Jumaat, 22 Mac 2013

PAPAGOMO IA MAKHLUK ALLAH...BILA2 ALLAH BOLEH AMBIK TINDAKAN...MALAH SEMUA MAKHLUK DALAM KEKUASAAN ALLAH....JANGAN NAK SOMBONGLAH

Gempar lagi berapi - PapaGomo dengan Aib terkini
Posted on Friday, March 22 @ 08:30:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

Oleh: DUKUNPASIR

"

Akibat terlalu taksub menyebar fitnah ......... Allah telah buka aib Papagomo sendiri yang anda boleh lihat dibawah nanti, jika sebelum ini gempar dengan video Papagomo merampas anak yang setakat hari ni TIDAK SEDIKITPUN DIULASNYA.... KINI beliau terpalit lagi dengan isu baru.



Apa yang dipaparkan ini bukannya satu fitnah!! Ianya adalah satu bukti yang TERANG,JELAS LAGI NYATA dan penulis lampirkan sekali LINK nya untuk bukti!!





BERITA PENUH DISINI


 Pangkalan data SPRM buktikan Papagomo ada rekod rasuah?
Posted on Thursday, March 21 @ 21:30:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

Sumber keadilandaily

KUALA LUMPUR 21 MAC: Pemilik blog Papagomo yang kerap memapar kandungan berunsur fitnah dan lucah sebelum disaman Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini, didedah beberapa blog lain sebagai seorang pesalah kes rasuah.

Mereka memetik maklumat dari laman seb rasmi Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malayisa (SPRM) dengan carian atas nama Wan Muhammad Azri Wan Deris yang disaman Ketua Umum KEADILAN itu.

Laman web itu menyebut Azri berkhidmat sebagai anggota polis trafik berpangkat koperal di balai polis Ampang ketika kejadian rasuah itu dibuat pada 2004.

Bagi pertuduhan pertama, beliau dituduh meminta suapan RM1,000 daripada seorang lelaki pada 29 Nov 2004 untuk tidak mengambil tindakan undang-undang atas kesalahan memiliki jarum suntikan bagi menagih dadah.

Pertuduhan kedua pula, beliau dituduh bersetuju menerima rasuah RM400 daripada lelaki sama pada keesokannya kira-kira jam 11.40 pagi sekitar Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil Ampang.

Berikutan itu, Azri dihukum penjara 14 hari dan denda RM10,000 selepas beberapa proses rayuan di mahkamah.

Terdahulu, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menjatuhi hukuman penjara lima bulan dan denda RM10,000 secara berasingan bagi setiap pertuduhan.

Untuk baca laporan SPRM, KLIK INI.

Sumber: keadilandaily.com

Video panas terbaru PApagomo macam hampehh

Posted on Friday, March 22 @ 06:30:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

Oleh: DUKUNPASIR

"Seperti dijanjikan dalam MAAF BERAMARAN Papa Gomo yang sudahpun disaman oleh Anwar Ibrahim.....maka dikeluarkanlah video seks terbaru DAN TERKINI melibatkan mahasiswa yang penulis dan pembaca nilaikan.......

ISINYA KOSONG TIDAK SEPERTI Tajuk yang penulis copypaste kan dibawah ini..... Demi agama dan bangsa.. tapi SIAR BENDA LUCAH DAN FITNAH!! .....dan video ini dibuat satu persatu cuma DENGAN TUJUAN ......



1)MEMANCING PEMBACA untuk melawat laman webnya......Jika anda saksikan video ini pun anda boleh SAKIT MATA DAN HATI ...bukan pada Anwar Ibrahim tetapi pada PEMBIKINAN VIDEO INI........

Mungkin untuk elak diKATA......PAPA GOMO AWAL AWAL LAGI DAH KELUARKAN STATUS INI sebelum dipaparkan videonya......sebab DIA PUN TAU VIDEO NI TAK DO KUALITI DAN MENTALITI .......jadi dia pusing ayat ini supaya pembaca melihat



Anda nilaikan sendiri pengomen pengomen yang memberikan pendapat......awas!! BAHASA biasa pengomen pengomen dibawah ada unsur unsur 18sx....miahahahaha









BERITA PENUH DAN VIDEO DISINI"


 TGNA Bersetuju ‘makanan minda’ sebagai pendekatan pengundi
Posted on Friday, March 22 @ 08:00:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

Oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat

Analisis Prof. Dr. Jayum Jawan (Sinar Harian 20 Mac 2013) mengenai kemugkinan Naib Presiden PAS, Dato’ Husam Musa bertanding di Putrajaya amat wajar diberi perhatian oleh semua pihak. Terutama kenyataannya mengenai ‘kemungkinan Husam mempunyai peluang untuk menang berdasarkan populasi Putrajaya sebagai Bandar Melayu.

Paling menarik, Dr. Jayum melihat mungkin masyarakat Melayu di Putrajaya perlukan perubahan dan pembaharuan. Lalu beliau mencadangkan agar pengundi Melayu bandar perlu dihidangkan ‘makanan minda’ bukannnya keperluan seperti di luar bandar.

Atas cadangan itu, saya bersetuju hakikatnya pengundi bandar tidak wajar dibawa minda mereka dengan politik luar bandar. Pengundi bandar tidak memerlukan umpan projek ala kampung seperti janji zink, jalan tar dan sebagainya.

Justeru cadangan itu agak selari dengan teguran saya sebelum ini terhadap cara pemimpin Barisan Nasional melayan rakyat seperti haiwan dalam pemberian BR1M.

Kini sampai masanya (dalam PRU13) hak dan maruah rakyat harus dihormati. Minda pengundi bandar harus dilayan secara ilmu (diberi makanan minda), bukan disogok dengan nilai-nilai politik kampung. Malah minda pengundi bandar hendaklah diperlebarkan kepada pengundi luar bandar demi mengajak majoriti rakyat berfikiran matang dalam berpolitik.

Amat tepat apa yang disarankan Dr. Jayum agar memberi perhatian kepada isu-isu berkaitan ketelusan dan integriti. Bagi saya, isu-isu ini adalah teras yang selari dengan prinsip Islam yang sentiasa memerangi rasuah dan penyalahgunaan hak serta ketidakadilan. Wajar sekali ia dijadikan bual-bicara umum dalam memartabatkan maruah pengundi demi memacu perubahan ke arah yang lebih baik. Hal inilah juga dituntut oleh Islam dalam urustadbir kerajaan mahupun hal ehwal rakyat.

Firman Allah: Maksudnya: “Dan katakanlah (wahai Muhammad): Beramalah kamu (akan segala yang diperintahkan), maka Allah dan Rasul-Nya serta orang-orang yang beriman akan melihat apa yang kamu kerjakan; dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui perkara-perkara yang ghaib dan yang nyata, kemudian Ia menerangkan kepada kamu apa yang kamu telah kerjakan”. (Surah At-Taubah 9:105)


Oleh itu, amalan politik kita hendaklah berpaksikan keyakinan hakikatnya apa yang kita buat (dalam semua urusan hidup termasuk hal ehwal politik dan pilihan raya) adalah sentiasa di dalam pemerhatian Allah SWT. Atas prinsip ini, ketelusan dan integriti hendaklah menjadi keutamaan kalangan pemimpin politik demi mendapat kepercayaan dan keyakinan rakyat. Sesungguhnya PAS bertanggungjawab menyebar luaskan prinsip politik sebegini ke segenap lapisan masyarakat, di bandar mahupun luar bandar.

Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat
Kota Bharu.
9 JamadiAwal 1434 bersamaan 21 Mac 2013

Sumber: Harakahdaily




  Dato Harun Din..Membuka Pintu Hati Pengundi Parlimen ..Tasek Gelugor
Posted on Friday, March 22 @ 07:00:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

Oleh: abuluqman

"

Tuan Guru Dato Harun Din. Menyampaikan Ucapannya..




Penyokong PAS yang Hadir

Nukilan ABu Luqman,,Rentetan berita Klik SINI"



Video Liwat Tulin Papagomo Kini Tersebar! saksikan!


 Kuala Lumpur - by @tiewnama
Seluruh malaysia malahan 1 dunia menantikan tindakan bloger pencacai Barisan Nasional
yang berura ura mahu mendedahkan videonya terbaru, kononnya ianya adalah anwar,
setelah tim EP menunggu dengan begitu lama, akhirnya sebuah video berdurasi 1 minit muncul
dari bloger fitnah tajaan umno ini..

video ini, audionya kurang jelas dan agak kabur sedikit, harap maaf kerana kamera yang
di gunakan tidak mendapat ISO majlis filem lucah amerika.. video ini juga di akui
adalah video liwat dari simpanan papagomo kerana beliau telah bersumpah lahanat
menjunjung kitab load red di atas kepalanya,

dakwa penyokong umno, di dalam video di bawah, mereka melihat dalam video 
ini 15 hingga 20 kali kejadian liwat berlaku, mengikut ajensi berita fakap EP 
yang berpangkalan di Amerika, papagomo telah menghabiskan sejumlah
RM 100 juta untuk mencipta video berdurasi 1 minit ini, ianya atas tajaan 
UMNO bahagian pakistan

saksikan video lucah dari papagomo ini.. 
ianya 18sx dan tidak sesuai untuk tontonan umum. 
ianya sangat lucah. kah3


Dalam kurungan, wan azri a.k.a gomo, Pengamal filem lucah 1Malaysia. 
berdiri di hadapannya pengetua parti lucah malaya,
di sebelah kiri memakai songkok, bapak amah 1malaysia. kah3

Video di bawah lebih jelas sistem audionya.. tonton dengan tenang.. kahkahkah

Sokongan telah kembali kepada Barisan Nasional, Sila Bubar Parlimen! ka
COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN
 
Secara semulajadi semua manusia tidak kira samada melayu, cina atau india inginkan  perkara yg baik.. Kalau masih mahu beri undi kpd UMNO/BN utk apa?
 

Tiada ulasan: