Selasa, 17 Jun 2014

INGAT HARI TUA....WAKTU ITU BERKEDUT DAN KEREPOT....ITU PUN JIKA SEMPAT TUA...BODY CANTIK KE ATAU TAK...LAWA TAK LAWA...SEMUA KURNIAAN ALLAH....JANGAN GEMAR BUAT DOSA...NANTI MENYESAL KEMUDIAN....NEGERI HAKIKI KITA ADALAH AKHIRAT....HANYA ADA DUA TEMPAT IAITU SYURGA DAN NERAKA SELAIN A'RAF HANYA SEMENTARA UNTUK ORANG YANG TERTENTU SAJA

Monday, 16 June 2014

PAPAN NAMA RESTORAN TOMYAM YANG DITAJA CARLSBERG ADA SIJIL HALAL JAKIM KINI MENJADI KECOH DI ALAM INTERNET!!!!!


Rakyat bertanyakan soalan pada lazimnya mana-mana restoran atau kedai minuman yang papan nama perniagaan tersebut di taja oleh Carlsberg selalunya menjual minuman keluaran syarikat tersebut.

Jadi adakah restoran Tomyam ini yang terletak di bandar Taiping, Perak mendapat sijil halal JAKIM juga ada menjual minuman keras keluaran Carlsberg????

Kalau pihak JAKIM tiada masa dan keberatan untuk menyiasat mungkin boleh guna pakai khidmat beberapa blogger pro UMNO taraf macai pergi makan dan minum disana sepertimana mereka lakukan keatas coklat keluaran Cadbury.

Tuesday, 17 June 2014

3 FOTO YANG SUNGGUH MENYAYAT HATI ... BEKAS NAIB KETUA WANITA UMNO MALAYSIA MERANGKAP MANTAN TIMBALAN MENTERI TELAH DILETAKKAN DIBAWAH JAGAAN SEBUAH RUMAH ORANG TUA KERANA ANAK-ANAKNYA TIDAK SANGGUP MENJAGA BELIAU.



RAHMAH OTHMAN DIMASUKKAN KERUMAH JAGAAN ORANG TUA
Omak Kau diberitahu melalui mesej inbox bahawa Datuk Paduka Rahmah Othman bekas Naib Ketua Wanita UMNO Malaysia merangkap bekas Timbalan Menteri telah diletakkan dibawah jagaan sebuah rumah orang tua DEMENTIA HOMECARE CENTRE SDN BHD, Teluk Panglima Garang,Klang, Selangor oleh anak-anak beliau sejak bulan Ogos tahun lepas.

Datuk Paduka Rahmah Othman dikatakan mengidap penyakit alzheimer berat dan kadangkala tidak dapat dikawal sehingga menyusahkan orang sekelilingnya..

Datuk Paduka Rahmah Othman adalah ahli politik veteran UMNO/Barisan Nasional. Beliau pernah dilantik sebagai Timbalan Menteri Penerangan dan kemudian Timbalan Menteri Pengangkutan oleh Perdana Menteri Malaysia,Tun Dr Mahathir Mohamad.

Dalam pilihan raya 1982, beliau menang bertanding di parlimen Shah Alam, Selangor walaupun beliau bukan dari Shah Alam .

Pada 1989, beliau menyertai Parti Semangat 46 bersama Tengku Razaleigh Hamzah menentang arus kepimpinan UMNO. Semangat 46 .

Bukan niat Omak Kau nak aibkan dirinya tetapi sekadar sedih dan pilu beliau diberi layanan sebegini rupa oleh kaum keluarganya terutama anak-anak beliau sendiri.

Benar akan kata-kata orang tua-tua .. Seorang ibu mampu menjaga dan memelihara 10 orang anak tetapi 10 orang anak langsung tidak mampu nak menjaga seorang ibu... Sedih, pilu dan sebak dada Omak Kau bila mengenangkan nasibnya walaupun beliau bukan pemimpin parti anutan Omak Kau.

Mohon sesiapa jua tidak kira dari kelompok parti mana sekali pun, ziarahilah beliau jika ada kelapangan.

Tuesday, 17 June 2014

PERBEZAAN ANTARA KERAJAAN PR DENGAN KERAJAAN UMNO/BN DALAM MENGHARGAI SUMBANGAN DAN JASA KAKITANGAN PIHAK BERKUASA TEMPATAN (PBT).


Ini bukannya cerita dogeng yang direka cipta fakta dan bukti tetapi ianya kenyataan dengan rakaman sebagai bahan berbicara.

Semasa UMNO/BN berkuasa dan memerintah negeri Selangor cara kerajaannya menghargai dan memperingati akan sumbangan para kakitangan Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) negeri tersebut ialah memberikan hadiah penyapu sedangkan kerajaan PR pimpinan Tan Sri Khalid Ibrahim pula memberikan dan menghadiahkan sijil penghargaan.

Rakyat dan kakitangan agensi kerajaan dibawah pemerintahan PR dihargai dan dilayan seperti insan yang mempunyai harga diri dan maruah sedangkan zaman UMNO/BN dilayan macam sampah... amat jauh beza.

Tuesday, 17 June 2014

HASIL TINJAUAN OLEH FIRMA PENYELIDIKAN YANG MEMBAWA KHABAR CUKUP GEMBIRA UNTUK SEMUA PENYOKONG UMNO ... 70% RAKYAT MALAYSIA RASA TERSEPIT PADA TAHUN 2014 INI.



Sebanyak 70 peratus rakyat Malaysia yang ditinjau berkata mereka merasakan bahawa ia lebih sukar untuk mengharungi kehidupan pada 2014, kata firma penyelidikan Ipsos Malaysia.

Pengarah Eksekutif Ipsos Malaysia Katherine Davis  berkata, hal ini didorong oleh kebimbangan pelaksanaan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST), yang akan dilaksanakan pada 1 April 2015.

"Pengumuman pelaksanaan GST akan datang telah meningkat kebimbangan tahun ini untuk meneruskan kehidupan kerana terdapat persepsi bahawa harga akan mula naik dari tahun ini dan seterusnya.

"Hal ini membimbangkan khususnya bagi mereka yang berada dalam kumpulan berpendapatan rendah," kata Davis dalam satu kenyataan.

Menurut tinjauan pendapat itu, dijalankan melalui telefon di 1,000 responden di seluruh negara pada Mac lalu, mereka yang paling mengambil berat tentang kedudukan ekonomi mereka adalah yang berpendapatan kurang RM3, 000 dan pengundi luar bandar.

JOM!!! TERUS MEMBERIKAN SOKONGAN PADU JITU TIDAK BERBELAH BAGI KEPADA UMNO ... TANPA UMNO KITA SEMUA RAKYAT MALAYSIA KINI SEDANG KEBULURAN TIDAK MAKAN DAN TINGGAL DIATAS POKOK DENGAN BERCAWATKAN DAUN.

Bentuk Badan Neelofa Miliki Aura Segar

Bentuk Badan Neelofa umpama memiliki Aura Segar yang sentiasa menarik tumpuan Para Pecinta Wanita. Jelasnya, walaupun bersahaja Neelofa tetap MaleTop. Oleh itu tidak hairanlah bentuk badan Neelofa sentiasa menjadi bahan Pencetus Kontroversi di dunia seni Tempatan. Kebanyakkan Isu Panas dan Sexy Neelofa sebenarnya tidaklah seperti yang digembar-gemburkan. 
Bentuk Badan Neelofa Miliki Aura Segar

Bentuk Badan Neelofa Miliki Aura Segar
Walaupun hakikatnya Neelofa tidaklah terlalu bersungguh pamerkan bentuk badan kepada umum. Namun tetap menjadi mangsa kotroversi. Pakaiannya sepertimana artis-artis Malaysia lainnya juga. Apakan daya, sudah lumrah dunia selebriti, semakin popular seseorang artis, semakin kuat dugaan yang perlu ditempuhi. 

Bentuk Badan Neelofa

Bentuk Badan Neelofa Miliki Aura Segar

Gambar Badan Neelofa

Sepertimana bersungguhnya anda menatap Badan Neelofa yang Beraura Segar ini. Mencerahkan Mata dan Menambahkan Dosa. Sememangnya para Sniper sungguh cepat mensasarkan lensa mereka. Fokus Biar Tepat itulah yang pastinya. Sebagai buktinya lihat beberapa keping Gambar Bentuk Badan Neelofa yang dirakam dibawah, ada Aura Segar kan..

Bentuk Badan Neelofa umpama memiliki Aura Segar

Tiada ulasan: