Selasa, 28 September 2010

BILA MANUSIA BERFIKIR IA LEBIH BIJAK DARI ALLAH...HIDUPLAH DALAM TAKWA

DUNIA

Wanita direjam kerana berzina


GAMBAR yang disiarkan oleh stesen televisyen ABC menunjukkan beberapa orang lelaki yang merupakan anggota Taliban di lokasi hukuman rejam ke atas seorang wanita yang didakwa berzina di Pakistan.


ISLAMABAD - Seorang wanita ditanam pada paras dada sebelum sekumpulan lelaki melontar batu berulang kali ke arahnya, lapor sebuah akhbar semalam.

Rakaman tersebut yang disiarkan stesen penyiaran ABC menunjukkan anggota-anggota Taliban merejam seorang wanita sehingga mati di barat daya Pakistan.

Hukuman rejam kerana berzina biasa dilaksanakan di Iran dan Arab Saudi.

Namun, wanita itu dipercayai direjam sehingga mati setelah dia dilihat bersama seorang lelaki bukan muhrim.

Hukuman tersebut dipercayai dilaksanakan dua bulan lalu di wilayah Orakzai.

Klip video berkenaan yang dirakamkan dengan menggunakan telefon bimbit diseludup keluar oleh seorang anggota Taliban yang menyaksikan pelaksanaan hukuman itu sebelum ia diserahkan kepada saluran televisyen Al Aan, di Dubai, Emiriyah Arab Bersatu (UAE). Klip itu juga boleh ditonton di laman YouTube

Seorang menteri Kesatuan Eropah (EU), Jorge Barroso yang menonton klip video itu, menyifatkan hukuman tersebut sebagai tidak berperikemanusiaan.

"Kami mengutuk perbuatan itu yang tidak memiliki justifikasi dari sudut moral mahupun agama," katanya. - Agensi


KOMEN

KEJAM DAN TAK PERIKEMANUSIAN...

BAGAIMANA ZINA MELAMBAK2...HUBUNGAN SEX DIRAKAM..DITONTON BERJUTA2 MANUSIA....BOLEH DILIHAT TAK KIRA PERINGKAT UMUR MANUSIA...ADAKAH NI LEBIH BERMARUAH...DAN ADAKAH SIFAT KEMANUSIANNYA TERLALU TINGGI...HINGGA JADI IKUTAN PADA MANUSIA LAIN...LAHIRNYA ANAK2 LUAR NIKAH...BERLAKU BUNUH MEMBUNUH...PERGADUHAN2..PERCERAIAN...BERSEKEDUDUKAN...SUMBANG MUHRAM....SIHIR MENYIHIR DAN PELBAGAI KEJAHATAN DARI KEGIATAN ZINA DAN HUBUNGAN SEX DIRAKAM DAN VIDEOKAN....PELACUR DAH TAK SEGAN SILU LAGI....ADAKAH NI BERPERIKEMANUSIAN...

ADAKAH MANUSIA MENCIPTA ALLAH ATAU SEBALIKNYA...KALAU KITA SEDAR KITA DICIPTA...TAK MASUK AKAL...ORANG YANG DICIPTA LEBIH BIJAK DARI PENCIPTA(ALLAH SWT)..KEMALUAN2 ..SERTA NAFSU2 DAN SEGALA2NYA ALLAH YANG MENCIPTA...SUDAH MESTINYA ALLAH LEBIH MENGETAHUI APA UNDANG2 YANG SESUAI UNTUK@MANUSIA YANG DIA CIPTA.....


DUNIA

Pelacur minta Beckham tanggalkan seluar


IRMA NICCI


LOS ANGELES - Seorang pelacur, Irma Nicci mencabar bintang bola sepak dari England, David Beckham supaya membuka seluarnya di dalam kamar mahkamah bagi membuktikan dia tidak pernah melakukan hubungan seks dengannya, lapor sebuah akhbar semalam.

Pelacur berketurunan Bosnia itu menegaskan bahawa dia mengetahui cir-ciri kemaluan Beckham.

Irma, 26, atau nama sebenarnya Nezirovic mendakwa dia menjalin hubungan intim dengan Beckham di London dan New York pada 2007 dan mereka pernah melakukan seks bersama seorang lagi wanita.

Sumber-sumber Beckham menyatakan kenyataan Irma itu menyebabkan bintang bola sepak itu memfailkan saman menuntut gantirugi £16 juta (RM78.3 juta ) di sebuah mahkamah di sini pada Jumaat lepas. Saman itu difailkan terhadap sebuah majalah AS kerana menyiarkan berita tersebut.

"Wanita itu berniat jahat dan berbohong tanpa mengemukakan apa-apa bukti bagi menyokong ceritanya," kata sumber Beckham.

Sebelum ini, desas-desus mengenai ciri unik kemaluan bintang bola sepak berusia 35 tahun itu tersebar meluas di Internet yang mungkin boleh digunakan oleh Irma di mahkamah.

Beckham yang mempunyai tiga anak hasil perkahwinannya dengan bekas anggota kumpulan Spice Girls, Victoria Beckham, kini mewakili pasukan bola sepak AS, LA Galaxy dan pernah bermain untuk kelab Manchester United dan Real Madrid. - Agensi

Tiada ulasan: