Khamis, 15 Mei 2014

WAYANG FREE DAH ABIS....APA TUNGGU BELAH AJER LAH





-masih ada iklan kosong di sini-



BONGKAR !!! Cuci buah pinggang dengan hanya RM1.00

Posted on Wednesday, May 14 @ 17:36:58 MYT
Dilulus untuk paparan oleh lararatu



"

Selama bertahun-tahun kita mengunakan buah pinggang dalam proses biologi badan, kandungan garam dan racun yang kita tidak tahu bertapa banyak jumlahnya.

Kita tidak pernah mencucinya kecuali bagi yang bermasalah sahaja, tapi tahukah anda dengan hanya RM1.00 anda mampu mencuci buah pinggang yang banyak berjasa pada kita ini.

Caranya mudah sahaja beli seikat daun SUP, cuci bersih-bersih, potong kecil2, masukkan kedalam periuk, masukan air bersih, didihkan untuk sepuluh minit sahaja.

Kemudian sejukkan, tapis dan masukkan kedalam botol yang sesuai dan disimpan dalam peti sejuk. Amalkan meminumnya segelas sehari, insyaaallah anda akan rasa perubahannya.

Segala kandungan garam dan racun2 akan dikumuhkan melalui air kencing. Daun SUP telah diketahui sebagai satu kaedah rawatan pembersihan yang terbaik untuk buah pinggang kita dan ia adalah semula jadi!

Selamat mencuba, SHARE & LIKE untuk SAHABAT anda."


................................
Dihantar untuk paparan TKO (Tranungkite)
Oleh:
matuse68
Posted on Wednesday, May 14 @ 17:36:58 MYT
Dilulus untuk paparan oleh lararatu


Akhirnya Mat Said Yang Nelang Jilat Ludah Sendiri
Posted on Wednesday, May 14 @ 15:08:22 MYT
Dilulus untuk paparan oleh KetamBatu






Pertemuan antara Ahmad Said dengan Timbalan Perdana Menteri TS Muhyiddin Mohd Yasin dikatakan positif apabila TS Muhyiddin telah memaklumkan dalam twitternya. Menurut sumber pertemuan itu memberikan kata putus kepada Ahmad Said (kalau bahasa kasar ungutan) supaya menarik semula surat keluar UMNO.

Rundingan pada malam itu meminta agar 2 orang Adun dan juga exco yang keluar dikekalkan jawatannya apabila mereka menarik balik surat keluar UMNO. Saya tidak mendapat maklumat yang sah apakah tuntutan untuk Ahmad Said dalam hal ini. Ada yang menyebut dia akan memperolehi sesuatu jika dia berlembut dalam hal ini.

TS Muhyiddin bersetuju pada dasarnya dan Datuk Tengku Putera Tengku Awang Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kuala Berang akan membawa perkara ini dalam pertemuan dengan DS Najib di Kuala Lumpur nanti.

Datuk Seri Ahmad Said telah memaklumkan kepada Perdana Menteri bahawa dia bersetuju menarik balik dan akan membuat kenyataan menyesal dalam hal ini.

WAH SERONOKlah UMNO buat kecoh...

Itulah Cerita MAT SAID NELANG yang akhirnya kena ugut kes penyelewengan termasuk pembinaan rumahnya akhir "KECUT TELUR" terus menyesal.

Tindakan PAS dalam kenyataan media oleh Pesuruhjayanya YB Ustaz Satiful Bahri Mamat untuk tidak melayan Ahmad Said dan 2 Adun keluar parti adalah tindakan yang bijak dan cermat walaupun ada blogger menulis kononnya PAS Terengganu (PR) pasif dalam hal ini.

Mungkin mat said masa bersalam dengan najib tidak cium tangan kot, tu yang tak dapat jadi mb lagi.
Pangkat, harta, nama dan wanita.


TEMPAYAN RETAK
http://tempayanretak.blogspot.com/
(* Klik gambar untuk besarkannya)
Mat Said jadi ahli UMNO semula, selepas menjadi "harimau jadi-jadian"
Posted on Wednesday, May 14 @ 19:26:33 MYT
Dilulus untuk paparan oleh lararatu



"Jika harimau mati meninggal belang , Jika Mat Said mati meninggalkan rekod yang sukar dipecahkan mana mana menteri besar dan ketua menteri dalam Malaysia. Tidak sampai 100 jam bekas menteri besar DS Ahmad Said keluar dari UMNO dan dilucut jawatan menteri besar kembali semula kepada UMNO. Hanya jawatan menteri besar sahaja terlepas.

Dari media maya dan berita akbar arus perdana DS Ahmad Said akan kemabli semula kepada parti UMNO dan kekal UMNO dan Yb UMNO di Dun Kijal. Sebenarnya berita Mat Said kembali kepada UMNO bagikami bukan berita besar dan berita kujutan.

Akhir bulan May ini UMNO Terengganu dan Yb Yb UMNO kembali pada perjuangan UMNO yang berasakan wang dan harta. DUN Terengganu UMNO kekal dengan 17 kerusi dari 32 kerusi DUN.

Mat Said tidak segagah pehon kelapa di tepi pantai yang selalu dibadai angin ribut China Selatan, namun pohon kelapa tetap tidak tumbang. Malah Mat Said tidak hanelang seperti harimau dan singa yang terdapat dalam Zoo .

Berita Mat Said kembali kepada UMNO bagi kami tidak pelik dan tidak sensasi. Hanya hanelang dan sekadar menguji pehak UMNO yang berada di Putrajaya atau bangunan UMNO PWTC Kuala Lumpur, Sekadar menjadi harimau jadi-jadian sahaja."


................................
Dihantar untuk paparan TKO (Tranungkite)
Oleh:
mohdnoorawang
Posted on Wednesday, May 14 @ 19:26:33 MYT
Dilulus untuk paparan oleh lararatu
 
 

Tiada ulasan: