Jumaat, 3 Disember 2010

MACAMLAH KITA TAK IKUT PERKEMBANGAN ZAMAN..MEREKA JUGA MELAYARI INTERNET...TENGOK HINGGA TERANGSANG DAN AKHIRNYA BERZINA...HUKUM HUDUD YANG BOLEH MENGCEGAH...JANGANLAH BERBELIT SERTA BERPUSING2 BERI ALASAN.....ALLAH TAHU KENAPA TAK NAK HUDUD...USAH NAK KELENTONG ALLAH...DAH ALLAH BAGI HIDUP PUN DAH SYUKUR...NI NAK TAMBAH2...MELAWAN ALLAH....

LAWAK2...MEREKA MUNGKIN LEBIH ARIF LAGI...DITONTON MELALUI HANDPHONE DENGAN MUDAH...ADA YANG DA BERZINA..MENGANDUNG JUGA BUANG ANAK..LAKSANAKAN HUDUD

Ulama gesa k'jaan kaji semula pendidikan seks
Dis 2, 10 5:44pm

Persatuan Ulama Malaysia (PUM) menegaskan bahawa masyarakat Islam di negara ini sedang gelisah dengan keputusan kerajaan untuk memperkenal pendidikan seks kepada murid tahun satu, mulai 2011.

Sehubungan itu, PUM yang prihatin dengan perkembangan tersebut, menggesa kerajaan supaya mengkaji semula langkah tersebut.

"PUM juga meminta supaya kerajaan mengadakan siri penerangan terlebih dahulu kepada wakil masyarakat, NGO, alim ulama, guru agama dan masyarakat awam," kata setiausaha agungnya, Dr Mohd Roslan Mohd Nor.

"Ini bagi mengelak salah faham, salah tanggap terhadap hasrat memperkenalkan pendirikan seks tersebut.
"PUM meminta supaya kita tidak terlalu terikut dengan kaedah pendidikan barat, kerana mereka mengasngkan aspek agama dari pendidikan," katanya dalam satu kenyataan hari ini .

Dr Mohd Roslan berkata, masyarakat Malaysia terutama umat Islam, sangat prihatin dengan pendidikan agama.

Oleh itu, tambahnya, adalah lebih baik jika pendidikan agama yang lebih menyeluruh dapat diterapkan kepada anak-anak berkenaan.

"Agar mereka faham tentang perkara yang boleh dilakukan dan tidak boleh dilakukan dari perspektif agama," tegas.

Tiada ulasan: