Khamis, 30 September 2010

BANYAK JENIS GILA...GILA MEMBERI DAN AMIK RASUAH...GILA KUASA...GILA MENGARAH ORANG...GILA SYOK SENDIRI...GILA TIDO...GILA FACEBOOK...GILA BERHUJAH2 TAK MAHU KALAH BERHUJAH...GILA MENUNJUK KEMEWAHAN DAN KEKAYAAN...GILA MENUNJUK KELULUSAN MELANGIT ..GILA RASA DIRINYA HEBAT...GILA SEX...GILA MENIPU..GILA MEMBODEK..GILA EKOR...GILA PANGKAT...GILA CANTIK..GILA KEMAHSYURAN ...GILA MAKAN..GILA BERNIAGA DLL GILA...ELOK KITA GILA TAAT PADA ALLAH...

Amuk gila talak

Oleh Shahrul Nizam Mohamad
am@hmetro.com.my
2010/09/30

KUANTAN: Mungkin akibat gila talak, seorang pembantu perubatan sebuah hospital di sini, bertindak ganas apabila membuat kecoh pada majlis akad nikah bekas isterinya dengan membelasah seorang anggota tentera yang bakal menikahi wanita berkenaan di Medan Warisan di sini, kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 9.30 malam itu, mangsa berusia 30-an dan bertugas di Kem Batu 10, Jalan Gambang di sini, dikatakan sudah berjabat tangan dengan kadi untuk dinikahkan di rumah pengantin perempuan sebelum bekas suami bakal isterinya tiba-tiba masuk ke dalam rumah dan menyerangnya menggunakan topi keledar.

Kejadian itu menyebabkan mangsa patah kaki kanan selain cedera di kepala, muka dan badan akibat dipukul bertubi-tubi oleh suspek yang berusia 37 tahun. Suspek dipercayai tidak puas hati dengan tindakan bekas isterinya berkahwin lain sedangkan mereka baru setahun bercerai.

Suspek turut memijak kaki mangsa yang dikatakan belum sembuh sepenuhnya akibat kecederaan lama menyebabkan kaki lelaki berkenaan cedera semula.

Selain itu, suspek turut bertikam lidah dengan bekas isteri dan keluarga wanita berkenaan sebelum dileraikan beberapa tetamu. Dia kemudian ditahan polis yang tiba di tempat kejadian sejurus menerima laporan.

Difahamkan, majlis akad nikah itu tetap dilangsungkan selepas suspek ditahan. Biarpun kakinya patah dan mengalami kecederaan lain, mangsa masih mampu menggagahkan diri menyempurnakan pernikahannya

Mangsa kemudian dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Afzan di sini untuk rawatan sebelum membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Mohd Jasmani Yusoff ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu

Tiada ulasan: