Selasa, 30 Julai 2013

KESAN BERGAUL BEBAS...UNDANG2 ALLAH DINAFI....SUKA...NIAT NAK BERJIMAK...MAKA KAHWIN DULU...NAMPAK SANGAT PASANGAN ITU TAK DE PENDULI HUKUM ALLAH....MORALNYA ....BUKAN LELAKI SOLEH ATAU WANITA SOLEHA

(Gambar) Nora Danish ‘kantoi’ dengan anak Nazri Aziz di Danok, Thailand

on July 29th, 2013 by admin

Ermm…nampak gayanya Nora Danish cuba mengiyakan dengan apa yang media-media hiburan perkatakan mengenainya selama ini.
Hubungan beliau dengan dengan seorang anak menteri, obviously anak Dato Seri Nazri Aziz, Nadeem semakin jelas.
Terbaru, melalui akaun instagramnya, beliau galak berkongsi gambar-gambarnya bersama Nadeem, dan juga rakan-rakan produksi yang lain ketika melawat keluarga salah seorang kru produksi yang meninggal dunia di utara tanahair.
TIdak cukup dengan itu, beberapa keping gambar lain turut dimuat naik ketika berdua-duaan dalam lif, dan juga ketika makan di sebuah restoran di Danok, Thailand.
Apa lagi? Dari terus menimbulkan fitnah, baik nikah terus!
sumber


Bila Hubungan Sulit Bos & Setiausaha Terkantoi

on July 29th, 2013 by admin
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxXIqma_JbXZJwB4YdlxqiNYNotT0f8J5E4LKdDeCzl-khbxuxGMfVTREtuXjOA_wcOMQ_37UMwWlcBihf_Qk85ia0lQDPBR04mb8nGL9rCGHwZhBtIHKU3vkJ_qAiWR9QSzXUJaJwo4RT/s1600/th_real_office_scandal.jpg
Seorang boss mempunyai hubungan sulit dengan setiausahanya.
Pada suatu hari, selesai waktu pejabat, pasangan skandal ini terus ke rumah setiausaha tersebut. Mereka bergurau senda, bermesra, dan bermain papan jongket sampai akhirnya mereka tertidur.
Boss tersebut hanya tersedar dari tidurnya pada jam 8 malam. Beliau pun kelam kabut menyarung kembali pakaiannya.
Dalam fikirannya, isterinya pasti akan bertanya ke mana dia pergi.. Dia lantas menyuruh setiausahanya membawa kasutnya keluar, mengotorkan kasut itu dengan rumput dan lumpur.
Selepas menyarung kasutnya yang kotor itu, boss itu segera pulang ke rumah.
Di rumah, isterinya sedang menunggu di muka pintu dengan muka yang masam!
“Abang ni pergi ke mana hah? Sampai malam baru nak nampak muka?!” tanya si isteri.
“Abang tak mahu berbohong lagi, sebenarnya abang ada hubungan sulit dengan setiausaha abang. Abang ke rumahnya tadi. Kami tertidur sehingga malam,” jelas boss itu, menceritakan hal yang sebenarnya.
Si isteri memandang dari atas ke bawah…dam terpandang kasut suaminya yang kotor berlumpur itu/
“Bohonggg… ni mesti abang pergi main golf la kan?…” (special effect: bunyi cengkerik)
* Heh…anda boleh bayangkan perasaan si suami sekarang?

Gambar Farah Wanita Ditangkap Khalwat Dengan Shahz Jaszle

on July 29th, 2013 by admin | 
Gambar Farah wanita yang ditangkap khalwat dengan Shahz Jaszle. Shahz sebelum ni membuat kenyataan bahawa dia didakwa diperangkap oleh wanita berkenaan. Namun segalanya lebih padah apabila wanita yang dikenali sebagai Farah itu tampil untuk menjelaskan perkara sebenar. Wanita tersebut juga mengaku bahawa dia adalah kekasih kepada Shahz Jaszle.
farah ditangkap khalwat dengan shahz Jaszle
Biodata Farah
Nama : Farah
Umur : 21 tahun
Alamat : Subang, Selangor
Pekerjaan : Sektor perbankan
Penglibatan lakonan : Drama Lembayung Kasihmu
Tarikh ditangkap khalwat : 16 Mei 2013
Hubungan cinta : Bercinta selama sebulan dengan Shahz Jaszle
farah ditemubual
Penjelasan Farah
Dakwaan kononnya saya perempuan aneh dan psiko sangat melampau dan saya tidak akan berdiam diri kerana saya bukannya bodoh seperti mana dia sangkakan. Bukti dan saksi yang tahu kami bercinta ada pada saya dan jangan sampai semuanya didedahkan jika keadaan mendesak. Malah, saya masih menyimpan semua perbualan kami menerusi BBM (Blackberry Messenger) di telefon bimbit sebagai bukti. Saya tidak teragak untuk membawa semua saksi dan bukti itu kepada media asalkan nama baik saya dan keluarga dapat dibersihkan. Jika benar dia (Shahz) bercakap benar, datang bersemuka atau kita berdepan pihak media bersama,” katanya
Melvister.com


Guru Wanita Sekolah Menengah di Setapak Ditangkap Tanpa Pakaian

on July 29th, 2013 by admin

GARA-GARA tidak dapat menahan nafsu, sepasang kekasih berasmara di dalam sebuah rumah di Kampong Batu 9 disini di cekup penduduk, polis dan pegawai penguatkuasa Pejabat Agama Islam Daerah Hilir Perak, baru-baru ini.
Setiausaha Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampong (JKKK) Kampong Baru, Batu 9, Ahmad Bahrom, 59, berkata, penangkapan itu dilakukan setelah penduduk mengintip gerak geri pasangan itu selama dua minggu di rumah milik ibu bapa lelaki tersebut yang dikatakan telah menjadi tempat pasangan itu melempiaskan nafsu.
Menurutnya juga, sebelum ini, ibu bapa lelaki berkenaan dikatakan telah menasihatkan anaknya supaya bernikah dengan gadis pilihanya itu tetapi lelaki tersebut sengaja melengah-lengahkan untuk berkahwin.
“Ketika serbuan dibuat ibu bapa lelaki itu dikatan tiada dirumah, ia memaksa kami untuk memecah pintu depan rumah tersebut yang dikunci kerana pasangan tersebut dikatakan enggan untuk memberi kerjasama.
“Lelaki yang berusia 30-an tersebut adalah seorang kontraktor di kawasan Changkat Jong manakala teman wanitanya yang berusia 25 tahun yang berasal dari Terengganu, adalah merupakan seorang guru yang bertugas si sebuah sekolah menengah di Setapak, Kuala Lumpur, kata ketika ditemui.
Ahmad berkata, ketika serbuan dilakukan, lelaki berkenaan didapati hanya memakai tuala sahaja sementara teman wanitanya berselimut dan berada di atas tilam.
Katanya, pasangan kekasih itu juga gagal menunjukan dokumen yang mengatakan mereka adalah pasangan suami isteri yang sah ketika diminta oleh pegawai penguatkuasa Jabatan Agama Islam Perak, Hilir Perak.
Pegawai penguatkuasa Pejabat Agama Islam Daerah Hilir Perak enggan memberi maklumat dengan alasan semua kenyataan hanya boleh dibuat oleh Pegawai Penguatkuas di Ibu Pejabat Jabatan Agama Islam Perak di Ipoh – Sumber : Jackieliew.blogspot

Pelajar 16 Tahun Dipaksa Mengaku Seks Dengan Cikgu

on July 12th, 2013 by admin | 
Seorang pelajar lelaki di sebuah sekolah berasrama penuh di Pendang membuat laporan polis mendakwa dipaksa membuat pengakuan berzina dengan seorang guru sandaran wanita di sekolah itu.
Laporan itu dibuat pelajar berusia 16 tahun itu di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Pendang, di sini, kira-kira jam 3.30 petang semalam selepas pengakuan yang dipaksa dibuatnya itu menyebabkannya menerima kesan, termasuk diberhentikan sekolah.
Pelajar itu yang hanya ingin dikenali sebagai Wan berkata, dia dipaksa membuat pengakuan itu kira-kira sebulan lalu ketika dipanggil ke sebuah bilik oleh guru disiplin pada 2 Jun lalu.
Katanya, seorang guru yang ditemui kemudian menuduhnya melakukan hubungan sulit dengan seorang guru sandaran wanita berusia 20-an yang mengajar bahasa Inggeris. Malah, guru itu turut mendakwa mempunyai bukti kukuh mengenai kejadian itu.
Tunjuk bukti
“Saya menafikannya dan meminta guru berkenaan menunjukkan bukti, namun guru itu enggan atas alasan ia untuk simpanan sekolah. Guru itu kemudian memberikan saya sehelai kertas dan pen lalu memaksa saya menulis surat pengakuan.
“Akur dengan arahan itu, saya menulis surat pengakuan dalam keadaan terpaksa, walaupun tidak berpuas hati kerana berasa dianiaya atas tuduhan tanpa bukti itu.
“Susulan itu, pihak sekolah menghubungi bapa saya dan memintanya datang ke sekolah sebelum saya dimaklumkan digantung persekolahan sehingga 15 Jun lalu,” katanya ketika ditemui.
Wan mendakwa, dua hari kemudian dua guru lelaki datang semula ke rumahnya memaksanya mengisi borang pertuduhan kes berkenaan.
“Dua guru lelaki itu termasuk ustaz datang ke rumah dan mengajak saya ke sebuah kedai makan atas alasan untuk menenangkan fikiran saya. Bagaimanapun, saya tidak dibawa ke kedai berkenaan, sebaliknya diminta mengisi borang pertuduhan dan menandatanganinya sebelum dihantar semula ke rumah.
Surat berhenti sekolah
“Selepas itu, pada 21 Jun lalu, saya terima surat pemberhentian daripada pihak sekolah yang bertarikh 15 Jun. Ia amat memusykilkan kerana surat penggantungan bertarikh 4 Jun hanya diterima pada 24 Jun.
“Justeru, saya tampil membuat laporan polis untuk membersihkan nama selepas berasakan diri teraniaya,” katanya.
Sementara itu, ibu saudara pelajar terbabit yang enggan dikenali berkata, keluarganya tidak berpuas hati dengan cara pihak sekolah mengendalikan kes berkenaan kerana mereka dinafikan hak untuk mendapatkan penjelasan yang sewajarnya.
“Saya terima jika tuduhan itu benar, namun mereka tidak memanggil keluarga berbincang dan langsung tidak menunjukkan sebarang bukti jelas serta semuanya hanya pada peringkat dakwaan,” katanya.
Sementara itu, polis mengesahkan menerima laporan yang dibuat pelajar terbabit.

Pelajar Dicabul Dalam Kelas

on July 10th, 2013 by admin | 

Arau: Empat pelajar lelaki sebuah sekolah menengah di sini, ditahan polis kerana berkelakuan liar termasuk mencabul seorang pelajar perempuan dalam kelas sama tanpa menghiraukan pelajar lain melihat perbuatan terkutuk mereka. Gambar fail

Tiga pelajar lelaki terbabit yang berusia 15 tahun yang juga rakan sekelas mangsa bersama seorang pelajar berusia 16 tahun melakukan perbuatan itu ketika waktu persekolahan, kelmarin. Pelajar perempuan berkenaan yang tidak tahan dijadikan objek seks sejak tiga minggu lalu oleh keempat-empat pelajar terbabit membuat laporan di Balai Polis Arau, malam kelmarin, sebelum polis memberkas semua suspek, semalam.
Timbalan Ketua Polis Daerah Arau, Deputi Superintendan Lee Swee Meng ketika mengesahkan kejadian berkenaan berkata, empat pelajar terbabit didakwa memegang buah dada dan paha mangsa di dalam kelas ketika ketiadaan guru.
Menurutnya, semua pelajar lelaki tingkatan tiga dan empat itu ditahan di bandar ini tengah hari semalam.
“Semua suspek didakwa tidak menghiraukan rakan sekelas lain yang melihat perbuatan mereka mencabul mangsa. Mangsa sebelum ini mendakwa sering diganggu empat suspek dan paling ketara apabila mereka memegang buah dada dan pahanya,” katanya di sini, semalam.
Lee berkata, kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan iaitu mencabul kehormatan dan pihaknya dalam proses mendapatkan perintah reman terhadap semua suspek bagi membantu siasatan lanjut.
Sementara itu, dalam kes berasingan, seorang lelaki warga Bangladesh berusia 25 tahun yang kemaruk seks ditahan kerana disyaki mencabul kehormatan seorang gadis berusia 17 tahun yang juga rakan sekerjanya, kira-kira jam 11 pagi kelmarin.
Lee berkata, lelaki terbabit yang bekerja di sebuah pasar raya di Pauh, dekat sini, gagal mengawal nafsunya lalu memegang paha mangsa ketika mereka bekerja.
“Siasatan polis mendapati suspek turut melakukan perbuatan sama terhadap seorang pekerja wanita lain di pasar raya sama sebelum ini. “Polis sudah mendapatkan perintah reman lima hari sehingga 24 April ini untuk siasatan lanjut. Dia memegang paha mangsa yang bekerja di pasar raya berkenaan,” katanya.
Sumber : Harian Metro Online
 
 

4 Pelajar Rusia Bersalah Rogol Pelajar Malaysia Di London

on July 26th, 2013 by admin | 

Empat pemuda Rusia dari kalangan keluarga berada yang baru dua minggu mendaftarkan diri di sebuah kolej swasta yang eksklusif di sini akan berhadapan dengan hukuman penjara apabila mahkamah mendapati mereka bersalah atas dakwaan merogol dan melakukan hubungan seks tanpa kerelaan ke atas seorang pelajar Malaysia yang belajar di kolej yang sama.
Perbuatan mereka itu turut dirakamkan oleh salah seorang daripada empat tertuduh melalui telefon canggih iPhone.
Mereka merogol pelajar Malaysia itu yang dipercayai mabuk akibat dibubuh sesuatu di dalam minumannya selama lebih dua jam setengah di kawasan kolej berkenaan selepas satu majlis berpesta yang diadakan atas anjuran salah seorang daripada tertuduh.
Menurut akhbar The Daily Mail, pelajar-pelajar Rusia itu yang berumur antara 19 hingga 23 tahun, turut memberi komentar yang menjijikkan dan tanpa belas kasihan ke atas mangsa mereka termasuk merakamkan perbuatan mereka menerusi iPhone.

Keempat-empat mereka, Oleg Ivanov, 23, Norayr Davtyan, 22, Armen Simonyan, 19, dan Gregory Melnikov, 23, menafikan dakwaan merogol tetapi para juri di Mahkamah Crown Woolwich sebulat suara mendapati mereka bersalah kerana melakukan hubungan seks. Mereka kini ditahan reman sehingga hukuman dijatuhkan oleh mahkamah.
Ketika para juri menyatakan keputusan mereka, keempat-empat tertuduh berdiri tanpa menunjukkan sebarang perasaan pun tetapi di galeri awam kelihatan beberapa orang ahli keluarga menangis.


Remaja 16 Tahun Dibunuh Selepas Diperkosa

on July 15th, 2013 by admin | 
Seorang pelajar perempuan berusia 16 tahun ditemui maut, dipercayai dirogol sebelum kepalanya dibenam di dalam kolah di bilik air rumahnya di Taiping, petang kelmarin.
Mayat pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Kebangsan (SMK) Dato’ Wan Ahmad Rasdi (SMKDWAR) itu ditemui adik lelakinya dalam keadaan kepala dan seluruh badan dalam kolah selain cedera parah di kepala akibat dipukul benda keras.
Difahamkan, ketika kejadian, mangsa seorang diri di rumah sebelum kediamannya dimasuki individu tidak dikenali yang kemudian cuba merogol dan mencabul mangsa sebelum dia dibunuh.
Dalam kejadian jam 4.30 petang di Batu 9, Jalan Trong, Changkat Jering, mangsa dikenali sebagai Nurul Aien Mohd Saimon ditemui maut oleh adik lelakinya yang baru pulang dari rumah neneknya, 300 meter dari tempat kejadian
Ketua Polis Daerah Taiping, Asisten Komisioner Yusuf Mohd Diah berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan daripada penduduk kampung jam 4.30 petang
 
 

Atlet SUKMA Dakwa Dirogol Bergilir-Gilir Oleh Rakan Sepasukan Di Perkampungan Sukan UPM

on July 9th, 2013 by admin | 
Dirogol
Kuala Lumpur – Seorang atlet bola baling yang sedang mengambil bahagian dalam Sukan Malaysia (SUKMA) 2013, membuat laporan polis mendakwa dirogol oleh atlet lelaki di perkampungan sukan itu di Universiti Putra Malaysia (UPM), pada Rabu lalu.
Remaja berusia 19 tahun itu mendakwa dirogol bergilir-gilir dalam keadaan separuh sedar di bilik penginapan sebuah kolej universiti itu.
Sebelum kejadian, dia dikatakan meminum minuman keras bersama beberapa atlet bola baling lelaki pasukannya di sebuah gelanggang bola keranjang.
Menurut sumber, selepas itu dia dibawa pulang ke sebuah bilik penginapan oleh beberapa lelaki berkenaan.
Kira-kira jam 4 pagi, mangsa menyedari dirinya dalam keadaan bogel, dihimpit oleh seorang lelaki dan suspek dikatakan merogolnya bergilir-gilir bersama rakannya.
Dia kemudian membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Serdang.
“Mangsa dipercayai telah minum minuman keras bersama rakan-rakannya bagi menghilangkan tekanan setelah pasukan mereka kalah dalam perlawanan di Stadium Nasional, Bukit Jalil baru-baru ini,” kata sumber itu kepada BH semalam.
Berikutan itu, tiga atlit ditahan untuk membantu siasatan. - Berita Harian

Remaja rogol amah sebelum samun

on October 6th, 2012 by admin | 
KAJANG: Seorang remaja berusia 19 tahun sempat merogol seorang pembantu rumah warga asing sebelum melarikan dua botol minyak wangi bersama laptop dan wang tunai selepas memecah masuk sebuah rumah di Taman Jaya Baru, di sini.
Dalam kejadian jam 2 petang 3 Oktober lalu, suspek yang tinggal di taman perumahan sama, mengumpil pintu belakang rumah itu sebelum mengacukan pisau kepada mangsa yang sendirian di rumah kerana majikannya bekerja.
Sebaik masuk ke rumah, suspek mengikat kedua-dua tangan mangsa berusia 20-an dan merogolnya di ruang tamu sebelum melarikan dua botol minyak wangi, sebuah laptop serta wang tunai yang keseluruhannya bernilai RM8,000.
Bagaimanapun, suspek yang mempunyai satu rekod jenayah berkaitan kes dadah di Selayang, diberkas di Lorong Haji Taib di ibu negara Ahad lalu hasil maklumat awam.
Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab, berkata suspek dipercayai sudah lama memerhatikan rumah berkenaan dan memilih untuk memecah masuk ketika pembantu rumah terbabit tinggal sendirian.
Katanya, suspek direman hingga Sabtu ini dan kes disiasat mengikut Seksyen 392/397 Kanun Keseksaan kerana merompak dan Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.
Sementara itu, Ab Rashid berkata, pihaknya menahan seorang lelaki berusia 30-an yang mempunyai talian persaudaraan dengan seorang warga emas yang dibunuh kejam di Kampung Pasir Baru Peringkat, Jalan Sungai Lalang, di sini, hujung bulan lalu, bagi membantu siasatan.
Katanya, suspek yang disisihkan keluarga warga emas itu kerana terbabit dalam penagihan dadah, ditahan di sekitar Semenyih pagi kelmarin dan sedang direman tujuh hari bagi membantu siasatan.
Dalam kejadian jam 12 tengah 27 September lalu, S Danaletchemee, 64, disamun sebelum dibunuh dengan kejam individu tidak dikenali apabila lehernya ditikam dan kepalanya dihentak dengan objek keras di dalam rumahnya.
-Bharian

Remaja dirogol kenalan Facebook

on June 6th, 2012 by admin |
PELAJAR Tingkatan Satu dirogol remaja berusia 16 tahun yang ditemui di Pusat Khidmat BN, Ipoh semalam.
Mangsa terpedaya pemberian barang kemas
IPOH: Seorang remaja perempuan berusia 13 tahun menjadi mangsa rogol seorang kenalan yang dikenali dari laman sosial Facebook selepas terpedaya dengan janji manis serta pemberian barang kemas daripada remaja lelaki terbabit.
Pelajar Tingkatan Satu itu mula mengenali remaja berusia 16 tahun dan sering berhubung menerusi Facebook sebelum membuat keputusan mengadakan pertemuan kali pertama pada 25 Mei lalu.
Adik saya turut akui menerima pelbagai barang kemas, termasuk rantai dan cincin. – Lee, Abang mangsa
Malah, mangsa ponteng sekolah beberapa hari dan bersembunyi dua hari di rumah keluarga pasangannya itu untuk melepaskan rindu sebaik berjumpa sehingga menyebabkan keluarga mangsa membuat laporan polis, kira-kira jam 3 petang, 25 Mei kerana anak mereka tidak pulang ke rumah.
Bagaimanapun, selang dua hari kemudian, mangsa ditemui selamat selepas dihantar ibu teman lelakinya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ipoh.
Abang mangsa yang mahu dikenali sebagai Lee, 29, berkata dia mengesyaki perubahan sikap ketara pada adiknya selepas menjalinkan perkenalan dengan teman lelakinya itu, termasuk sering ponteng sekolah, mengabaikan pelajaran dan berubah sikap.
“Adik saya turut mengakui pernah menerima pelbagai barang kemas, termasuk rantai dan cincin emas dihadiahkan remaja itu.
“Saya percaya lelaki itu memperdayakan adik saya dengan pelbagai hadiah sebelum bertindak merogolnya,” katanya ketika ditemui di Pusat Khidmat Barisan Nasional (BN) di sini, semalam.
Katanya, dia dan keluarga meminta polis mengambil tindakan sewajarnya terhadap remaja lelaki terbabit, termasuk ahli keluarga lelaki itu kerana bersubahat menyembunyikan adiknya selama dua hari di rumah mereka.
Ketua Urus Setia Pusat Khidmat dan Aduan BN Perak, Mohd Rawi Abdullah, berkata pihaknya menerima banyak aduan mengenai kes rogol yang berpunca daripada perkenalan di laman sosial sejak tahun lalu.
Katanya, empat daripada kes berkenaan membabitkan kes rogol di mana kebanyakan mangsanya berusia lingkungan antara 13 hingga 20 tahun.
“Justeru, saya meminta ibu bapa dan penjaga supaya dapat mengawasi tingkah laku anak masing-masing. Selain itu, pihak polis juga perlu memandang serius tingkah laku pelajar mereka dan segera memaklumkan kepada ibu bapa pelajar bagi mengelak masalah terus berlarutan,” katanya.
-Bharian

Tiada ulasan: