Rabu, 20 Mac 2013

DAH JELAS...BOLEH PERCAYA CAKAPNYA YANG PUTAR BELIT...AKHIRAT KAUORANG JAWABLAH...BERKUASA DENGAN MENGAUT KEUNTUNGAN UNTUK KELUARGA...JAHAT TAK JAHAT MEREKA SUKA BUAT FITNAH

Gambar Lucah Politik Hanyalah 'Ujian/ Pilot Test'
Posted on Wednesday, March 20 @ 03:00:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Oleh: MaZaShah

"Ya, gambar tersebut sebagai satu permulaan yang dipanggil 'pilot test', ujian ini untuk menguji persepsi masyarakat terhadap gambar tersebut. Kerana penerimaan masyarakat terhadap sesuatu perkara amat penting.
Seperti sudah dijangka sebelum ini, pelbagai lagi video dan aksi mirip pemimpin pembangkang akan dikeluarkan. Taktik keji lagi hina, fitnah dan mengaibkan.

Perkara ini akan muncul dan menghantui masyarakat Malaysia sempena musim pilihanraya. Ya, tidak dinafikan fitnah ini mempunyai agenda politik nya tersendiri. Ini merupakan salah satu tanda-tanda besar bahawa parlimen akan dibubarkan. 

Selepas beberapa video dikeluarkan, parlimen akan dibubarkan.
Pernahkah anda terfikir mengapa mereka hanya mengeluarkan gambar sahaja? Ya, gambar tersebut sebagai satu permulaan yang dipanggil 'pilot test', ujian ini untuk menguji persepsi masyarakat terhadap gambar tersebut. Kerana penerimaan masyarakat terhadap sesuatu perkara amat penting.
Tetapi ia adalah perangkap. Setiap kritikan terhadap gambar-gambar tersebut membolehkan pihak musuh memperbaiki kesalahan-kesalahan yang ada. Sebagai contoh pencahayaan dan sebagainya.
Sebagai contoh, ramai mengatakan mengapa kebanyakkan gambar hitam putih? Kelemahan ini akan diperbaiki oleh pihak musuh. Saya ingat mengingatkan, dalam tempoh ujian pihak musuh akan sentiasa memperbaiki kelemahan dan kesilapan yang ada.
Oleh demikian, janganlah terkejut kerana saya yakin, apa yang akan mereka keluarkan selepas ini ialah video berwarna dan ber'audio.
p/s : Malaysia sebagai sebuah negara yang majoritinya Islam sudah sampai ke tahap politik fitnah/aib yang jijik dan hina. Bertekadlah tumbangkan kerajaan zalim sedia ada dalam pilihanraya akan datang. Pastikan setiap undian membawa padah.
 http://bangsarakyat.blogspot.com/ <---dipetik dari="" font="" nbsp="">

 Agbimuddin Kiram mahu jumpa Perdana Menteri Najib Razak?
Posted on Wednesday, March 20 @ 02:30:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Oleh Sidiqin Omar


KUALA LUMPUR 19 MAC Ahli Parlimen Tuaran, Datuk Wilfred Bumburing mempersoal identiti seorang ‘personaliti kerajaan Malaysia’ yang mahu ditemui Ketua Penceroboh Sulu, Agbimuddin Kiram.

Ia berikutan portal berita Filipina bertajuk ‘Kumpulan Sulu ditangkap di Sabah’ memetik kenyataan Agbimuddin yang menyatakan kesediaan untuk bertemu ‘personaliti’ dari Malaysia.sulu (1)

Berita itu dimuat dalam portal berita, globalnation.inquirer.net bertarikh 15 Februari lalu.
“Kumpulan bersenjata mahu jumpa seorang ‘personaliti’ tapi hingga kini identiti itu tak didedah. Siapa? Datuk Seri Musa Aman? Datuk Seri Hishamuddin Hussein atau Datuk Seri Najib Razak?
“Kenapa penceroboh mahu bertemu personaliti itu? Ini menjadi tanda tanya kepada rakyat Sabah. Ini meninggalkan kekeliruan besar,” katanya kepada KeadilanDaily.
Sinar_14_FebPada 14 Februari lalu, Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, sebelum ini dilapor berkata polis mengenal pasti kumpulan warga Filipina yang mendarat di pesisir pantai Lahad Datu, Sabah sebagai pewaris berketurunan ‘Raja Sulu’ dari Selatan Filipina.
Sedangkan, pimpinan tertinggi Umno BN pada hari sama berada di Sabah termasuk Perdana Menteri dan Ketua Menteri Sabah untuk program BN di Tuaran, Papar, Beaufort dan Kota Kinabalu.
Apatah lagi, berita yang memetik kenyataan Ismail Omar dan lawatan Perdana Menteri ke Sabah, kedua-duanya dilapor agensi berita rasmi kerajaan, Bernama pada 14 Februari lalu.
BH_14_FebLebih-lebih lagi, Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib pula dilapor berkata kumpulan penceroboh berusaha berjumpa dengan ‘personaliti’ berkenaan.
Laporan portal Filipina itu juga menyatakan Agbimuddin dan pasukannya dikepung pasukan keselamatan Malaysia.
“Mereka bercakap dengan kami dan merujuk saya sebagai ‘Baginda’ dan Duli Yang Maha Mulia’ (Your Excellency & Your Royal Highnesss)),’ kata Agbimuddin dipetik portal berkenaan.
Mengulas lanjut, Wilfred berkata, kegagalan tindakan agresif terhadap penceroboh Sulu selama beberapa minggu menguatkan andaian pelbagai pihak berkaitan pertemuan dengan ‘personaliti’ itu.
Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=47807
Agbimuddin Kiram mahu jumpa Perdana Menteri Najib Razak? »

 Shahrizat: NFCorp beli Mercedes sebagai kereta syarikat, diletakkan di rumah
Posted on Wednesday, March 20 @ 02:00:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Sumber Malaysian Insider
KUALA LUMPUR, 19 Mac — Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil memberitahu Mahkamah Tinggi bahawa National Feedlot Corporation (NFCorp), yang dimiliki oleh suaminya Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail, membeli sebuah kereta Mercedes Benz bernilai RM534,622 pada 2009 sebagai kereta syarikat yang diletakkan di rumahnya.

Bekas menteri Kabinet itu berkata NFCorp membeli sebuah unit kondominium di Singapura sebagai tujuan pelaburan di bawah nama keluarganya kerana undang-undang Singapura melarang pembelian NFCorp secara terus, kerana ia adalah syarikat yang baru.

“Ada empat orang pengarah; mereka membeli Mercedes sebagai kereta syarikat,” kata Shahrizat dalam Mahkamah Tinggi hari ini.
“Satu kereta untuk empat pengarah - suami dan tiga orang anak, kami tinggal di rumah yang sama,” kata ketua wanita Umno, yang membawa beg Louis Vuitton dalam mahkamah yang sesak dengan orang ramai.
Shahrizat menegaskan pembelian Mercedes-Benz CLS350 itu dibeli kerana NFCorp adalah “syarikat besar” dan dilawati oleh pelawat asing. Beliau juga mengakui NFCorp memindahkan RM500,000 kepada Meatworks (Singapore) Private Limited, yang dimiliki oleh keluarganya, untuk membeli sebuah unit kondominium di Singapura bagi tujuan pelaburan.
“Saya kata ini syarikat baru melabur dalam perniagaan di Singapura.
“Pelaburan dibuat oleh NFCorp. Bila mereka memohon pinjaman, kerana NFCorp adalah syarikat baru, mereka menggunakan nama peribadi mereka,” kata Shahrizat, merujuk kepada ahli keluarganya.
Shahrizat juga menafikan keluarga beliau melawat Phuket, dimana peguam Rafizi Ramli, Ranjit Singh, mengatakan pengarah strategi PKR itu menimbulkan isu pembayaran NFCorp kepada agensi pelancongan Impian Global Network Services (IGNS) yang menawarkan pakej pelancongan ke Phuket, Bali, Kuching dan Bandung. "Saya tidak pernah ke Phuket, begitu juga keluarga saya. Ini adalah contoh fitnah dan tuduhan dari klien anda," katanya lagi.
Shahrizat turut menyalahkan Rafizi kerana dia menjadi punca tumpuan media ke atas Pusat Fidlot Kebangsaan, projek penternakan lembu yang dijalankan oleh NFCorp yang menerima RM250 juta dari pinjaman kerajaan.
"Perbelanjaan melibatkan wang rakyat adalah untuk kepentingan rakyat. Tetapi media mengheboh-hebohkan kerana niat jahat dan fitnah oleh klien anda," katanya lagi.
Ranjit mengatakan media perdana membuat laporan bahawa Ketua Audit Negara pada laporannya pada 2010 mengatakan tentang kelemahan NFC dalam projek tersebut.
"Saya tidak mengatakan klien anda mengawal akhbar, tetapi mencipta kempen jahat. Semua media turut memainkan isu ini," kata Shahrizat.
Beliau bagaimanapun bersetuju Rafizi menanyakan soalan pada sidang media 18 November 2011 berkenaan sama ada terdapat wang rakyat dipindahkan selepas NFCorp memindahkan RM81 juta kepada National Meat Livestock Corporation (NMLC) yang juga dimiliki keluarganya.
Shahrizat juga mengatakan Rafizi memfitnah beliau apabila beliau bertanya bagaimana kerajaan boleh menganugerahkan keluarga beliau yang tidak mempunyai kepakaran dalam bidang penternakan.
"Itu bukan soalan, itu fitnah. Ia berniat jahat dan mahu memutarbelitkan kenyataan kepada seluruh negara," katanya lagi.
Kes saman fitnah RM100 juta Shahrizat menentang Rafizi dan ketua wanita PKR Zuraida Kamaruddin dihakimi Hakim Vazeer Alam Mydin, yang menyambung perbicaraan tengah hari ini.
Shahrizat: NFCorp beli Mercedes sebagai kereta syarikat, diletakkan di rumah


 Ops daulat :beberapa fakta yang membimbangkan!
Posted on Tuesday, March 19 @ 23:30:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh lararatu

Oleh: senik

"Assalamualaikum,,

Cuba perhatikan fakta dan angka terbaru yang diberikan oleh pesuruhjaya polis Sabah,  Datuk Hamza Taib;

Seramai 62 pengganas ditembak mati dan 241 orang ditahan kerana memasuki zon merah kawasan operasi dan pelbagai kesalahan lain.

Tiga lagi individu di Sandakan kerana disyaki mempunyai kaitan dengan pengganas, menjadikan jumlah tahanan di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 (SOSMA) kini 107 orang.

Pihaknya percaya bilangan pengganas yang tinggal, kurang daripada 50 orang.

Semalam berlaku empat pertempuran terjadi di kampung Tanjung Batu ketika pihak keselamatan membuat operasi pembersihan sepanjang pukul 8.05 pagi sehingga 5.00 petang, tiada kematian atau kecederaan dilapurkan.Hamza berkata operasi menggeledah, menjejaki musuh dan membersih kawasan kubu pengganas di Tanjung Batu dijangka selesai hari ini dan pihaknya percaya bilangan pengganas yang tinggal, kurang daripada 50 orang.

Kalau sudah 62 penceroboh ditembak mati, campur yang ditawan yang dilapurkan seramai 10 orang sebelum ini dan yang melarikan diri ke Filipina seramai 35 orang, bermakna baru 107 orang penceroboh yang ditemui.Kalau pihak keselamatan menjangka tinggal 50 orang lagi penceroboh yang masih bebas, maka jumlah keseluruhannya ialah 157  orang.Bukankah angka ini terlalu jauh dari anggaran 100 sehingga 300 orang penceroboh malah masih kurang dari lapuran media Filipina yang mengatakan seramai 180 orang penceroboh yang memasuki Sabah.

Sementara jumlah yang ditahan di zon merah seramai 241 menurut apa yang penulis faham bukannya penceroboh kerana mereka ditahan atas pelbagai kesalahan.Mereka ini kemungkinan besar adalah warganegara segera atau pendatang Sulu yang sudah menetap lama di Sabah.

Di sini timbul keraguan kalaupun operasi di kampung Tanjung Batu selesai hari ini, apakah ops daulat boleh ditamatkan? Kerana masih ada penceroboh yang masih gagal dikesan.

Lebih membimbangkan dari fakta dan angka ini, ialah penglibatan penduduk tempatan atau lebih tepat penduduk keturunan Sulu yang bermausatatin di Sabah dengan penceroboh.Tangkapan yang dibuat  dikalangan mereka sudah menyamai lapuran awal jumlah penceroboh yang masuk ke Sabah.Jumlah seramai 107 orang termasuk yang ditangkap di daerah selain Lahad Datu dan Samporna menunjukkan ada kemungkinan penceroboh sudah menyelinap ke dearah lain.

Begitu juga jumlah 241 orang yang memasuki zon merah dan pelbagai kesalahan lain menunjukkan penceroboh mendapat sokongan dari permaustatin Sulu di Sabah.

Adakah semuanya ini berpunca dari tindakan menjual kedaulatan negara oleh Mahathir dan UMNO sejak memulakan projet IC? Dan bilakah ops daulat yang memaksa anggota keselamatan kita bertahan di sana akan tamat? Penulis turut bersimpati dengan pesuruhjaya polis Sabah, Datok Hamza yang saban hari terpaksa memberikan lapuran yang boleh mengelakkan suasana panik di kalangan rakyat walhal situasi sebenarnya mungkin berbeza dek kerjatangan pemimpin UMNO."


 25 March Parlimen Bubar?
Posted on Wednesday, March 20 @ 01:00:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Oleh: anaabdullah

"
Kebanyakan rakyat jelata Negara kita tak sabar sabar hendak mengundi. Sampai begitu sekali. PRU 13 pasti akan diadakan tahun ini juga, kerana kerajaan umno/BN tamat tempoh pemerintahannya pada 28 April 2013.

Bermakna hanya sebulan sahaja lagi kerajaan yang memerintah Negara sah memerintah. Mahu tak mahu Datuk Seri Mohd Najib Razak akan bertindak membubarkan parlimen dalam dua tiga hari ini, memandangkan kerajaan negeri Sembilan akan tamat tempoh sah kerajaan pada 26 Mac 2013, iaitu pada hari Selasa.

Jika Mohd Najib Razak tidak tidak membubar parlimen sebelum 26 Mac sudah tentu negeri sembilan tiada kerajaan semantara pasti akan kacau bilau jadinya.
Oleh itu mahu tidak mahu perdana bertindak membubarkan parlimen pada 25 Mach sehari sebelum negeri Sembilan hilang kuasa.
Maka, wajar kata seorang peguam kepada penulis bahawa parlimen akan dibubarkan pada 25 Mach 2013 agar dewan undangan negeri Sembilan dibubarkan keesoakan harinya bagi melayak negeri tersebut dapat kerajaan semantara.
Lebih lebih lagi menteri besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim menyatakan Dewan undangan Selangor akan dibuburkan hujung bulan mac. Entah berapa hari bulan kita tahu.
Kepada rakyat jelata yang tak sabar sabar untuk keluar mengundi sama samalah kita tunggu dan lihat apakah ia akan jadi reality atau sebaliknya.
Pada hemat penulis tarikh 25 mac 2013 seakan munasabah dipilih oleh perdana menteri atas nasihat Tun Mahathir Mohamad yang menyifat umno/BN menang boleh besar pada PRU 13 ini.
Tun Mahathir sangat yakin dengan pelaburan BRIM sejumlah  puluhan bilion membeli undi rakyat disamping inisiatif terbaru memberi RM 1,000.00 kepada anak anak pekerja TNB dan TM seluruh Negara yang akan mula dibayar pada April ini.

 Ayuh segera, Kita buat laporan polis pada Papagomo
Posted on Tuesday, March 19 @ 23:21:16 MYT
Dilulus untuk paparan oleh mmas_forever

Oleh: Dukunpasir

"Isu Video lucah yang diedarkan masih panas walaupun aksi aksi yang dipaparkan TIDAKLAH SEPANAS  MANA.......sebab?? Ianya cuma beberapa gambar HITAM PUTIH zaman 70an dan bukan video seperti yang didakwa.


Dalang yang mengedar gambar lucah terkini lagi sensasi DS Anwar Ibrahim sudahpun mengaku terlibat dan sedia untuk DISAMAN...... Macam mana penulis katakan PAPAGOMO yang terlibat?? Baca petikan kata kata beliau ini.....

Permohonan Maaf saya :

Salam sejahtera kepada Dato Sri Anwar Bin Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat. Saya dengan ini memohon maaf diatas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar gambar berbentuk separa lucah kepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf diatas kebiadapan saya ini yang mencerca Dato Sri dan melabelkan Dato Sri sebagai pengamal Homoseksual.

Dengan permohonaan Maaf ini saya harap agar Dato Sri dapat balik menarik saman RM 100 juta yang difailkan keatas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Dato Sri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik adik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja.


Apa sekalipun Dato Sri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Dato Sri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Dato Sri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan Maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Dato Sri untuk tatapan rakyat.

Kalau dia tak terlibat tak kan dia berani NAK UGUT untuk edarkan lagi gambar lucah seterusnya......


ni pula sambungan petikan ulasan dan cacian Papagomo......












Saya juga nak menegaskan disini bahawa paparan Gambar gambar diatas ini adalah sebahagian daripada aktiviti mingguan Dato Sri dalam menjalankan kerja Homoseksual mebelasah Jubor jubor lelaki terutamanya anak muda.

Dato Sri Anwar Ibrahim, 6 hb Febuari 2013 berlokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1 pagi rakaman aksi Dato Sri membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah juga berada di tangan saya. Saya merasakan bahawa Dato Sri tahu apa yang akan berlaku jika Video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nyata dalam pekara ini.

Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatahlagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Dato Sri dan saya rasa Dato Sri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa Menantu Dato Sri yang akan membawa Dato Sri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan.

Pendedahan mengenai moral Dato Sri saya lakukan demi rakyat Malaysia. Seharusnya Dato Sri berundur dari pentas politik dengan kadar segera demi menjaga maruah keluarga Dato Sri terutama Wan Azizah yang sudah begitu lama menahan azab dengan kegiatan tak bermoral Dato Sri.
Saya juga tertanya tanya mengapa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak menyaman saya, Dato Eskay sejak pendedahan Video Seks Dato Sri dan China Doll tersebar. Mengapa dalam isu video seks China Doll Anwar Ibrahim tidak menfailkan saman keatas Dato Eskay yang terang terang bersumpah serta menyatakan bahawa Dato Sri merupakan lelaki didalam video tersebut yang membalun Pelacur China itu?

Klip Video Dalam Simpanan Papa Gomo : )
Anwar Ibrahim ingat tragedi Jubor Mahasiwa dikoyakkan beliau?
Percayalah bahawa Anwar Ibrahim tidak akan ingat kerana sudah
puluhan dan mungkin ratusan Jubor anak muda diratahnya.

Jadi dengan ini 48 jam tempoh diberikan untuk Dato Sri Anwar Ibrahim menarik balik saman dan membuat permohonan Maaf kepada saya. Jika tidak maka Bala yang dah mati tu akan menimpa Dato Sri Anwar selepas 48 jam bermula dari jam 4 petang ini.

Psssttt... Lawan tetap Lawan.... U Ulang Lagi I saman U...hua Hua hua

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

DAH BACA?? Ada 2 isu yang penulis nak ulas........


1- ADAKAH Papagomo sebenarnya bersedia untuk DISAMAN?? Tidakkah akan terjadi seperti kes saman Dato Husam Musa yang akhirnya dia MENGELAK DAN berkata........Eh!! Itu bukan laman web saya!! " ........

2- DAN PALING PENTING-  APABILA Papagomo MENGAKU .......kita berhak DAN DIBERI KUASA dan mempunyai bukti untuk membuat laporan polis kerana MENGEDARKAN GAMBAR LUCAH !! 

Ayuh lakukan kewajipan kita untuk membenteras POLITIK LUCAH sebegini......kongsi dan mulakan tindakan ......

 Saman Homoseksual RM 100 Juta - Permohonan Maaf Papa Gomo Kepada Anwar Ibrahim
Posted on Wednesday, March 20 @ 06:23:43 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjualCendol

Oleh: setisab

"blogger Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo.

Rendahnya moral blogger Umno yang mengikut kelaku buruk idolanya, Mahathir Mohamad. Dalam dia mohon maaf, dia permainkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Kerajaan Rakyat benar-benar berharap agar Datuk Seri Anwar Ibrahim meneruskan tindakan saman terhadap blogger keparat; Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo.

Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo ini mengaku bahawa Mahathir Mohamad adalah idolanya dan dia juga mengakui dia mengikut perangai buruk Mahathir Muhamad.

Di bawah adalah sebahagian daripada apa yang ditulis oleh blogger keparat Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo.
Papa Gomo
Untuk makluman Dato Sri Anwar Ibrahim hari ini saya telah pun terpancut kerana sekian lama air saya tertunggak menantikan saman dari Dato Sri. Tak disangka hari ini ianya keluar terpancut melimpah limpah dengan amaun RM 100 juta dari Anwar Ibrahim.
"Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan saman ke atas blogger pro-Umno, Papagomo yang menyebar gambar lucah menyerupai Ketua Umum KEADILAN di rangkaian media sosial.

Anwar“Saya telah arah pasukan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas blogger pemfitnah yang mempunyai kaitan rapat dengan Umno,” kata Anwar di twitter hari ini."

In the letter of demand sent today, Dato’ Seri Anwar’s solicitors have demanded that the blogger Papa Gomo withdraw his malicious allegations, apologize within 48 hours from today, and pay damages in the sum of RM 100 million."

Permohonan Maaf saya :

Salam sejahtera kepada Dato Sri Anwar Bin Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat. Saya dengan ini memohon maaf diatas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar gambar berbentuk separa lucahkepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf diatas kebiadapan saya ini yang mencerca Dato Sri dan melabelkan Dato Sri sebagai pengamal Homoseksual.

Dengan permohonaan Maaf ini saya harap agar Dato Sri dapat balik menarik saman RM 100 juta yang difailkan keatas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Dato Sri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik adik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja.


Apa sekalipun Dato Sri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Dato Sri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Dato Sri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan Maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Dato Sri untuk tatapan rakyat.
blogger Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik portal Papagomo.
Klik di sini untuk lihat paparan besar
Dipara akhir dalam post berkaitan, Papa Gomo dengan angkuh menulis:

Buat Anwar Ibrahim, saya mengikut jejak langkah Tun Mahathir idola saya:

Bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad enggan memohon maaf kepada bekas timbalan, Anwar Ibrahim dan menolak tuntutan RM100 juta (US$26.7 juta) sebagai ganti rugi kerana memanggil Anwar sebagai seorang homoseksual.


 120 pekerja ditahan cuba cetus Nepal Spring
Posted on Wednesday, March 20 @ 01:30:00 MYT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Oleh: amkns

"19 Mac 2013 - Kesemua 120 pekerja Nepal yang ditahan kerana cuba berdemonstrasi di bandar itu sehingga dikhuatiri boleh mencetuskan Nepal Spring telah dibebaskan malam tadi. Timbalan Ketua Polis Daerah Muar, Supritendan Sahadan Jaafar berkata, kesemua mereka yang ditahan dalam operasi selama 10 jam tersebut dibebaskan selepas didapati mempunyai dokumen dan permit kerja yang sah.

Katanya, pihaknya turut mendapat kerjasama baik daripada pihak majikan yang datang ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Muar di sini. "Hasil siasatan juga mendapati mereka tidak membawa sebarang senjata tajam atau objek merbahaya. Kita tahan di tempat mereka sering berkumpul di bandar ini selain semasa sekatan jalan raya untuk masuk ke pusat bandar. 

"Mereka bekerja di kilang-kilang perabot di sekitar Muar dan Bakri. Keadaan terkawal dan orang ramai tidak perlu bimbang," katanya semasa ditemui selepas Majlis Penyerahan Tabung Wira Lahad Datu Sumbangan Persatuan Penjaja dan Peniaga Kecil Melayu Johor (PPPKMNJ) cawangan Muar di IPD Muar hari ini 
"



Tiada ulasan: