Khamis, 1 Disember 2011

SYOK JUGA KALAU SYOK SENDIRI...RASA LEGA...RAKYAT MENILAI..NILAI ALLAH LAGI TEPAT SATU ZARAH PUN TAK TERSASAR...

Muhyiddin: Ada pihak 100 kali lebih rasis dari Umno

[GALERI FOTO]

Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini menolak dakwaan bahawa ucapannya ketika merasmikan ketiga-tiga sayap parti - Wanita, Pemuda dan Puteri - kelmarin adalah bersifat rasis.

Katanya, apa yang diucapkannya "bukan suatu yang berbeza sebaliknya memperkukuhkan kesedaran baru" di kalangan orang Melayu tentang perjuangan parti itu.

NONE"Tidak ada perbezaan, apa yang disebutkan dengan sejarah yang telah dinyatakan.

"Cuma orang yang bersikap terlalu rasis sahaja, sepanjang masa, apabila satu pihak bercakap tentang satu kaum, dia kata dia (ini) rasis.

"Mereka tidak sedar, dia lebih seratus kali lebih rasis daripada kita," katanya menjawab soalan pemberita berhubung dakwaan tersebut.

Bagaimanapun, Muhyiddin tidak menyatakan dengan jelas identiti yang dimaksudkan sebaliknya menyifatkan mereka itu "tak ada bukti bahawa dia sanggup bekerjasama dan sanggup berkongsi pengalaman dan kuasa".

Bercakap pada sidang media selepas mendengar ucapan dasar Presiden Datuk Seri Najib Razak, Muhyiddin berkata amanat itu yang menyentuh sejarah parti membuktikan bahawa Umno tidak bersikap rasis.

NONEIni kerana, kata Muhyiddin yang juga timbalan perdana menteri, Umno sedia berkongsi kuasa dan memperjuangkan prinsip bukan untuk satu kaum.

"Walaupun sejarah dahulu, kita dalam satu peringkat boleh menubuhkan kerajaan Umno sendiri dalam pilihan raya pertama lalu, tetapi kita tidak buat begitu. Kita berkongsi kuasa.

"Dalam fasal-fasal pilihan raya selepas itu, Umno menang kerusi 51 peratus dalam parlimen (tapi) kita berkongsi kuasa. Dan ini kita tidak buat dalam pilihan raya sekali sekala, kita buat sepanjang masa selama 54 tahun.

"Jadi saya, sebagai timbalan presiden, sewaktu berucap, saya menyuarakan perkara yang serupa. Bukan luar biasa," katanya.

Katanya, parti itu mementingkan memberi kesedaran kepada orang Melayu kerana Melayu "faham dan bersama-sama mempertahankan perpaduan antara kaum".

NONEPada sidang media itu, juga beliau mengucapkan terima kepada presiden parti yang memujinya sebagai timbalan presiden yang "setia".

Muhyiddin menganggap ia satu pengiktirafan dan penghargaan sambil menegaskan beliau "sentiasa setia" untuk membantu Najib dalam segala urusan.

Beliau juga menganggap ucapan Najib yang menggariskan sejarah perjuangan parti, sebagai "ucapan terbaik" dalam mana-mana perhimpunan parti itu
  • Kalaiyarasu Periasamy ·
    Ada pihak seratus kali lebih rasis dari Umno.
    sapa tu? Perkasa ;)
  • Diplomatik Bebas · · Pengulas Tertinggi
    Tidak kira kita Melayu ker, Cina ker, India ker, Bangla ker, Nepal ker, Myanmar ker, kita semua ADALAH SAUDARA.

    Jika PEMIMPIN itu melaungkan semangat PERKAUMAN, PEMIMPIN itulah sebenarnya RASIS.

    Sedangkan RAKYAT di bawah ini boleh makan sekali, bergaduh sekali, berjenakan sekali, bahkan ziarah menziarahi berlainan kaum, KENAPA PEMIMPIN kita sanggup membezakan antara satu sama lain?
    ...Lihat seterusnya..
    • UwanZz Ra' MoneSs · Pengulas Tertinggi
      TUMBANGKAN BN pada PRU ke 13!
    • Ggie Fizzie
      TUMBANGKAN BN pada PRU ke 13!
    • Faisal Kaiba · · Pengulas Tertinggi · Bekerja di Tidak ada kerja ni
      Diplomatik Bebas...sedarlah kau sekarang…lihatlah org cina utamakan bangsa mereka melalui partinya, ngonya, persatuannya dan sbgai dan kau pula sebaliknya...jika bangsa cina x diutamakan melalui persatuannya, ngonya, partinya diMalaysia sejak dulu maka sudah tentu bangsa cina dah mundur sekarang…jadi itu sebab mereka tubuhkan ngonya, persatuannya, partinya dan sebagai dan tidak membubarkan hingga skrg walaupun dap kata umno-melayu rasis dan persatuannya, ngonya x dipanggil rasis pula jadi sedarlah kau...jika bangsa x utamakan maka hak seseorang dan masyarakat juga x dapat diutamakan antaranya hak beragama dan sbgai..maka jika bangsa x diutamakan maka akan hancurlah agama itu dan sebagai...bangsa dan agama sama penting…oleh itu parti UMNO-Melayu......didalm 1BN adalah penting dalam terus membela dan perjuangkan nasib orang Melayu sehingga sekarang…dan bukan seperti Pkr temberang dan Pas mengarut…sedarlah kau dan ahli pkr dan pas….
    • Putra Rayyan · Top Commenter
      Dap bukan parti rasis..hanya UMNO sahaja parti rasis...
    • Adi Nordin · Top Commenter
      Faisal Kaiba hahahaha... klakar klakar.. hahaha
    • Andra Indra · Top Commenter
      Faisal Kaiba aku setu 500% ... pedulikan puak2 yg dh dibutakan mata hati mereka yg mengutuk kau di dlm msiakini ni
    • Ah Cong · Top Commenter · University of Texas Medical Branch
      Faisal Kaiba tuih umno bela melayu boleh blahhhhhh la... umno ni penipu melayu adala...
    • Diplomatik Bebas · · Top Commenter
      Faisal Kaiba: Selagi UMNO mengajar Melayu dengki kepada KAUM LAIN, selagi tu lah UMNO bersama penyokong2nya tak akan kemana.... apatah lagi jika ingin membela nasib Melayu...
    • Amirul Taib · Top Commenter · Works at Business
      UwanZz Ra' MoneSs sy sokong...
    • Atan Khalid · Top Commenter · SEK MEN KEB KHIR JOHARI
      Faisal Kaiba: Klu PKR 2 mungkin aku percaya, tp klu pas 2 ko kata mengarut susah sikit, sebab deme samesx pernah dududk dalam satu barisan, jadi dah tahu ada tahi lalat kat mane di umno 2.
    • Faezah Mansor · Top Commenter · Sekolah menengah kebangsaan penambang
      Faisal Kaiba jngan nak melalak umno ni petualang melayu or parti melayu..umno tolong melayu ke salama ini?nik aziz tu bkan melayu ke?knapa slama ni umno x membantu kelantan?royalti minyak xpnah salur ke kelantan...agak2nye sape yg ramai di kelantan tu?bkan ke org melayu...ada umno nak tolong..jgn melalak katekan umno parti utk org melayu..sesame melayu pun umno tak membantu...pusat salurkan bantuan bkan trus pda kerajaan kelantan tpi pda jkkk yg dipilih oleh bn..umno bkan bangsa melayu...tpi bangsat melayu...rakyat kelantan akan tetap bersama pas dan pr..tidak sama sekali bersama bn dan umno si bangsat bangsa melayu!!!!!!!!begitu jga selangor,p.pnang,kedah..kekal kan negeri2 pr..dan rmpas negeri2 dibawah naungan bn..TUMBANGKAN BN pada PRU ke 13!
    • Tijay Tan · Top Commenter
      Ini lah pemimpin RASIS mooooI DIN
    • Mohd Noh Karim · Top Commenter · Sultan Ibrahim School
      Faisal Kaiba yang mengarut engkau dengan umno bapak fitnah bukan pkr ngan pas bahlol
    • Nik Khomsah Nik Hashim · Works at KKM
      Faisal Kaiba jarang ada serangan antara dap, mca dan gerakan
    • Mohd Nadzri · Top Commenter · Technical University of Madrid
      Faisal Kaiba . Tabik spring.
    • Faisal Kaiba · · Top Commenter · Works at Tidak ada kerja ni
      Atan Khalid...kau tegok ajelah sekarang kat dunia ni PAS terus mengarut terus peralatkan perkataan Islam untuk raih sokongan drp orang Melayu terutamanya yang beragama Islam drp negara ISLAM kpd negara KEBAJIKAN dan orang yang sokong PAS mengarut yang dah mati seperti mati begitu sahaja...x ada nilai sebenarnya perjuangan PAS mengarut dan agama ISLAM dinegara kita terus dipelihara melalui agama islam dalam perlembagaan sebagai agama rasmi negara walau ada pihak yang cuba menggugat kedudukan agama islam...jadi sebenarnya Pas mengarut x fahami apa sebenarnya semua ayat yg terkandung dalam al-quran dan hanya mengambil sedikit ayat dan guna untuk kepentingan politik dan tidak memahami keseluruhan ayat dalam al-quran sebenarnya seperti asalnya negara Islam dan kemudian ditukar pula kepada nagara Kebajikan menunjukkan usaha mereka menyedihkan betul sedarlah ahli-ahli PAS dan PKR… PAS mengarut…PKR temberang….
    • Mat Akmal Akmal · Top Commenter · Works at Felda lu
      Faisal Kaiba ..UMNO bila dah tersepit dan hilang sokongan maka keluar la isu melayu...sebernarnya Melayu belum tentu islam.islam belum tentu beriman sebad itu tuhan berfirman Wahai orng2 yang beriman.Yang kita nak pertahan org melayu yg beriman dan islam.Dalam Al quraaan tidak suruh kita memperjuangkan Bangsa tapi Islam.
    • Rizwan Aziz
      nak kupas baca bagi habis,kalau tak nampak sangat kebodohan dan kedangkalan pemikiran pengulas...
    • Diplomatik Bebas · · Top Commenter
      Mungkin ini perjuangan Islam Faisal Kaiba. Mengadap Allah pun boleh pakai tudung separuh2. Oh lupa Faisal Kaiba perjuangkan Melayu, bukan Islam.... kekeke....

      http://1.bp.blogspot.com/-zx3qsy-j99E/TriFOXt9g9I/AAAAAAAASxE/MODVIsRLo2o/s1600/rosmahhaji.png
    • Faisal Kaiba · · Top Commenter · Works at Tidak ada kerja ni
      Mat Akmal Akmal … x semua pemimpin UMNO macam tu dan ada pemimpin umno yang prihatin, ada pemimpin umno seorang ulamak, ada pemimpin umno yang pembela dan sebagainya...selain itu ada juga pemimpin pas dan pkr yang macam kau kata tu dan cuma kau aje x ketahui
      PAS mengarut..PKR temberang...
    • Pakai Otak · Top Commenter · Dgn Kawan 2
      YANG JELAS UMNO MEMANG PARTI PALING RACIST DI MALAYSIA DAN DAH TAK RELEVEN LAGI.
    • Faisal Kaiba · · Top Commenter · Works at Tidak ada kerja ni
      Putra Rayyan ......inilah kenyataannya yg parti dap kononya.. mengata beliau terima semua kaum dalm partinya dan tidak rasis...tetapi yg sebenarnya hanya utk kaburi pemikiran org Melayu... tetapi ngonya, persatuanya dan sbgaii terus membela nasib kaum mereka sahaja...dan itu sb ditubuhkn... dan terbukti salah satu ngo perniagaan cina yg hadir utk dengar Anwar ceramah...selepas sesualiti merdeka... mugkin hal ni Muhyiddin-umno x sedarinya dan itu sebab beliau x mampu kata lebih lanjut tetapi faisalkaiba sedarinya... dan harap ahli dan pemimpin umno tahu apa faisalkaiba... mesej ini walau x mampu menyuara didepannya.... jadi sedarlah kau...
    • Nur Qasihku · Top Commenter · Batu Pahat
      db... aku dah lama x dgg psl mca dgn mic kahkahkah... mna diaorg ek...
    • Mat Akmal Akmal · Top Commenter · Works at Felda lu
      Faisal Kaiba Faisal Kaiba .. soalnya perjuangan bangsa Melayu tidak di ajar oleh islam.Dasar UMno memperjuangkan bangsa yg mana bercanggah.Tunjukan kan pada saya dalil al-quraan dan hadis yg menyuruh utamakan bangsa dan membela nasib org melayu.Bagaimana mana pulak nasib org cina ,india ,siam yang beragama islam.
    • Nur Qasihku · Top Commenter · Batu Pahat
      x pyh layan la faizal kaiba tu... koorang perhati betul2 komen dia... alih2 dok pusing cerita yg sama jgk.... cerita yg sama... isi nya?? haprak... baik kita focus pada perjuangan kita sebagai rakyat... hak kita... bak kata opah aku... org bg kita amik... undi tetap undi..
    • Faisal Kaiba · · Top Commenter · Works at Tidak ada kerja ni
      Mat Akmal Akmal ...didalam al-quran tidak semua yg ada contoh... x ada dalam aL-quran mengatakn sebuah parti diwujudkan dan zaman rasulullah pun x ada tubuhkan parti seperti parti pas yg kau banggakan... itu dan sbgai tetapi manusia diberi akal untuk untuk bertindak bagi memastikan sesuatu kekurangan dapat dipenuhi dan menilai antara baik dan buruk tindakan itu maka parti umno-melayu dalam 1BN..x menjadi salah jika ditubuhkan jadi sedarlah kau.....
    • Mohd Nasir Salleh · Universiti Kebangsaan Malaysia
      UwanZz Ra' MoneSs .. katalah apa pun..Aku tetap undi BN kali ni sebb PR teruk...banyak masalah bro..
    • Mengdez New Book · · Top Commenter
      Mohd Nasir Salleh itu tak dapat projek lar, cakap PR tu teruk, lol
    • Mat Akmal Akmal · Top Commenter · Works at Felda lu
      Faisal Kaiba ..Faisal Kaiba...saya suruh awak tujukan dalil...jangan jadi jahil..dalam komen awk pada diplomatik bebas yg mana komen...jika bangsa x utamakan maka hak seseorang dan masyarakat juga x dapat diutamakan antaranya hak beragama dan sbgai..maka jika bangsa x diutamakan maka akan hancurlah agama itu dan sebagai...bangsa dan agama sama penting…oleh itu parti UMNO-Melayu......didalm 1BN adalah penting dalam terus membela dan perjuangkan nasib orang Melayu.Persolan di sini tunjukan dalil Alquran dan Hadis yg mengutamakan bangsa. jangan komen yg merapu dan lari tajuk tentang perjuangan bangsa.Klu awak org UMno yg beriman dan islam sila tunjukan dalil.Dalam islam klu berhujah mesti berpandukan al-quraan dan hadis.hujah menggunakan akal tak pakai...nanti jadi orang yahudi kerana bangga dengan bangsa.Nabi Muhammad tidak pejuang bangsa qurais tapi berjuang menegak islam walaupun terpaksa melawan dan berperang dengan kaumnya dan bapa saudaranya demi agama islam dan bukan kerana bangsanya.sedarlah wahai faisal kaba.
    • Faisal Kaiba · · Top Commenter · Works at Tidak ada kerja ni
      Mat Akmal Akmal...suka hati kaulah kalau x faham2 lagi tanya mufti, ulamak dan bukan tanya ulamak pas mengarut tu...
    • Naz Bar · Top Commenter
      Faisal Kaiba - sokong
    • Lim Wee Foo · Top Commenter · Muar, Johor, Malaysia
      Faisal Kaiba kamu pergi tanya Tun Mamakhathir...apo dia na' dikato???kaaa
  • Kong Bu Fenzi · Top Commenter
    Nampak upacara perkembumian umno?
    OOOi.. TPM depan ramai ramai penyokong umno.
    boleh lah kau bersuara besar.
    Apa kausorak sorak pun ,, tengok lah PR tak balas apa pun.
    Mereka tak nak cari gaduh depan media.
    Mereka sabar dan menghormati ini hari pengkebumian umno.
    Anggota PR menghormati kebebasan bersuara.
    • Kong Bu Fenzi · Top Commenter
      OOOi .. TPM .. sayap burung boleh tebang
      Sayap lembu mana rakyat pernah tengok
      Kesedaran melayu umno memang berkarat
      Anak bangsa malaysia sudah tak terima melayu umno lagi
      kasihan umno .. kena reject hingga tak sedar diri.
      Kah kah kah
    • Kong Bu Fenzi · Top Commenter
      Puak umno ini pakai kain songket depan seluar
      Kalau kalah pru 13 macam mana nak lari ??
      Nampak semacam superman pakai underwear depan seluar
      Panas telor saja . kua kua kua
    • Sultan Amin · Top Commenter
      Kong Bu Fenzi alamak bodohnya KBF lu cina laknat x berhak kondem org melayu & islam.
  • Tarli Ali · Top Commenter · Dubai, United Arab Emirates
    Bercakap dihadapan perwakilan Lain, berucap dihadapan kaum India Lain bunyinya, berucap dihadapan kaum Cina/ Tionghua lain bunyinya, Berucap diNegeri Sabah dan Sarawak lain bunyinya....Apakah ini tanda tanda orang MUNAFIQ. Biawak dan Ular lidah bercabang dua. Mungkinkah T.S Muhidin lidah bercabang tiga atau lebih. Inilah Pemimpin UMNO atau spesis sesumpah UMNO.
  • Sang Algojo · Southern Illinois University Carbondale
    x yah dengar lah ucapan2 menteri2 umno ni...x der crita lain...bangsa..bangsa..tapi bangsa melayu makin parah dengan penyakit2 sosial. Termasuk menteri2nya. Selagi x berjuang atas dasar Al Quran Sunnah...mcmtulah bunyinya...sumbang !!
  • King Jason · Top Commenter · Programmer/Analyst at Apple Inc.
    Bercakap pada sidang media selepas mendengar ucapan dasar Presiden Datuk Seri Najib Razak, Muhyiddin berkata amanat itu yang menyentuh sejarah parti membuktikan bahawa Umno tidak bersikap rasis.
    ==================================
    RASIS KEPALA HOTAK KAULAH!

    Siapa ancaman kepada orang Melayu? – Oleh Lim Guan Eng.
    ...See More
  • Megat Panji Alams · Top Commenter · Universiti Kampong Aku
    PERJUANGAN? USAH BICARA TENTANG PERJUANGAN JIKA HANYA PERUT BUNCIT SENDIRI DIPENTINGKAN...mulut sentiasa ternganga menunggu habuan, usah guna perkataan PERJUANGAN...buat malu cucu cicit pahlawan sahaja...UMNO hanya layak dihumban ke laut dalam sahaja..
  • William Lau · · Top Commenter · Works at Kerja sendiri
    siapa yang lebih resis itu aku rasa rakyat pandai membuat penilaian keresisan umno ini. nak tahu jawapannya tunggu pru 13 kira undi jadi pengukuran.
  • Matthill Eduardo · Top Commenter · USM Penang
    "Walaupun sejarah dahulu, kita dalam satu peringkat boleh menubuhkan kerajaan Umno sendiri dalam pilihan raya pertama lalu, tetapi kita tidak buat begitu. Kita berkongsi kuasa.....MEMANGLAH BERKONGSI KUASA, TAPI YANG LAIN SEMUA JADI BONEKA IKUT TELUNJUK HANGPA? YANG LAIN TERNGANGA INGIN DISUAPKAN TAPI HANGPA MAKAN SORANG2 SAMPAI KENYANG. ITULAH UMNO............Untuk Memimpin Naya Orang....
  • Fitri Fit II · Top Commenter · Works at Ada kerja ada GAJi
    ad pihak lebih rasis dari umno..?..klu tanya aku aku akan jawab BERAHIM ALI DAN PERKASAMnya la....umno dan perkasa sama shj...telingkup xlama lagi
  • Chottii Bashar · Top Commenter
    'Tiada Melayu, Tiada Cina, Tiada India, Tiada Kadazan, Tiada Bajau, Tiada Bidayuh, etc'.

    Tapi HANYA ada RAKYAT! LONG LIVE PR!
  • Abdul Manan · Top Commenter · UKM, Bangi, Selangor
    betul tu mat sembab....umno 10 kali racist dan perkasa 100 kali racist...jadi 2 2 geng racists...
  • Cikgu Din Sas · · Top Commenter
    UCAPAN pemimpin UMNO khususnya Presiden UMNO kena baca terbalik. Jika kata dia setia maksudnya dia ibarat duri dalam daging... jika ucapan terbaik dalam mana perhimpunan parti itu menunjukkan paling koman dalam sejarah....
  • Saw Leng Tat · Top Commenter
    betul jugak kata TPM, UMPORNO memang tak RASIS. AHLI nya berbagai bangsa, ada bangsa perompak, bangsa pencuri DUIT rakyat, bangsa samseng jalanan, BANGSA pakai C4, BANGSA lembu NFC dan BANGSAT.
    • Leeboroy Perutboroy · Top Commenter
      Saw Leng Tat... AHLINYA TERMASUK LEMBU2 KAT NFC TUUUU..... NANTI MENTERI YANG TERLIBAT NGAN NFC TU NAK SELAK KAIN.... SAPA NAK TENGOK ANGKAT TANGAN... TAPI SURUH MENTERI TU CUKUR BAGI LICIN DULU... KALAU TAK BERSERABUT.... GELI AKU NAK TENGOK
  • Ibn Abd Halim · Top Commenter · DTC
    Sejarah tak pernah berbohong. Siapa yang telanjangkan keris nak mandi dengan darah Cina? Siapa yang cap orang Cina dan India sebagai pendatang dan boleh balik negeri masing-masing?
  • Desmond Lee Chee Moon · Top Commenter · Nil
    La..LA..TPM sekarang sudah MENGAKU BN UMNO ADALAH RACIST... Itu pun TEPAT SEKALI.. Bila TPM tunjuk satu jari pada orang lain 4 jari di tujukan kearah diri nya sendiri.. Nokta.
  • Danial Iskandar · Harvard University
    tadak rasis aih...cek dgr biasa ja...
    klu MCA & MIC pun kena taruk skali baru cek kata rasis..
  • A'Ah Mohd Muhaimin · Top Commenter · Sekolah Menengah Teknik Kuantan
    yg seratus kali rasis tu adalah PIHAK KERAJAAN.
  • Sang Algojo · Southern Illinois University Carbondale
    UMNO bapak rasis. tekan LIKE kalau setuju..
  • Anwar Brahmin · Top Commenter · Kelapa Atas
    sapa tu? oh Perkasa rupanya.
  • Kumaran Sandra · KDU College, Penang
    so umno pun rasis juga la....
  • Zakwan Zahari · Top Commenter · Harvard University
    hahahahah...betul2 KP

    Parti yang layak memerintah negara pada masa akan datang adalah Parti Gabungan PAS, PKR & DAP ( PAKATAN RAKYAT ).
    Sila Promosikan Halaman Ini. Cadangkan pada rakan-rakan anda ok!
    Himpunan Rakyat Malaysia Yang Mahukan Pakatan Rakyat Memerintah Malaysia Pada PRU Akan Datang. Tumbangkan Barisan Nasional & Gantikan Dengan Pakatan Rakyat.
    Kami Boikot Utusan Malaysia, UMNO Kaki Fitnah, Gelombang Reformasi II, Perajurit Keadilan, Kami Boikot Buletin Utama TV3.
  • Azfar Arshat · Top Commenter · Universiti Malaya
    UMNO tak rasis..tapi menjadi rasis sebab nak tagih dan kekalkan undi Orang Melayu...menggunakan isu rasis bagi menjajah pemikiran umat Melayu terbanyak yang majoritinya miskin dan susah walaupun selama 54 tahun negara diperintah oleh parti Melayu..orang Melayu bukan benci pada UMNO tapi meluat lagi menyampah dengan cara hidup pemimpin UMNO yang serba mewah dan tiada rase malu dengan nasib bangsa sendiri pada hari ini.. fikir2kanlah...
  • Azman Abidin · Kuala Lumpur, Malaysia
    Umno tidak boleh mendapatkan kemerdekaan kalau tak ikut cakap penjajah. syarat penjajah umno harus kongsi kuasa. Jadi oleh kerana nak sangat jadi kerajaan umno pun sanggup terima semua syarat penjajah inggeris.Walaupun ramai penjuang kemerdekaan tak setuju ketika itu.
  • أم عاليه · Top Commenter
    Katanya, parti itu mementingkan memberi kesedaran kepada orang Melayu kerana Melayu "faham dan bersama-sama mempertahankan perpaduan antara kaum". <--- sapa paham maksud MY nie apa? betul ke apa dia cakap nie.
  • Mohamad Heder Roslan · Top Commenter · University experience of life
    Muhyiddin lupa kata2nya....Melayu dahulu dan rakyat Malaysia kemudian....Haiii Muhyiddin ku sangka ko Mat Malaysia rupa2nya ko Mat Sembab....apalah malang rakyat Malaysia dpt TPM mcm ni.....
  • Dee Janggut · Sekolah pondok je..
    MY..akhirnya mengaku Umngok RASIS....walaupun dia kata ada yg lebih rasis....tapi siapa yg lebih rasis dari umngok...buktikan....jom tolak umngok/bn.
  • Byron Rosli · Top Commenter · University of Kentucky
    Tak mengaku dirinya orang Malaysia tetapi hanya mengaku dirinya Melayu. Apakah ini tidak rasis?
  • Ab Rahman Osman · Top Commenter · Malacca
    hahaha 100 kali tu adik beradik UMNO la...kesimpulanya TPM akui UMNO rasis.
  • Faezah Mansor · Top Commenter · Sekolah menengah kebangsaan penambang
    umno mmg parti rasis dulu kini dan selamanya.................
  • Penjejak Badai · Top Commenter · Sekolah atap je
    upacara puak assobiyah melayu....
  • John Ong Jun · Top Commenter · SXI
    Komen budak-budak. Macam mana boleh nilai emosi? Lembu betul.
  • Ahmad Shafei · · Top Commenter · Sekolah atap je
    mengakula tu dia rasis...nama pertubuhan pun dah melambangkan bangsa...apa lagi?rasis la tu...

Tiada ulasan: