Isnin, 21 November 2011

BILA KUASA DIKEJAR..BUKAN AKHIRAT MATLAMAT...PENIPU NERAKA..BENAR DALAM PERJUANGAN IKUT ISLAM...MAKA SYURGA BALASANNYA

Hisham: Kritikan Dr M bukan unik pada Umno

Pelbagai masalah yang melanda Umno, seperti dikritik bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad bukanlah unik pada parti itu semata-mata, kata naib presiden Datuk Seri Hishammuddin Hussein.

Katanya, mengenali Dr Mahathir, perkara sebegitu sentiasa dilontar setiap kali menjelang perhimpunan agung Umno saban tahun untuk disahut anggota parti.

perkasa visit kdn on isa 290911 hishamuddin"Masalah ini bukan unik pada Umno sahaja. Saya tak nafi berlaku tetapi kita sentiasa melalui proses rombakan dan tranformasi," kata Hishammuddin yang juga menteri dalam negeri.

Ketika ditemui pemberita selepas menghadiri majlis tertutup amanat presiden bersama Pemuda dan Puteri, Hishammuddin berkata, majlis seperti hari ini menunjukkan bahawa kebimbangan itu akan dapat dihadapi.

Dr Mahathir dalam wawancaranya dengan Utusan Malaysia hari ini menggambarkan Umno lemah kerana tiada usaha giat menghadapi pilihan raya, tambahan lagi dengan keadaannya yang rosak selepas diterajui bekas perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Menurut Mahathir, BN tidak boleh menang hanya dengan undi Cina sahaja.

“Ia hanya undi tambahan. Undi Melayu perlu diperoleh cukup banyak, jika tidak kita tidak boleh menang,” katanya kepada akhbar milik Umno itu.

NONESementara itu, Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata, program hari ini ke arah mendapatkan semula sokongan orang muda yang merupakan kuasa penentu dalam pilihan raya umum.

Katanya, dalam merangka halatuju mereka perlu khusus menjadikan generasi muda sebagai tumpuan atau touch point parti.

"Sebab itulah kita rangka slogan baru 'BN pilihan orang muda' sebagai ganti 'Undilah BN'," kata anggota parlimen Rembau itu.

Ditanya sama ada Pemuda mahukan lebih kerusi dalam pilihan raya umum akan datang, Khairy enggan mengulasnya.

"Ini percakapan keluarga," katanya ringkas.

Amanat khas

Sementara itu, Bernama melaporkan presiden Umno Datuk Seri Najib Razak hari ini menyampaikan amanat penting kepada anggota pergerakan Pemuda dan Puterinya sebelum Perhimpunan Agung Umno 2011 berlangsung pada 29 Nov ini.

Amanat khas kepada anggota kedua-dua pergerakan itu, yang julung kali diadakan, bermula pukul 4.30 petang dan berlangsung kira-kira satu jam setengah di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra di Kuala Lumpur.

NONEKira-kira 4,000 orang terdiri daripada anggota kepimpinan jawatankuasa tertinggi Pemuda dan Puteri Umno di peringkat bahagian dari seluruh negara menghadiri majlis tertutup itu.

Sebelum ini, Presiden parti memberi amanat kepada semua anggota perwakilan Umno ke Perhimpunan Agung Umno pada hari permulaan Perhimpunan Agung ketiga-tiga sayap Umno itu.

Bagaimanapun bagi perhimpunan kali ini, Najib mengadakan majlis yang berbeza untuk Pemuda dan Puteri, antara lain untuk memberi nasihat kepada Pemuda dan Puteri Umno yang mewakili generasi muda dalam menghadapi Perhimpunan Agung Umno yang akan berlangsung dari 29 Nov hingga 3 Dis.
Zul nafi minta duit, dakwa Azizah dipaksa letak jawatan

Ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin hari ini menafikan bahawa beliau meminta RM60,000 untuk mengosongkan kerusinya bagi membolehkan ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding.

NONESambil menyifatkan pendedahan yang dibuat oleh Syed Husin Ali menerusi bukunya, Memoir Perjuangan Politik sebagai pembohongan, Zulkifli berkata, veteran PKR itu sendiri yang berjumpanya mewakili Anwar untuk menawarkan supaya kerusi itu dikosongkan.

“Teman (saya) menafikan sekeras-kerasnya tuduhan Syed Husin tesebut.

“Sebaliknya teman ingin menegaskan bahawa Syed Husin sepatutnya lebih tahu apa yang dikisahkan beliau itu satu pembohongan kerana sebenarnya Syed Husin sendiri yang berjumpa dengan teman mewakili Anwar Ibrahim.

“Untuk menawarkan teman supaya mengosongkan kerusi Parlimen Kulim Bandar Baharu dengan menyatakan bahawa jika teman bersetuju mengosongkannya, Anwar berjanji akan menawarkan jawatan tinggi kepada teman didalam mana-mana GLC kerajaan Selangor dengan imbuhan bulanan antara RM50,000 sehingga RM60,000 sebulan!” katanya dalam entri terbaru di blognya yang bertajuk ‘Anjing-Anjing Pencen’.

Mahu Azmin jadi timbalan

Menurut Zulkifli, Syed Husin juga cuba meyakinkan beliau bahawa Anwar akan mengotakan janji berkenaan kerana dia juga mendapat janji yang sama untuk mengosongkan jawatan timbalan presiden PKR kerana Anwar mahukan Azmin Ali menyandang jawatan tersebut.

azlan"Syed Husin memberitahu saya kalau dia mengosongkan kerusi timbalan presiden PKR untuk memberi laluan kepada Azmin, Anwar menjanjikan dia jawatan senator," tulisnya.

Zulkifli juga mendakwa Syed Husin teringin untuk menjadi wakil rakyat tetapi apabila bertanding asyik kalah.

“Malah nak dicalonkan bertanding di parlimen Kota Bharu pun ditolak kerana dilabel sebagai “anak kominis” oleh kepimpinan PAS pada masa itu.

“Jadi menjadi senator adalah jalan mudah untuk dia menjadi Yang Berhormat melalui pintu belakang!” tulisnya.

Menurut bekas ahli parlimen PKR itu, beliau memang bersedia mengosongkan kerusi Kulim-Bandar Baharu, tetapi tegas menolak tawaran jawatan dalam mana-mana anak syarikat berkaitan kerajaan (GLC) di Selangor. Ini kerana katanya, kerana perjuangannya bukan untuk imbuhan.

NONE“Kalau itu yang teman cari, lebih baik teman menjalankan khidmat sebagai seorang peguam.

“Malahan teman menegaskan kepada Syed Husin Ali selama lebih 10 tahun teman menjadi antara peguam utama Anwar, sehingga disumbat dalam tahanan ISA, teman tidak pernah meminta atau dibayar walau satu sen pun daripada Anwar sebagai imbuhan fee khidmat guaman teman!

“Semuanya percuma dan pro-bono!” katanya.

Zulkifli juga mendakwa akhirnya beliau tidak mengosongkan kerusinya kerana Anwar sendiri tidak yakin mampu menang di parlimen Kulim Bandar Baharu.

Air mata Azizah

“Sebaliknya (Anwar) yakin boleh menang di Permatang Pauh. Jadi Anwar kata tidak perlu teman kosongkan kerusi Parlimen Kulim Bandar Baharu!

“Teman juga dipanggil oleh Wan Azizah yang memaklumkan kepada teman bahawa dia dipaksa oleh Anwar untuk mengosongkan kerusi parlimen Permatang Pauh.

NONE“Jelas Wan Azizah berada dalam keadaan tertekan semasa perjumpaan itu kerana beliau bersedih dan menangis semasa memaklumkannya kepada teman bahawa dia dipaksa oleh Anwar untuk mengosongkan kerusi Parlimen Permatang Pauh!

“Malah Wan Azizah membuat komen ‘apa yang I dapat berkorban macam-macam untuk Bang Non. Kalau I yang kena macam dia you ingat Bang Non nak berkorban macam I ke?’ kata Wan Azizah sambil mengalirkan airmata! Wan Azizah memanggil Anwar dengan nama Bang Non," tulis Zulkifli.

Bagi beliau, segala tohmahan dan tuduhan Syed Husin itu direkayarsa dan dikarang sebegitu rupa untuk menyerang kredibiliti dan kewibawaannya kerana berjaya membongkar pembohongan, penipuan dan putar belit politik Anwar.

  • Maba Budu · Universiti Teknologi Malaysia
    ingat tak TUDUHAN JAHAT ZUL KULIM INI KEPADA HUKUM HUDUD tempohari? huhu
  • Kong Bu Fenzi · Pengulas Tertinggi
    Zul ini her islam , perjuang melayu , pahlawan melayu yang bijak menipu.
    Zul ini pandai main isu dan cekap putar belitkan isu.
    sebab dia ini penguam dilati untuk putar belit.
    - Memang pun dia suka nafi segala galanya... dia menghasut PKR dan mengoyangkan PKR demi kepentingan diri dia. sebab iu Najib cukp sayang kepadanya , mereka jumpa sekali di US.
    - Harap melayu haprak ini jaga melayu... Baik harap musang jaga ayam.
    -Harao di menuntut untuk rakyat , baik harap perampas jaga keamanan.
    -Harap barua ini berjuang untuk islam , baik harap kafir tak makan babi.
    • Kong Bu Fenzi · Pengulas Tertinggi
      Zul ini pakar perkauman
      Zul ini pakar bikin cerita , memang layak jadi panglipurlara dalam arena poltik malaysia .... wahai rakyat KULIM dan anda sudah sedia ?? tahukah apa tindakkan anda terhadap Zul pada PRU13 nanti??
    • Ida Sofia · · Pengulas Tertinggi · Smk aminuddin baki
      Kong Bu Fenzi mmm zul nih pakar kaki fitnah ye.....islam jenis apa la dia nih.........semuga Allah mengampuni dosa2nya
    • Roszan Md Nor · Pengulas Tertinggi
      Aku sokong ....mamat janggut kambing ni dulu aku hormati tapi sejak dpt yg dia hendak ckp pun dah pusing,ckp pun dah tak betul..manalah perjuangan dia ni.jgn ingat dia dpt title datuk,dia bagus..pirah zul...fikirkan mana perjuangan kamu...
    • Roszan Md Nor · Top Commenter
      Kong Bu Fenzi....betul tu kambing dia nak jadi bullet kpd najib tembak awnar sama dengan ezam sikotak...nanti diorang ni akan terima padah nya
    • Ipoh Mali · Top Commenter
      Sape Nak tahu.. Zul Nordin ni Anak Polis, Nak tahu Polis Mana ? Polis Sg Senam Ipoh.. Ade yg kata Bapak dia SB.. Kaki Paw Duit Org! Kaki Rasuah... ade Yg Kata dia ni pun SB.. Anak Polsi tu sebab jahat, Agaknya dibesarkan dgn Duit Haram...Masa Election PRU12 di Pinjam Duit Org Tua RM15ribu tak bayaq sampai sekarang.. yg duit Org Sedakah tak tau Berapa Banyak.. Duit Rumah Anak Yatim Perkid pun dia Kebas.. Gua Rasa Dia Pun SB.. PAS buang dah mamat ni.. Tapi PKR Bodoh pi Kutip Mamat Setan ni..
    • Kong Bu Fenzi · Top Commenter
      Ipoh Mali
      selamat datang ... ini cerita ipoh kena bagilu PAW ... kah kah kah . ini cerita memang sudah lama sebar .
    • Wroy Yowl · Top Commenter · Professional Trader at Professional Forex Trader
      Siapa lagi yang sanggup tolong kalau bukan keluarga? Zul kambing ilmu baru sejengkal, dah rasa jadi wakil rakyat terhebat? Rakyat yang lebih layak dari kau ramai lagi lah oii zul kambing deruk
    • Dzulkafli B Sharif Dzul · Top Commenter · UKM Bangi
      Roszan Md Nor zul ni najib bagi taik pun dia makan skang ni...murahnya nilai zul RM 60k jer..mahal lg rege lembu sharizat...

      patut lah lembu! lps PRU 13 ni meraban lah dia cari kerje lain..nak tengok gak ket mana dia bertanding nanti..kat mana najib nak letak dia...
    • Zain Sulaiman · Top Commenter
      Ipoh Mali Betul ke dia makan duit haram. Betul juga orang yang makan duit haram akhir nya buat kerja haram. Ada kah Dato Zul ini haram kini dan selama nya ???
    • Soapman Soapmin · Top Commenter
      Ida Sofia yg ada atas kepala dia tu bukanya songkok melambangkan barua ni islam,tapi melambangkan dia nie YAHUDI
    • Arifdanial Zahari · Top Commenter · Sekolah Kebangsaan Puchong Jaya
      zul ni otak dia mcm kancil,pandai menipu !..sbb tu dia jdi loyar..tpi loyar x le pakai...elok campak kelaut je.
    • Muhammad Ismail · Top Commenter
      Roszan Md Nor - datuk dia tu dapat kerana menipu baik punya...zul katak nih ingat dia lama lagi nak mampus tu sebabnya tak rasa bersalah...teruskan putar belit kau tu... org tak akan percaya dah...sebab kau tu KATAK...bertaubatlah cepat...sebelum nyawa kau tu direntap oleh MALIKAT MAUT...
    • Abdullah Kamal Mokhtar · Top Commenter · MPTI JB
      Bang Non... nonok?
    • Pondok Usang · Top Commenter
      zul,yang tak dapat duit kamu,yang menanggis kak wan, kata kamu,yang benar syed husin.
    • Amirul Taib · Top Commenter · Works at Business
      betul2, zul ni babi lembu bn, sekarang zul dah jadi ular... name je islam peragai mcm binatan zul... babi manusia....x guna babi ni...
    • Mat Mamat · Top Commenter
      Ipoh Mali APA KAITANNYA DIA DGN ANAK POLIS, KO INGAT ANAK PAK HAJI TU BAIK SEMUANYA KE... 'Tapi PKR Bodoh pi Kutip Mamat ni' KO PUN TAU PKR NI MEMANG BODOH... KO PIKIR LA SENDIRI....
    • Fereara Man · Top Commenter · KUIS (BA)
      AKU INGT LAGI....ZUL NIE DIA YG MENYEBUK TWAR DIRI JD LOWYER ANWAR....SKUNK DH BEBELIK VERITA...KATA ORANG TUA....LAU JUMPA ULAR NGN ZUL NIE...KETUK ZUL DLU..HAHAHAHAHA
    • Dzulkafli B Sharif Dzul · Top Commenter · UKM Bangi
      Fereara Man ibrahim ali pulak macamana bro? nak ketuk gak ker?
    • Parang Sekepel · Sekolah Menengah Sultan Badlishah
      Kong Bu Fenzi : Klu hangpa jmpa dia... tlg kirim salam podah cit tuih.... Lps ni jgn harap nak berpolitik kat Kulim Bandaq Baqru.. peluru terebe ada lahabbuan dia... tak percaya ?... mai la
    • Yusri Sood · Top Commenter
      zul 10/11 kata armhum ust fadil noor..10 dia ckp 11xboleh percaya..siapa xkenal dgn firaun besar ni..ki3
    • Ipoh Mali · Top Commenter
      Mat Mamat : baca la bagi Faham... Anak Polis kaki paw duit org..kaki rasuah.. aiyyah kenp terasa?? ade sedara Bapak kaki makan rasuah ke?
    • Putra Rayyan · Top Commenter
      Soapman Soapmin syed husin tu nak cakap islam pun tak reti...itu yg ko percaya
    • Ubat Resdung · Top Commenter · Sek men jengka pusat
      Zul zul zul aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaashiiiitttttttttttt, puuuuiiiiiiiiiiiiiiiiih
    • Mahadzir Abd Hamid · Top Commenter · St. Michael's School
      Kong Bu Fenzi ; PRU nanti kasi dia Zeerrrooo.
    • Khirrudi Kajaga · Top Commenter · ATM graduate
      Mahadzir Abd Hamid ,semua marah sama zul, kesian la dia, dia cakap islam pun lu olang cakap dia bohong. apa yg dia cakap semua tak suka.
    • Kamal Yusof · Pekan
      kah kah..bukan ke dia ni dulu dipuja2 oeh pR..skang kene tibai smula lak..kalu azmin ali kluar pkr..mau azmin lak kn maki..mlayu xguna la..bla bla..haha..nasib nasib
    • Mekka Man · Top Commenter
      rakyat tak pecaya lagi kau wahai zul kolup .... dr air muka sah2 memang kaki pembelit tuk kepentingan ...jadi balaci umporno dah baguslah tu ... kau boleh sekapal dengan katak2 ...
    • Mekka Man · Top Commenter
      Roszan Md Nor ...skg datuk dah melambak... dah tak de nilai lagi..
    • Zulkifli Marzuki · Top Commenter · North Pole, Alaska
      Kong Bu Fenzi : anjing anjing pencen.. menarik gak gelaran yg zil ni kasi yer.. hehe.. tambah sikit lagi.. anjing anjing pencen menyalak bukit.. kah kah kah.. awat abg Non buat lagu tu kat jijah.. apalah dosa jijah abg Non.. kah kah kah.. drama drama.. drama abg Non dan anjing aning nya.. arahan anvarji.. episod baru bermula.. kah kah kah.. hanya anjing yg kenal anjing.. kah kah kah..
    • Lim Swee Chan Charles · Top Commenter · Setapak High School
      Zulkifli Marzuki : syed hussin adalah anjing anjing pencen.. Zul 9/10 anjing anjing kurap yg menyalak selepas bersahabat ngan NAJIS. Zulkifli Marzuki adalah KUTU BABi atas badan anjing kurap UMporNO.. hanya KUTU BABI yang kenal ANJING KURAP.. episod anjing kurap sudah bermula.. dan anjing kurap 9/10 ni akan terus menyalak bila terkena batang nya.. KUTU BABI akan terus menulis bila ANJING KURAP nya terkena ...
    • Zulkifli Marzuki · Top Commenter · North Pole, Alaska
      Ipoh Mali : tak sangka lak.. PAS panggil pak syed ni anak komunis.. hehe.. dpt gak jadi senator wlaau pun tak pernah menang pilihanraya.. kah kah kah.. ikut pintu belakang.. asyik main belakang jer lah puak2 ni kan.. hehe
    • Icin Amir · Top Commenter · Officer at Recron (Malaysia) Sdn Bhd
      Kong Bu Fenzi Atas tiket siapa dia nak bertanding? Kalau Tiket BN mahu tiada dalam senarai sebab BN yakin kalah sebab Rakyat Kulim tahu dia siapa sebenarnya. Sekali tertipu cukup jadi sejarah lapuk. Kalau Tiket BEBAS mahu hilang wang pertaruhan. Jadi adalah lebih baik duit deposit itu disimpan untuk masa depan. Tak kanlah Tiket PR. Jauh panggang dari api kot. Kesimpulannya Tiket siapa??????????????????????????????? Itu persoalannya.
    • Mat Akmal Akmal · Top Commenter · Works at Felda lu
      Ini yang dikatakan anjing lompat dan menyalak bukit.Tak sedar diri...!
    • Ladys Boydeen · Top Commenter · INSTITUTO TECNICO INDUSTRIAL
      Roszan Md Nor dapat datuk pun kerana kaki bodek bn kaki ampu...dan sebab tunggalkan jadi pengkianat pada pkr............org kesayangan umnok..........melayu islam apa ni lupa pada janji nya pada parti dan rakyat yang mengundi dia atas tiket PKR .
    • Muhd Fiqree Haqimie
      tgok pun tau..PENYAMUN TARBUS..
    • Mat Mamat · Top Commenter
      Ipoh Mali BERKAIT KE TAK BERKAIT KE APA KO PEDULI, KOMEN KO TU TAK BETUL..., KO KATA 'ade Yg Kata' BETUL KE APA YG ORG TU KATA...'Agaknya dibesarkan dgn Duit Haram...' JGN MAIN AGAK KALAU TAK TAU.. JGN SUKA MENUDUH PERKARA YG TAK PASTI.. KALAU ADA ORG TUDUH KO ANAK HARAM... KO OK KAN.....
    • NanAg Ag · Top Commenter · Kuala Lumpur, Malaysia
      ustaz pulus
    • Kamikaze Kuala Kedah · Top Commenter · Kolej Sultan Abdul Hamid
      Teruskan saudara zul.. cakap yang benar walaupun pahit... Yang marah kat zul ni cuma group anwar aljuburi saja.
    • Kamikaze Kuala Kedah · Top Commenter · Kolej Sultan Abdul Hamid
      Ida Sofia : Betul islam apa la Anwar aljuburi ni.. Pakar berjubur dan pengasas Islam Liberal
    • Kamikaze Kuala Kedah · Top Commenter · Kolej Sultan Abdul Hamid
      Ida Sofia : Bukan saja pakar kaki fitnah tapi anwar ni pakar berjuburi
    • Kamikaze Kuala Kedah · Top Commenter · Kolej Sultan Abdul Hamid
      Kong Bu Fenzi : Betul3... Anwar ni memang segala pakar, tapi dia specializ dalam berjubur
    • Kamikaze Kuala Kedah · Top Commenter · Kolej Sultan Abdul Hamid
      Betul anwar tak makan babi tapi mulut babi dia cium(cina doll) dan suka berjuburi
  • Zam Bin Zom · · Top Commenter · Boss at 4D (Duduk Diam Dapat Duit)
    heheheh..alahai zul kulim,, teman rasa, pak pandir pun tak kan percaya cerita hang tu.
    • Chin Mui Ha · Top Commenter
      Kita sebagai agama Islam harus tunjukkan amalan kesadarhanaan kerana tiada agama yang mendidik kejahatan melaikan menusia itu bersifat tamak seperti Mummar Gaddafi,yang suka bercakap besar dan sombong akhirnya Tuhan membalas kesombongannya.Saya sebagai Islam percaya kepada ketentuan Allah kerana Allah itu petunjuk kebanaran,Kerakusan dan ketamakan Menusia bukan jalan itu yang kita tuntut tapi kita tuntut hidup kita dengan adil.Apa guna kita memperolehi kekeyan sadangkan yang mewarasi kekayan hasil penipuan dan merompak hak sesama menusia hanya meruntuh jenarasi pewaris.Jangan amalkan hidup spt SADAm Husin Dan Mummar Gadafi yang tamak dan Krono,hasilnya Allah menghukumnya,setalah rakayat di kurniakan kesabaran menuntut keadilan Allah.
    • Mat Kedah
      apa boleh buat,fanatik st kat anwar, cerita org lain semua salah, anwar juga y betul
    • Tajudin Mohamad · Top Commenter · POLITEKNIK SEBERANG PERAI
      ‘Anjing-Anjing Pencen’ <---biadap camni pon bleh jadi pemimpin ke?
    • Suhaila Ibrahim · Top Commenter
      Mat Kedah : camtu gak org fanatik kt najib, cerita orang lain semua salah, najib juga y betul... inilah dunia POLITIK..
    • Sufian Zabidi · Top Commenter · Kuala Lumpur, Malaysia
      Tajudin Mohamad kalau e xMB ganu sebut "natang" boleh....pembangkang poun boleh...Malaysia Boleh !
    • Ahmad Roda · Kolej kemahiran perniagaan
      Zul nordin ni kli bercakap 10kali bohongnya 15kali
    • Putra Rayyan · Top Commenter
      Tajudin Mohamad Anuar kata anjing UMNo tu bukan biadap ker...mcam anuar layak jadi pemimpin ker..semua salah org..dia tak salah..anugerah tuhan la katakan sampaikan cahaya islam kat muka dia pun dah hilang...perhatikan oiii..jgn dok main hentam jer
    • Putra Rayyan · Top Commenter
      Mat Kedah sokong ko...dia org yak nampak cahaya Islam kat Anwar dah hilang...cuba tgk gambar dia dulu dengan skrg...klu ikut bob lokman kata..dah sah2 kafir anuwar ni..
    • Abu Bakar · Works at Catholic High School PJ, Malaysia
      Tajudin Mohamad ....memang dasar pemimpin biadab..nak buek camano..tnggu la next PRU13..memang makan taek la zul katak ni..
    • Joharii Awang · Top Commenter
      Tajudin Mohamad ...dia tu lah contoh pemipin atau khalifah di dunia khasnya di malaysia...ada janggut, ada misai, ada motor kapcai, tak pentingkan diri, tak main politik dsbnya...itulah pemimpin serba tau! tahun depan ka minta dia jadi calun kat Bandar baharu lagi sekali....kita angkat dia lagi....yg angkat! jangan tak angkat....baru senang cari makan kan YEOP....APA MAKNA ANJING MENCAWAT EKOR, KONTRA KPD ANJING ANJING PENCEN KOT!
    • Sathia Kumar · Top Commenter · Insurance Agent at Agent insurans
      Chin Mui Ha I respek kata-kata kamu.Semua umat islam perlu patuhi rukun yang diturunkan oleh Nabi kepada kaum islam.
    • Jaafar Bin Samsudin · UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA 1974-1978
      Hai Mat Kedah, Hang ni percaya orng kaki kelentong spt Zul Pak Pandir yg konon pejuang murtad tapi dia minta duit sana dpt duit sini ha........
    • Lee Hashim · Top Commenter
      Mat Kedah zul kulim ni patut cukur ja janggut kambing tu..konon islamic la..tapi cakap macam jahiliyah,pru 13 ni habis la dia..
    • Mohd Najib Budiman · Top Commenter · Pegawai Akaun at Harakah
      Zul 9/10... putar alam...
    • Zulkifli Marzuki · Top Commenter · North Pole, Alaska
      Tajudin Mohamad : dah tu nak gelar pandikuttty pandikutty pencen ker.. ngeeeee..
    • Freddy Fred · Top Commenter · Petaling Jaya, Malaysia
      Zul Nordin yang menobatkan dirinya sendiri sebagai pejuang agama, akhirnya menunjukkan tembelangnya dengan menyamakan gelaran manusia seperti binatang. :
      ANJING-ANJING PENCEN!

      Mungkinkah perkara ini diizinkan terus berlaku ke atas Zul Nordin atas doa-doa kutukan dan gelaran orang ramai ke atas beliau sebagai SANG SESUMPAH?
    • Kamarudin Rahmat · Top Commenter
      Mat Kedah itu lah orang orang Anuar........
    • Farouk Harakiri · Top Commenter · Ground Support Engineer Team at MAS engineering Depot Subang
      Chin Mui Ha kamu kalau tidak ketahui cerita ssebenar Muammar Ghadaffi baik kamu berdiam diri.. Isu sekarang awas dengan mainan Yahudi untuk meruntuhkan empayar Islam di muka bumi ini.
      kamu tahu ker apa yang membuat yahudi dan NATO begitu benci dengan Ghadaffi, Kesilapan Beliau hanya berkuasa lama itu sahaja sedangkan beliau bukan seorang Perahsuah mahupun penyamung harta Rakyat.. contohnya
      sepanjang 38 tahun pemerintahannya .. hanya Khemah sahaja yang menjadi Istana Tetapi cuba lihat di Malaysia.. bagaimana pemimppin UMNO yangbaru sepenggal berkuasa . Istana nya bagaimana pula., (PM aku kalau kamu tidak puas hati apa kesalahan Ghadafi yang aku nafikan itu.)
    • Kamikaze Kuala Kedah · Top Commenter · Kolej Sultan Abdul Hamid
      Tajudin Mohamad : Betul kata anda.. anjing pencen tu adalah anwar aljuburi.. patut kena tembak saja..anjing ni.. pembawa virus al juburi
    • Kamikaze Kuala Kedah · Top Commenter · Kolej Sultan Abdul Hamid
      Zam bin Zom: Betul tak de sapa yang akan percaya kata2 anwar, Bukan saja dia merosak diri dia sendiri tapi dia juga ada lah perosak agama bangsa dan tanah air maklom laaaa kaki jubur
    • Smz Top · Top Commenter · Smvkk
      Kamikaze Kuala Kedah betul tu...paling haram jadah,pundek,sial,kaki fitnah,tibai duit rakyat,menghancur kan agama...pak jib,pak dey,umnogok dan bee ennd...mmg sial untuk selama2nyer...hahhahhahahahhahahahaha
    • Zyz Yang Aryff · Ampang, Kuala Lumpur
      Mat Kedah Zul tu kan loyar.. klu buku tu fitnah.. saman jer lah.. takkan loyar pun takut nak saman.!
    • Zam Bin Zom · · Top Commenter · Boss at 4D (Duduk Diam Dapat Duit)
      hehehe..elok kita biarkan saja zul kulim tu.Dia pun ada jugak peminat2 dia >> si penjilat ludah dan sipenjilat big mama
    • Ismahaji Abu · Top Commenter
      Mat Kedah ...ape lg saman le syed husin tu..ape dia ckp ade dlm buku...sbg peguam..jgn tggu lamax zul..saman je...
    • Almuazat Penang
      Chin Mui Ha ..syabas anda berani mengata yang benar..ini rakyat yang kita cari mempunyai prinsip yang ikhlas dalam mengupas sesuatu kebenaran..Zul Nordin ialah syaitan bagi pihak UMNO..kalau tengok betuk-betul wajah dia dah tumbuh dua tanduk...Zul ni lagi dia cakap banyak yang tipu dan bohong ..lihat wajah dia pun dan menyampah...inilah pelacur politik Melayu..sebab tu Allah tak restu dia jadi ahli PAS dan PKR..orang macam ni kita simpan kat zoo aje.
    • Ismahaji Abu · Top Commenter
      Jaafar Bin Samsudin ...cikgu..tolong kisahkan pengalaman dlm umporno dulu...biar lembux feedlot bangun dari tidur..
    • Ishammuudin Ab Hadi
      pakcik tengok muka budk kulim nie pun dh meluat..
    • Ghazali Mohd · Penang, Malaysia
      Pi kelentong org sakai bolehle cerita hang,sapa ta kenal hang..konon ta mau duit..pirahh..
    • Pirlo Santos · Johannesburg, Gauteng
      Mat Kedah ..bukan mslah fantik tp prjuangan atas dasar yang betul...waras berfikir brpndukan al-quran n hadis bukan akal semata-mata...
    • Bang Chaq · Top Commenter · Tualangtjut, Aceh, Indonesia
      Tajudin Mohamad : zulkifli nordin tu barua umno di kawasan kulim/bandar baharu kalau tuan2 nak tahu..
    • Nixsham B Mohamad
      Mat Kedah , berita gumbira..he,he..penganti braim dah ujud dah..
    • Sejagat Melayu
      hussei ni dah tak laku pun...silap silap buku tu pun bukan dia yng tulis pun..hahahahaah...gua kenal lu hussien...hang tk sesuai jadi orng politik...very slowwww...tu pasal nuar suruh bagi jawatan hang kat azmin.....
    • Sahari Nazri · Top Commenter
      Mat Kedah sendiri kena fikirlah. Dah nama politik!Hari ini kawan besok lawan! Apa nak heran.
    • Sahari Nazri · Top Commenter
      Farouk Harakiri Gadafi itu orng politik! Jgn cakap fasal empayar Islam le..Itu politik golongan tertentu!Perbaiki dulu .Asyik persalah orng lain. Yg bunuh rakyat sendiri rakyat Islam spt di Syria itu siapa? Jgn salah orng lain!Yg diYaman itu siapa yg tindas dan aniaya rakyat? Retorik lama asyik menyalah Barat dah lapok! Buktikan kita ni lebih baik dr Barat dulu!
    • Rizaleman Nawi · Teluk Anson, Perak, Malaysia
      Tajudin Mohamad boleh tanya mat kedah sama ada ungkapan ‘Anjing-Anjing Pencen’ itu biadap atau tidak
  • Abdul Manan · Top Commenter · UKM, Bangi, Selangor
    zul katak buat sandiwara lagi...sudah2 lah....kamu pun lepas pru 13 nanti tinggal sejarah je...
  • Md Zulaimi Kazin · · Top Commenter · CEO/Owner at Ar-Raihan Food Industries (M) Sdn, Bhd dan Janda Product Marketing
    ZulNordin9/10...aku tahu apa yang berlaku. aku lebih percaya YB Syed Husein lagi dari kau sbb kau sendiripun org panggil ZulNordin9/10 iaitu 9 cakap 10 tak boleh percaya. Aku tahu bintang kau cukup malap sebagai peguam jgn dok cakap kau tak cari habuan dunia.

    "Menurut bekas ahli parlimen PKR itu, beliau memang bersedia mengosongkan kerusi Kulim-Bandar Baharu, tetapi tegas menolak tawaran jawatan dalam mana-mana anak syarikat berkaitan kerajaan (GLC) di Selangor. Ini kerana katanya, kerana perjuangannya bukan untuk imbuhan.

    “Kalau itu yang teman cari, lebih baik teman menjalankan khidmat sebagai seorang peguam."

    Bila Dato' Aziz Sheikh Fadhil buat petisyen mahkamah keputusan PRU12, kau beriya-iya minta aku jadi saksi palsu kau mengatakan kau hantar lapuran perbelanjaan PRU11 kau dulu. Aku masih ingat lagi di rumah Pak Abu di Jitra masa bersiap nak ke Mahkamah Alor Star kau kata kau ditawarkan masuk UMNO dan petisyen akan ditarik balik, aku ingat kau melawak rupanya betul kau memikul agenda UMNO yang besar uintk merosakkan PR dan PKR dan serta menjatuhkan DSAI. Kau bukan seorang peguam yang profesional bila kau sanggup menyuruh aku jadi saksi palsu. Aku cabar kau saman aku kalau aku cakap ini tak betul, ramai peguam yg kau kencing hari itu dan MSO akan jadi saksi dan aku masih simpan skrip yang kau emailkan kepada aku untuk bercakap di Mahkamah.Petualang macam ZulNordin9/10 ini mesti ditentang habis-habisan supaya lepas nih siapa nak jadi pengkhianat kepada amanah dan perjuangan akan tahu akibatnya. Salam dari Zulaimi (bekas Pengurus Kempen PRU 12 Parlimen KBB).
    • Md Zulaimi Kazin · · Top Commenter · CEO/Owner at Ar-Raihan Food Industries (M) Sdn, Bhd dan Janda Product Marketing
      “Jelas Wan Azizah berada dalam keadaan tertekan semasa perjumpaan itu kerana beliau bersedih dan menangis semasa memaklumkannya kepada teman bahawa dia dipaksa oleh Anwar untuk mengosongkan kerusi Parlimen Permatang Pauh!

      “Malah Wan Azizah membuat komen ‘apa yang I dapat berkorban macam-macam untuk Bang Non. Kalau I yang kena macam dia you ingat Bang Non nak berkorban macam I ke?’ kata Wan Azizah sambil mengalirkan airmata! Wan Azizah memanggil Anwar dengan nama Bang Non," tulis Zulkifli.

      aku ingat lagi kau mengadu kat aku...mengapa DSAI tak suruh Kak Wan jer yg letak jawatan? masa tuh kau baru lps ceramah dgn DSAI dan kau berucap masa ceramah sanggup melepaskan Parlimen KBB utk DSAI demi perjuangan. Siap kau sebenarnya ZulNordin9/10?
    • Cucu Tok Gobek · Top Commenter · UTM Malaysia
      Anta pesan ke. Zul NORDIN Kalu nak merapu buang piah dan cukur janggut lepas tu pakat tido dgn brahim parlimen...
    • Mohd Ali Bin Awang · Top Commenter · Works at MADAKUPI
      dapat cabar la zul9/10 ni bro.. keluarkan email tu kalau atau dia letak jawatan ahli parlimen... orang parlimen KBB mesti malu berwakilrakyat kan dia skrg ni..
    • Theansoon Ang · Top Commenter · Upm, k lumpur
      Sudah terang lagi bersuluh Zulkifli Nordin kerap menyalak Pakatan seperti seekor anjing Rupanya telah dapat habuan seperti seekor anjing yang telah disuapkan tulang oleh UMNO/BN, pasal toe xkomen apa pon bila ada isu yng melibatkan UMNO/BN.
    • Mohd Ali Bin Awang · Top Commenter · Works at MADAKUPI
      Theansoon Ang dulu dipilih rakyat untuk jadi wakil mereka di dewan rakyat.. tapi sekarang dia tak bawak isu sebagai wakil rakyat...tetapi menjadi wakil diri sendiri.. apa kesss
  • Mat Indera Sipejuang · Top Commenter · Kuala Lumpur, Malaysia
    Hai lah YB, memangla kata tak minta, siapa yang nak mengaku YB Oiiiiiiii.......
    Kenapa takut ke bila rahsia dibongkar, sedap aje panggil orang anjing pencen yang awak tu pelacur pecacai lembUMNO tak seder ke!!!!!!
    Sudah lah YB ingot-ingot lah nyawa politik YB da nyawa-nyawa ikan dan menunggu malaikat maut sampan pads PRU13 nanti.
    • Ismail Ramali
      oi zul kulim yang jadi sasau psl apa yg kamu pinjam duit hendak msk calon tu bila hendak bayar kalau dengar cakap macam hendak masuk surga besok tuiiiiiiiiiii
    • Jamil Awab · Top Commenter · MPTAA
      Zulkifli Nordin, jika katak puru ternampak wajah kau, nescaya katak puru itu masuk balik dalam tempurungnya kerana malu dgn spesies katak yang lain.
  • Ipoh Mali · Top Commenter
    Sape Nak tahu.. Zul Nordin ni Anak Polis, Nak tahu Polis Mana? Polis Sg Senam Ipoh.. Ade yg kata Bapak dia SB.. Kaki Paw Duit Org! Kaki Rasuah... ade Yg Kata dia ni pun SB.. Anak Polsi tu sebab jahat, Agaknya dibesarkan dgn Duit Haram...Masa Election PRU12 di Pinjam Duit Org Tua RM15ribu tak bayaq sampai sekarang.. yg duit Org Sedakah tak tau Berapa Banyak.. Duit Rumah Anak Yatim Perkid pun dia Kebas.. Gua Rasa Dia Pun SB.. PAS buang dah mamat ni.. Tapi PKR Bodoh pi Kutip Mamat Setan ni..
    • Ipoh Mali · Top Commenter
      Sultan yg Bagi dato kt mamat ni sama je Bodoh...
    • Muhammad Ismail · Top Commenter
      SETUJU anak polis yg dibesarkan dari hasil haram akhirnya inilah jadinya...masa dia belajar dulu memanglah sentiasa berjaya...hingga jadi peguam dan org gelar ustaz dapat datok lagi...tapi kerana hasil mak bapak yg membesarkannya haram akhirnya pasti akan dinampakkan penyudah yg haram...bertaubatlah zul katak...jgn serlahkan lagi sifat kemunafiqan kau tu...
    • Mat Mamat · Top Commenter
      Muhammad Ismail KO SENDIRI ANAK HARAM KO TAK SEDAR...
  • Uwais Al Qarni · Top Commenter · UKM Bangi
    Lucu dengar cerita zul tentang Wan Azizah menangis tertekan terpaksa mengosongkan kerusi Permatang Pauh utk suaminya... utk suaminya! KALU NK BUAT CERITA, BIARLAH LOGIK WAHAI ZUL. Wan Azizah ni isteri solehah, taat setia pd suami kerana ALLAH, beliau kenal perjuangan Anwar utk rakyat Malaysia bukan mcm isteri2 Menteri2 lain... yg BERLUMBA2 ambik kesempatan dr Jawatan Suami utk dapat sesuatu...
  • Jafry Jaff · Top Commenter
    Wah pandainya skrip kau Zol.
    “Malah Wan Azizah membuat komen ‘apa yang I dapat berkorban macam-macam untuk Bang Non. Kalau I yang kena macam dia you ingat Bang Non nak berkorban macam I ke?’ kata Wan Azizah sambil mengalirkan airmata! Wan Azizah memanggil Anwar dengan nama Bang Non," tulis Zulkifli.
    Azizah yang menanggis ke atau Kau yang menanggis? Selepas PRU 13 nanti tahulah kau, pasti kau nanggis kuat2, seluruh malaysia boleh dengar.Tuuuuuuuiiihhhhi
    • Theansoon Ang · Top Commenter · Upm, k lumpur
      Betapa pandai dan licik seseorang itu berdusta, Tuhan akan tunjukkan kepada umum kedustaan yang dikarang tanpa beliau sedari. xkan Yang Berbahagia kak Wan perlu titiskan airmata demi pengorbanan seorang isteri di depan Zulkifli Nordin, adakah logik, pikir-pikirkan.
  • Basir Parto · Top Commenter · Un. Putra Malaysia
    WAHAI ZUL KATAK!!!KLU KATAK MELOMPAT DAH TENTU LOMPAT FREE, KERANA SIFAT KATAK TERLOMPAT2.....KLU KATAK JADIAN ATAU MANUSIA BERSIFAT KATAK , KLU MELOMPAT DAH TENTU ADA HABUAN, ADUN DAP KATA HANG KEBULUQ DUIT, SYED HUSIN KATA HANG KEBULUQ DUIT..SO BETUL LATU KLU IKUT DEMOKERASI, 2TUDUH HANG, 1 HANG NAFIKAN...NAFIKAN BERI BUKTI LA, ATAU SAMAN JE DIMAHKAMAH!!!KENAPA DGN MENAFIKAN JE DAN MEMBURUKKAN JE......FIQIQ2 LA ZUL NORDIN!!!!!!
  • Khairil Hisham Mahamad Nadzim · · Top Commenter · None :)
    zul nodin ni memang layak jadi tim pre kapa sang katak brahim senget...
    pejuang lembu fidlot bleh la.......
    • Mat Indera Sipejuang · Top Commenter · Kuala Lumpur, Malaysia
      Betul tu IM, harap-harap PKR tak buat kerka bodoh dengan mengambil pelacur politik macam YB ni. Juga kepada kepimpinan PAS juga tidak menerima pelacur politk katak macam YB Ibrahim Ali....
      Kadang-kadang kepimpinan PAS, PKR Dan DAP kena ingatkan supaya tak buat kerja bodoh....
  • Abd Manaff Mat Yusoff · Top Commenter · Works at OYL R&D CENTRE
    dah lah ustaz zul, ko ingat ko pakai kopiah warna warni , aku percaya...kalau tak betul ko saman ajelah, jgn dok berdolak dalih, aku tengok ko ni lama lama jadi penipu besar...
  • Fauzi Che Ahmad · Top Commenter · Officer at Akademi Al-Farabi Sdn Bhd
    Maaf la YB Zul.... saya tak percaya...
    • Bewok Kwok Kwok · Top Commenter · College
      KAT PANTAI TIMUR SKRNG MUSIM TENGKUJUH YAKNI MUSIM UJAN TAK HENTI..SO KATAK2 MEMANG CUKUP BISING...MACAM USTAZ ZUL9/10 NI LA...
  • Liau Peng Chuan · Top Commenter · Johor Bahru
    UMNO nak mempertahan Melayu daripada siapa? Jepun? Perang dunia kedua sudah tamat! MCA pula, Nak mempertahankan hak Cina.Nak mempertahankan hak cina daripada siapa? Bergitu juda MIC, nak mempertahankan hak india! Nak mempertahankan hak india daripada siapa? Masing-masing nak mempertahankan kocek masing-masing.hahaha.
  • Ismail Hassan
    zul ni memang kaki temberang, kami pkr kbb memang sedia maklum selepas dia menang sebagai mp kbb, apa yg dia x kencing pas kbb dan pkr kbb, nama dia yg paling busuk dlm sejarah mp kbb, kalau dia datang ke kawasan paarlimen kbb mcm pencuri takut nak berjumpa dengan rakyat sebab kami pengundi di kbb, memang cukup benci dengan sikap beliau. tangong jawab sebagai mp tidak pernah beliau laksanakan.
  • Borneo Menggugat · · Top Commenter · Kota Kinabalu
    tengok muko kau tu kan Lobai Zul, memang semua org percaya
    kau cerita pasal lain-lain apo hal..... org cakap pasal kau niii... jawab je lah tuuuuuu......... Zulkifli Nordin adakah kau minta duit RM 60,000 atau tidak ??? jawab iya atau tidak........ he.he.heeeee..... mesti jawab 'lupa'
  • Shahrul Nizam · · Top Commenter · Seri Kembangan
    Siapa lagi yang percaya cakap lebai Zulkifli Noordin ni tak tahu la.. kalau dah berkawan dengan papgomo kaki fitnah & porno tu perangai pun dah ikut macam tu sekarang.. perangai pun dah tak rupa macam org Islam & memalukan.. kalau lebai Zul ni cakap 10, 13 tak boleh percaya..
  • Fitri Fit II · Top Commenter · Works at Ada kerja ada GAJi
    APEpun zulkifli ni mmg layak menjadi pemimpin PERKASAmm..sesuai sungguh!!...sesuai direndam dlm air longkang dgn ibrahim ali n ahli2 perkasam yg lain

Tiada ulasan: