi Pintu Raja kata Imam Syafi’i menyingkap kisah Raja Arab Saudi dan kaum kerabatnya yang tidak terlepas daripada melakukan maksiat dan salah-laku yang bertentangan dengan ajaran Islam walaupun digelar Custodian of the Two Holy Mosques atau Penjaga Dua Masjid Suci. Di Arab Saudi atau di bumi Malaysia ini, sama saja tingkah laku Raja-raja Melayu yang merupakan Ketua Agama Islam, begitu juga dengan kaum-kerabat mereka. Jika Raja Arab dan kerabatnya melakukan maksiat dan kemudiannya berselindung disebalik jubah mereka, tiada bezanya Raja-raja Melayu dan kerabatnya yang melakukan maksiat dan kemudiannya berselindung disebalik baju Melayu dan songkok – terus nampak islamik!
Tidak banyak untuk dibicarakan dalam blog entry kali ini. Biarlah gambar-gambar yang berbicara dengan sendirinya. Diharapkan Perkasa akan terus memperjuangkan taat setia dan sanggup ke titisan darah yang terakhir bagi melindungi Raja-raja Melayu, seperti yang dijanjikan semasa perisytiharan perhimpunan “Raja Berdaulat Kasih Dijunjung” pada 29 April yang lalu.
Raja Muda Selangor, Tengku Amir bersama ibunya Lisa Davis (atau Nur Lisa Idris) dan teman wanitanya
Bercuti di Pulau Redang bersama kekasih. Dinner tidak lengkap tanpa air




Berpicnic di London bersama kekasih hati, tidak ketinggalan air
Party, party, party! Itu telah menjadi darah daging kebanyakan anak cucu Ketua Agama Islam bumi Malaysia
AWAS 18SX
Mungkin kah wanita bernama Stephanie Hancox ini bakal menjadi Tengku Ampuan Selangor?
Tatkala rakyat negeri Selangor sedang menadah tangan meng’amin’kan doa untuk Raja Muda Selangor pada setiap hari Jumaat, mungkin pada masa itu baginda sedang bergembira di disko dan membasah tekak dengan minuman champagne Moët & Chandon.
Mungkin juga tatkala khutbah Jumaat dibacakan untuk mengingati rakyat jelata untuk mentaati Raja-raja Melayu kerana mereka itulah Ketua Agama Islam bagi negeri-negeri di bumi Malaysia ini, mungkin pada masa itu baginda sedang sibuk melakukan maksiat dan salah-laku yang bertentangan dengan ajaran agama Islam.
Raja sebagai Ketua Agama Islam di Malaysia dan diamanahkan kepada mereka menjaga kesucian agama Islam.Dimanakah dan benarkah kesucian Islam terjaga dan adakah mereka berkelakuan sebagai seorang Islam yang sebenarnya?
Tidak berniat menuding jari kepada semua raja-raja tetapi bukti berupa gambar yang anda lihat tidak seteruk mana mata kami melihat dan teramat memalukan dan menjijikan untuk dipertontonkan kepada semua.
Walaupun begitu kesedaran harus wujud bahawa masyarakat & rakyat Malaysia jemu dengan mainan kata-kata dan berlagak seperti Khalifah Islam oleh mereka dan kononya menjaga kesucian Islam tetapi kerana mereka juga terpalit hina kesucian Islam.

Satu Contoh dari Beratus Keping Gambar Pesta Seks & Arak
Nantikan pendedahan siapakah lelaki yang terlondeh seluarnya dan aksi sebenar beliau.
Walaupun ada raja yang tidak terlibat dalam skandal dan menjalankan tanggungjawab mereka sebgagai Ketua Agama Islam Negeri mereka.Tetapi lebih ramai Raja dan bakal raja yang bersifat kurang senonoh yang bakal menduduki Jawatan Tertinggi Ketua Agama Islam di Malaysia.
Memandangkan ianya bulan ramadhan, maka kami tidak akan mendedahkan bukti bergambar (18SX) seperti Pesta Seks melibatkan Raja & rakan-rakannya dalam keadaan yang mabuk, Raja berkelakuan seperti seorang “Gay” dan lain-lain lagi.
Nantikan pendedahan seterusnya yang bakal membuka mata rakyat Malaysia dan kita hanya akan malu tertunduk menyembah manusia bergelar raja yang bersifat seperti itu.
Jelas mereka adalah golongan yang berpura-pura memelihara Islam tetapi adalah perosak kesucian Islam itu sendiri.
We select links from mediaperak.com However, The Kuala Lumpur Post is not responsible for the content and we do not accept any responsibility for any statement in the material or the article above. The Kuala Lumpur not associate with any blogs or news portal as such we are not responsible for the article publish above.

Kuala Lumpur Post

Tiada ulasan: