Khamis, 16 September 2010

JIKA BENAR DARI FACEBOOK....NO KOMEN LAH....TUAN/PUAN FIKIR SENDIRILAH..SETELAH MEMBACANYA....

Mtd Kota Lama's Photos - Wall Photos

Photo 714 of 714 Back to Album · Mtd's Photos · Mtd's Profile




BONGKAR! Umno punyai perkaitan dengan pertubuhan haram HINDRAF!... Nampaknya belum puas penyokong Umno mempolitikkan isu pembunuhan kejam arwah Dato Sosilawati dan 4 yang lain..selepas satu persatu isu ini cuba dipolitikkan mengikut selera mereka... Terbaru, mereka menghasut rakyat, bahawa suspek yg membunuh arwah adalah dari kalangan penyokong haram Hindraf... tidak cukup dengan kenyataan itu, dikaitnya Hindraf ini dengan Pakatan Rakyat... dakwa mereka, ramai penyokong Hindraf adalah penyokong Pakatan Rakyat, maka suspek adalah orang Pakatan Rakyat.. Maka, para pengikut taksub blogger Umno ini mula percaya bulat-bulat, seterusnya memanjangkan berita palsu ke segenap ruang maya....
Added 1 hour ago · ·

  • 5 people like this.
    • Mtd Kota Lama Namun ternyata mereka lupa, bahawasanya Umno di bawah pemerintahan Najib telah mengiktiraf pertubuhan haram ini secara tidak langsung..Umno bertanggungjawab memberi nafas baru kpd bekas pemimpin2 Hindraf yang pernah di ISA kan ini dgn penubuhan parti baru kaum India, Parti Makkal Sakhti Malaysa (MMSP)..
      about an hour ago · · 1 personLoading... ·
    • Mtd Kota Lama Nah, lihatlah betapa sinonimnya pertubuhan haram ini dengan Umno/BN!...ternyata Umno juga ada 'saham'nya dalam menghidupkan kembali saki baki perjuang Hindraf!..mereka kini sudah punyai partinya sendiri!..
      about an hour ago · · 1 personLoading... ·
    • Mtd Kota Lama Jelas di sini, betapa terdesaknya para penyokong Umno bawahan mempolitikkan isu ini dlm keadaan diri sendiri jahil dan tidak bermaklumat..berapa ramai manusia terutama para pengikut taksub parti berkenaan menjadi mangsa, tertipu dgn mainan politik blogger fanatik Umno..
      about an hour ago · · 1 personLoading... ·
    • CIk DLa
      nampak sangat umngok sgt tedesak.. rakyat pn ramai yg da nampak.. insya Allah, kemenangan semakin hamper.. xsabaq nya tunggu PRU 13! saya da boleh mengundi! ^^ ayuh lipatgandakan usaha kita supaya shbt2 n yg laen2 pn nampak sapa yg sharusny...a di'x' ^^

      lambat atau cepat, Islam pasti menang!

      Dialah yang telah mengutus RasulNya (Muhammad) dengan membawa petunjuk dan agama yang benar (agama Islam), untuk dimenangkan dan ditinggikannya atas segala agama yang lain, walaupun orang-orang musyrik tidak menyukainya.
      (At-Taubah: 33)
      See More
      59 minutes ago · · 3 peopleLoading... ·
    • Hasinah Othman pembunuhan pun nak politikan kan juga ke? erm.... pasal bekas wakil Rakyat BN yg bunuh diri hari tuh ade tak sapa2 yg poltikkan hal tuh?
      55 minutes ago · · 2 peopleLoading... ·
    • Hasinah Othman ‎"dorang' sokong secara tidak langsung ssbb takut gol Hindraff ni mengganas...biasalah...tu je cara dorang nak selamatkan survival politik dorang dari terus ditentang...so sekarang "senjata dah makan tuan"!!!
      50 minutes ago · ·
    • Abu Alex Saya suka biarkan sahaja, biar khalayak nampak betapa rendahnya tahap akhlak dan politik mereka; rehat dan lihat, bukan mulut kita yang lekehkan dia..
      47 minutes ago · ·
    • CIk DLa
      AA: hmm, kalau biar, kita takut mereka x nampak2.. atau lambat nampak.. sbb org2 umno x kan duduk saja.. Saidina Ali ada berpesan, "kebatilan yg terancang dapat mengalahkan kebenaran yang tidak terancang" usaha kita biar berterusan.. kita s...lalu kena peingatkan..

      Dan berilah peringatan, sesungguhnya peringatan itu bermanfaat utk orang mukin. [Azzariyat: 55]

      Wallahua'lam
      See More
      31 minutes ago · · 4 peopleLoading... ·
    • Hasinah Othman Bercakap benarlah di hadapan pemerintah yang kejam :)

      -------------------------
      I've added smileys to this comment. Wanna see them? Go to http://c.facicons.net/
      .........................
      30 minutes ago · · 2 peopleLoading... ·
    • CIk DLa HO: dan itu adalah jihad yg terbesar :)
      26 minutes ago · · 2 peopleLoading... ·
    • 'imran' 'narmi' ni lagi teruk dari isu YB Nizar pegang lilin...
      25 minutes ago · · 1 personLoading... ·
    • Abu Alex hmm.. betul juga tu :)
      9 minutes ago · ·

Tiada ulasan: