Jumaat, 3 Oktober 2014

MANA YANG LAGI MENGHINA WANITA....FIKIR2KAN

4:00PM - 3 Oct 2014

Tulisan hina, wanita muda DAP lapor SKMM


Tiga ahli wanita muda DAP hari ini membuat laporan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berhubung tulisan yang disiarkan dalam laman web yang didakwa menjatuhkan imej mereka.

Calon DAP Teluk Intan Dyana Sofya Mohd Daud, Young Syefura Othman dan Jamila Rahim bersama-sama Peguam Gobind Singh Deo dan MP Kulai Teo Nie Ching hadir ke SKMM di Shah Alam petang ini bagi tujuan itu.

Tulisan itu bertajuk "Melati, lebih baik jadi pelacur dari sertai DAP" disiarkan dalam sebuah laman web pro-Umno dan manakala satu lagi bertajuk "DAP dan politik onani" dalam Free Malaysia Today.

Gobind berkata tulisan itu memberi kesan terhadap ahli DAP dan percaya ia satu kesalahan bawah Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

"Laporan telah dibuat dan kenyataan ringkas telah diambil terhadap ketiga pengadu. Saya harap tindakan dapat diambil dengan segera," kata Gobind kepada pemberita.

MP Puchong itu menegaskan tulisan itu "biadab dan menjatuhkan imej orang" sekalipun partinya tiada masalah menerima kritikan sesiapa sahaja tetapi bukan dengan cara menghina.

"Boleh kritik tapi ada hadnya. Kalau (mereka) dihina dan dicerca sehingga macam ini, ini telah melampaui batasan yang kita boleh terima.”

"(Tulisan) ini jelasnya biadap dan mempunyai unsur yang menjatuhkan imej orang, memang menyalahi undang-undang,” katanya sambil menambah SKMM bersetuju akan mengambil tindakan lanjut.

'Saya tak pernah tukar agama'

Menurutnya, DAP berharap dapat menerima maklum balas daripada SKMM berhubung status penyiasatan laporan mereka minggu depan di samping akan memulakan kempen menentang tindakan menghina ketiga-tiga wanita muda itu.

Sementara itu, Teo pula mengajak ahli parlimen Pakatan Rakyat dan BN bersama-sama mengutuk tindakan mengeluarkan kenyataan berbaur seksis.

"Arena politik Malaysia kini memang kebanyakan kaum lelaki, jadi kita perlu (menggesa) semua ahli politik dari semua parti bersama-sama kutuk kenyataan seksis ini,” katanya

Sementara itu, Syefura dan Jamila pula mengutuk tindakan yang menghina mereka dan menggesa SKMM mengambil tindakan segera.

“Saya masuk DAP dan saya tak pernah menukar agama saya, saya masih Islam. Saya tekankan benda ini,” tegas Jamila yang lebih dikenali "Melati Rahim".

“Memang tindakan perlu diambil kerana dia panggil saya macam ini. Dia memalukan saya, keluarga saya dan orang kenalan saya,” katanya lagi.

Syefura pula mengutuk tindakan itu dianggap mahu menghentikan wanita daripada menyertai politik atau mana-mana parti.

“Kami melaksanakan hak kami untuk menyertai apa-apa parti yang sah di sisi undang-undang,” katanya.

'Hina Rara, Dyana, Melati bererti hina semua wanita'

MP DAP Gobind Singh Deo mengutuk kenyataan yang "kejam, tak berhati perut dan "seksis" terhadap anggota wanita yang baru menyertai parti itu.

Pengerusi Biro Undang-undang nasional DAP itu berkata serangan terhadap Dyana Sofya Mohd Daud, Young Syefura Othman dan Jamila Rahim kerana penglibatan mereka dengan DAP dianggap "penghinaan terhadap semua wanita".

"Saya rasa serangan ini memalukan dan menghina perempuan secara umumnya.

"Ia tidak dapat diterima dan perlu dikutuk sepenuhnya," kata Gobind dalam kenyataannya.

Di antara serangan itu, tegas ahli parlimen Puchong itu adalah ulasan yang disiarkan Free Malaysia Today bertajuk 'DAP dan politik onani'.

Rencana itu mendakwa DAP menggunakan Dyana, Syefura dan Jamila untuk mewujudkan 'keghairahan' di kalangan belia Melayu terhadap parti itu.

‘Saya hanya masuk DAP, bukan tukar agama’ - Melati Rahim
Artikel yang melabel dirinya sebagai pelacur tersebut bukan sahaja memalukan dirinya malah memberi impak yang sama terhadap ahli keluarganya.
melatiSHAH ALAM: Jamila Rahim meluahkan rasa kecewanya selepas dituduh sebagai pelacur dan telah menggadai agama oleh sesetengah pihak dalam beberapa artikel yang disiarkan di dalam beberapa portal media.
Jamila atau lebih dikenali sebagai Melati Rahim menegaskan pendiriannya bahawa beliau hanya ingin menyertai parti DAP dan tidak pernah sesekali menggadai agamanya.
“Saya hanya ingin masuk parti ini dan saya tidak pernah menukar agama saya.
“Saya masih Islam dan saya ingin tekankan perkara ini,” katanya kepada pemberita selepas membuat aduan mengenai dua artikel daripada portal media MYKMU yang berjudul ‘Melati lebih baik jadi pelacur dari sertai DAP’ dan daripada Free Malaysia Today yang berjudul ‘DAP dan Politik Onani’.
Hari ini beliau bersama dua ahli DAP yang lain, Dyana Sofya dan Syefura Othman serta peguam DAP, Gobind Singh telah membuat aduan di Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) mengenai dua artikel tersebut.
Melati juga berkata bahawa artikel yang melabel dirinya sebagai pelacur tersebut bukan sahaja memalukan dirinya malah memberi impak yang sama terhadap ahli keluarganya.
“Pihak berkuasa perlu ambil tindakan segera,” jelasnya.
Sementara itu, ahli DAP, Dyana Sofya Mohd Daud turut menyelar pihak yang menulis artikel tersebut kerana mempunyai niat untuk menjatuhkannya.

October 3, 2014


Siapakah Gadis Misteri Yang Dipeluk Zul Ariffin?


Nama Zul Ariffin memang tidak perlu diperkenalkan lebih-lebih lagi selepas namanya meletup dengan drama Rindu Awak 200 Peratus yang baharu menamatkan siarannya, baru-baru ini.

Dan sejak itu, kerjaya seni Zul dilihat semakin memberangsangkan apabila dia sentiasa diburu pihak produksi untuk menjayakan naskhah seni mereka.

Terbaharu, difahamkan aktor itu kini sedang berada di Langkawi kerana terikat dengan komitmen kerja dan seperti biasa mungkin untuk menghilangkan sebentar tekanan kerja, Zul sempat berkunjung ke sebuah pusat hiburan yang terdapat di sana.

Yang menariknya, sekeping gambar Zul berpeluk mesra dengan seorang wanita ini pastinya mengundang cemburu di kalangan peminat setianya.

Kalau peminat sendiri rasa cemburu, macam mana la agaknya Gayatri rasa ya?

October 3, 2014


3 Gambar Hot Remaja Masa Kini Hilang Rasa Malu, Maruah Terlalu Murah


Gambar tengah ‘comolot’ baik punya pun nak dimuatnaik di Facebook. Apa agaknya yang ada dalam fikiran saat mereka menekan butang share ye?

Mungkin mereka rasa perbuatan ini sesuatu yang urban lagi hip untuk dipertontonkan agaknya.

Mungkinkah mereka lupa, kalau pun mereka tidak ada rasa malu tapi keluarga terutama ibu bapa pasti ada perasaan begitu jika melihat anak yang baru setahun jagung sudah ‘advance’ sampai begini rupa di belakang mereka.

Silap-silap yang sedap anak yang tak tahu malu ini tapi yang bakal dipersalahkan sah-sah ibu bapa padahal depan mereka si anak mungkin pijak semut pun tak mati.

Di bawah ini pula, tersilap menimbang perkara yang betul dan salah. Memanglah gambar yang dimuatnaik bukan gambar dengan bukan muhrim tapi sedar tak sedar, apa dilakukannya menghampiri dosa yang lebih besar.

Rasa sedih ada, nak marah pun ada malah lagi banyak bila tengok cara budak-budak sekarang yang makin menipis rasa malu.

Jika sebelum ini ada video remaja baru nak akil baligh dah pandai luahkan sayang melangit pada kekasih, sejak akhir-akhir ini makin ramai pula menggunakan gambar untuk berkongsi perkara serupa.

Yang tak tahan tu, paparkan gambar mencium kekasih lepas itu siap minta didoakan semoga hubungan mereka kekal.

Apa kejadahnya campur adukkan doa dengan perkara maksiat dik? Mustahil asas agama pun tak tahu, kan.

Kesimpulannya tak kisahlah bagaimana posisi mahu pun alasan gambar dimuatnaik, budak-budak zaman sekarang nampaknya makin nipis akhlak, iman dan malu.

Bayangkan yang anda tonton ini adik beradik atau anak sendiri, apa agaknya yang bakal budak-budak ini terima bila balik rumah nanti?

Inilah Gambar Yg Sungguh Memalukan Pelumba Basikal Wanita



Sebuah pasukan lumba basikal wanita dari Colombia yang mengambil bahagian di
dalam sebuah acara perlumbaan basikal di Itali telah membuatkan orang ramai berasa
jelik kerana rekaan jersi yang disarungkan oleh pasukan tersebut lapor media Sabtu
lalu.




Pakaian sukan berkenaan yang telah ditaja oleh kerajaan bandar Bogota, diperbuat 
daripada fabrik yang menyerupai warna kulit di bahagian pinggang dan pinggul... 
termasuk di bahagian sulit pelumba, yang menunjukkan mereka seolah-olah berbogel.

"Sangat Menyedihkan" laman web perlumbaan di Itali, Tutobiciweb meletakkan
perkataan itu sebagai tajuk utama kepada artikel mereka yang merujuk kepada pasukan 
berkenaan yang dilihat seperti berbogel.

Pendedahan kepada gambar tersebut terus menjadi popular dan viral di media sosial 
di mana ada yang berpendapat rekabentuk tersebut adalah "sangat salah" dan 
merupakan sebuah "bencana" kepada pasukan berkenaan dan negara yang diwakili.

Sumber : paperwaris.com

October 3, 2014


Hukum Allah Bukan Mainan..!!! Lagi Gambar Gadis Cantik Bertudung Tapi Telanjang!


Admin pun tidak pasti ini orang dari mana dan bangsa apa tapi menurut pirasat ini memang gadis melayu yang bertudung tetapi di bawah terbuka seksi boleh mengalahkan artis kpop korea!..

Sebenarnya tidak salah seksi-seksi mahupun telanjang sekali tapi agak-agaklah adik ni orang islam memang tak sesuai lah style seperti itu.adik pun tahu masyarakat melayu ni agak sensitif sikit-sikit jadi buah mulut banyak-banyak terus jadi laut!

Admin tidak maksudkan gambar di atas itu tapi gambar adik manis di bawah ini.cuba anda lihat sendiri apa yang telanjang tu?.anda layang lah sendiri.


LULUH HATI SEORANG IBU APABILA BACA STATUS SEKS ANAK YANG MASIH SEKOLAH RENDAH DI FB !


Entah apa yang sudah jadi dengan kanak-kanak zaman sekarang ini. Tidak pasti sama ada mereka ini tidak tahu atau buat-buat tidak tahu tentang perkara yang betul atau salah.

Lihat sahaja status berkahwin yang telah dimuat naik oleh kanak-kanak ini. Status berkahwin ni satu hal. Satu lagi, mereka ni bercakap dah macam laki bini..dah la kat FB pulak tu , lihat apa yang mereka komen dibawah.



Ini sememangnnya menjelikkan. Tidak tahulah siapa yang patut dipersalahkan. Media? Ibu Bapa? Teknologi?

September 24, 2014


AKHIRNYA !!! Cik Wawa Tewas ‘DIPUKAU’ Untuk Dirakam Tanpa Seurat Benang! [6 Gambar]


Ampang: Terpukau dengan tindakan seorang kenalan baru wanita (Cik Wawa ) yang berbgl di laman sosial Skype menyebabkan seorang pemuda diperangkap sebelum dipaksa membayar RM1,500.

Dalam kejadian jam 10.30 malam kelmarin, mangsa berusia 25 tahun dikatakan menggunakan laman sosial itu untuk berbual dengan suspek warga Filipina.

Sumber polis berkata, mangsa bagaimanapun teruja apabila wanita terbabit tiba-tiba berbgl dan mengajak mangsa turut melakukan tindakan sepertinya.

“Mangsa bagaimanapun enggan melakukan perkara itu dan cuba menamatkan perbualan mereka namun dia mendakwa bagai dipukau dan tidak menyedari turut sama berbgl.

“Mangsa kemudian menerima mesej melalui laman sosial Facebook empat jam kemudian meminta dia membuka pautan yang diberikan suspek,” katanya.

Sumber berkata, mangsa bagaimanapun terkejut apabila aksi dia berbgl dirakam di dalam laman You Tube menyebabkan dia panik.“Suspek kemudian sekali lagi menghubungi mangsa dan mengugut bayaran wang RM1,500 jika dia tidak mahu video aksi itu disebarkan.

“Mangsa diarahkan membuat bayaran ke akuan bank diberikan wanita itu sebagai ‘tebusan’ bagi memastikan video itu dipadamkan,” katanya.

October 2, 2014


Kisah Penuh Lelaki Digoda Bakal Adik Ipar Tapi Tidak Berjaya


Aku merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek aku cantik dan kami telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi kami memutuskan untuk bertunang.

Hanya ada satu hal kecil sering mengganggu aku, adik awek aku iaitu Fara yang lebih muda dan lebih cantik.

Calon adik ipar aku itu sering mengenakan baju yang sangat ketat dan selalu tanpa bra. Jika di rumahnya Fara seolah-olah sengaja dan sering membungkuk ketika di depan aku menyebabkan aku sering terpaksa melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu.

Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Fara seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak dan berborak berdua-duaan di dalam rumah.

Hari itu Fara mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat. Berkali-kali aku cuba membawa mata aku ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usahaku hanya sia-sia.

Sedang asyik berborak tiba-tiba Fara mendekati dan membisikkan kepada aku bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi.

Perlahan dia mengucap ditelinga aku bahawa dia ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku menikahi kakaknya.
Aku benar-benar terkejut dan diam tidak mampu berkata apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata “Fara ingin ke bilik, kalau abang mahu ikut la Fara.”

Aku merasa saat itu seluruh badan aku gementar melihat Fara selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya.

Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah aku. Aku tidak dapat menahan lagi lalu terus menuju ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke keretaku.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga dan awek aku keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan.

Awek aku tersenyum bangga melihat aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah, “Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita.

Tuesday, 7 October 2014

DEMI MEMPERTAHANKAN UMNO ADA PENDOKONGNYA SANGGUP HIDUP PAPA KEDANA DAN MENJADI PELACUR????


" biar hidup miskin hina dina .. biar hidup jadi pelacur .. janji UMNO dipertahankan sehingga titisan darah terakhir ...."

Sampai begini sekali memeluk perjuangan UMNO ... biar hidup merempat papa kedana kelembah hina sebagai pelacur tetapi mesti sokong padu jitu UMNO.

Tahniah kepada UMNO kerana berjaya menjadikan pendokongnya begitu taksub sekali walaupun beliau seorang Pegawai Kakitangan Kerajaan gred 41.

Tidaklah tahu siapa yang lebih hina .. pelacur itu atau Kapten Pertahanan Awam ini. .. Jangan terkejut jika beliau bakal menjadi Ketua Wanita UMNO suatu hari nanti.

Berpada-padalah sikit dalam memberikan sokongan dan dokongan. .. Teringat akan fatwa Dr Mashitah Ibrahim suatu ketika dulu .. boleh menjadi pelacur jika darurat.

Perghh!! Video Aksi WanitaTunjuk Buah Dada Pada Boyfriend Tersebar (5 gambar)


Ini gambar hasil screenshoot pada vdeo gadis yang tunjuk nenen kepada boyfriend....!!!

Perghhhh..!!! Nak buktikan nenen dia lebih besar, wanita ni sanggup rakam video tunjuk "nenen" pada boyfriend dia...! 
Apa la punya samdol amoi ni..! Besarkan nenen pun nak rakam dan tunjuk kat boyfriend dia..! Heh! Sekali..boyfriend dia dah uploadkan video tu kat public...heh! Kan dah kena...!!! Muahahahaa...
Lain kali...jangan la buat tindakan bodoh macam tu. Nasib baik tak bukak tunjuk nenen sampai habis..kalau tidakkk...dah tentu dah malu besar...satu dunia tengok nenen dia...muahahahahaa..!!!
Inilah akibatnye buat sesuatu tidak berfikir panjang...




October 3, 2014


Senarai Wanita Asia Yang Paling Laris Cariannya di Google

Dominasi gadis dan model-model paling jelita dia Asia terdiri dari warga China, Taiwan dan Vietnam. Mereka-mereka ini di ambil di jadikan model-model untuk produk-produk tertentu bagi mempromosikan sesuatu produk tersebut.

Jom kita terjah siapakah wanita asia yang paling laris cariannya di google..

1. Zhang Wan You (China)
Gadis kelahiran Qingdao, provinsi Shandong ini adalah generasi baru dari gadis-gadis dari China yang sensasi internet, Zhang Wan You dianggap sebagai gadis yang memiliki inner beauty begitu lengkap.


2. Zhou Wei Tong (China)
Zhou Wei Tong adalah salah satu model Terjun papan anjal di China. Tahukah anda gadis kelahiran Gui Zhou ini rupanya adalah seorang atlet Terjun sebelum menjadi model? Jadi tentu saja tubuh tinggi dan seksi amat sesuai untuk menjadi model.


3. Diao Yang (Taiwan)
Diao mendpat gelaran Barbie kerana tubuhnya yang ramping seperti boneka. Bakatnya berjaya di kesan ketika berusia 16 tahun ketika berjalan di jalanraya.


4. Zhang Xin Yu (China)
Model asli Jiangsu di China ini memiliki mendapat gelaran Viann atau Yan Zi di samping nama panjangnya adalah Zhang Xin Yu, gelaran yang diberikan pengguna internet kepadanya nya.


5. Elly Tran Ha (Vietnam)
Elly populiti nya paling mendadak di internet dan Asia saat foto-foto seksi dirinya tersebar. Gadis yang berusia 27 tahun ini adalah gadis berdarah Vietnam Amerika yang menjalani part time sebagai seorang model disamping berkuliah di Vietnam. Sekali melihat sususk tubuh Elly, pasti ramai akan setuju jika gadis berwajah cute ini memiliki tubuh SUPER SEKSI.

Mereka-mereka ini lah yang menjadi buruan syarikat-syarikat pengiklanan untuk di jadikan model-model produk mereka.

GAMBAR.. DALAM WAD PUN TETAP ??



Aksi Bangga Remaja Selepas Berzina Di Ranjang Dengan Kekasih
By editor-2 October 5, 2014 : 11:46 am
selepas seks
Entah apa yang bermain di benak fikiran remaja perempuan ini. Entah ke mana hilangnya rasa malu dan kesopanan sebagai anak Melayu. Tidak cukup dengan melakukan perbuatan terkutuk, dengan selamba dia mengongsi gambarnya ketika berzina kepada orang ramai di Instagram.
Apakah dia bangga dengan perbuatan terkutuknya itu sehingga mengongsi gambar tersebut kepada orang ramai?
Inilah dunia akhir zaman yang kita hadapi sekarang ini dan perkara yang di luar batasan seperti ini sememangnya sudah sampai kepada anak bangsa kita pada temporari ini.
Apa pun, penulis tidak mahu memberi kutukan melampau kepada dua remaja ini kerana ia tidak akan memberi apa-apa kesan dan manfaat kepada mereka. Semampunya, biarlah kita dapat elakkan kaum keluarga dan kenalan rapat kita jauh dari perkara sebegini dan semoga remaja ini dikurniakan hidayah, InsyaAllah…
-hantudera

eptember 29, 2014


7 Gambar Fesyen Gaun Nipis Izara Aishah Sambut Hari Jadi ke-22 Di Pavilion KL [8 Gambar]




Selamat hari jadi buat pelakon seksi, Izara Aishah yang ke-22 yang disambut lebih awal semalam di Pavilion Center Court, Kuala Lumpur. Majlis kejutan itu dianjurkan oleh syarikat SHISEIDO Malaysia di mana Izara ialah salah seorang duta produk mereka.

Meskipun sambutan tersebut cukup sederhana namun tetap membuat Izara beremosi dan menangis kerana tidak menyangka menerima penghormatan dari syarikat terbabit.

Dalam majlis hari jadinya, Izara mengenakan busana paras peha yang merah menyala dan agak ketat mengikut bentuk badannya. Ia menarik perhatian ramai blogger dan peminat yang turut sama hadir menyaksikan.







September 29, 2014


Azharina Azhar Makin CHUBBY Sekarang [4 Gambar]

Bukan saya yang cakap, ada peminat lain yang tanya bila terlihat beliau beraksi di rancangan Bintang Klasik di TV2 beberapa hari lepas.

Ada yang tanya sama ada beliau mengandung dan sebagainya. Ada sesiapa mahu melihat penampilan terbaru Azharina Azhar? Check in disini... 
Saya tak nak komen panjang-panjang. Buat yang tidak mengenali siapa Azharina Azhar, beliau pernah popular dengan lagu hit beliau iaitu Elergi Sepi.

Kemudian beliau telah berkahwin dengan seorang datuk dari Kelantan, tidak ada anak dengan datuk itu dan kemudian bercerai.

Kemudian sepi seperti tajuk lagu popularnya, sehinggalah beberapa hari lepas beliau kelihatan menyanyi di rancangan Bintang Klasik di TV.

Tiada ulasan: