Khamis, 25 Mac 2010

mana pngeluar2 hukum...
xmustahil ni berlaku sbb hukum Allah tidak dilaksanakan...
hukum yang ada tidak digeruni...
ingat!...adakah kita xmati....dan lepas bgitu saja...



Lelaki Bangladesh cabul di khalayak ramai



2010/03/24

KUALA LUMPUR: Kebiadapan warga asing menjadi-jadi apabila kumpulan terbabit sering mensasarkan wanita tempatan terutama berdahi licin tempat pemuas nafsu.

Malah, ada segelintir lelaki Bangladesh dikatakan bukan saja tanpa segan silu memikat wanita tempatan sebaliknya berani mencabul mereka biarpun di hadapan khalayak ramai.


Itulah keberanian segelintir lelaki Bangladesh yang bermaharajalela sehinggakan kehadiran mereka menimbulkan ketakutan di kalangan penduduk terutama wanita.


Dalam kes terbaru kira-kira jam 12 malam di pangsapuri Manjalara, di sini, semalam, seorang lelaki warga Bangladesh ditahan pihak berkuasa selepas mencabul seorang wanita berusia awal 20-an.


Semua bermula apabila mangsa pergi ke kawasan pangsapuri berkenaan untuk mengambil semula barangnya dari rumah yang disewa sebelum ini.


Difahamkan, pemilik rumah terbabit menghubungi wanita berkenaan untuk berbuat demikian kerana rumah itu akan disewa penghuni baru.



Menurut sumber, mangsa yang berpindah dari rumah terbabit sejak beberapa bulan lalu ditemani rakannya untuk mengambil barang masih ditinggalkan di kediaman berkenaan.


“Sebaik mangsa keluar lif, dia dihampiri seorang lelaki warga Bangladesh berusia 30-an manakala rakannya pula menunggu di kawasan tempat letak kereta.


“Lelaki terbabit cuba memikatnya, namun mangsa tidak mengendahkan walaupun lelaki terbabit menggunakan pelbagai cara,” katanya.


Berang dengan tindakan wanita itu, mat bangla berkenaan terus memeluk sebelum meraba buah dada mangsa.



Tiada ulasan: