Sabtu, 14 Ogos 2010

GEJALA LESBIAN DAN GAY TERUS MEREBAK....TU BELUM CERITA ZINA...DUNIA BERADA DIAKHIR ZAMAN...KIAMAT KECIL KITA IALAH MATI...

DUNIA

Kadet lesbian letak jawatan


Katherine Miller


WASHINGTON - Seorang kadet lesbian yang merupakan salah seorang pelajar terbaik di sebuah akademi ketenteraan di Amerika Syarikat (AS), Katherine Miller telah mengambil keputusan untuk keluar dari akademi itu kerana undang-undang melarang lesbian berkhidmat secara terbuka dalam pasukan tentera, lapor sebuah akhbar semalam.

Dia terpaksa menyembunyikan identitinya yang meminati wanita sepanjang dia berada di akademi tersebut.

"Saya berhenti kerana ingin menunjukkan contoh jelas mengenai kesan kegagalan undang-undang dan dasar sosial. "Pendek kata, saya terpaksa menipu kawan-kawan serta menggadaikan integriti dan identiti kerana terikat dengan dasar tentera yang sedia ada," kata Miller dalam suratnya.

Menurutnya, dia terpaksa berbohong dengan mencipta cerita mengenai hubungannya dengan lelaki kepada rakan-rakannya di akademi berkenaan.

Miller yang cemerlang dalam akademik, ketenteraan dan fizikal ketika berada di akademi itu sudah mendapat tempat di Universiti Yale dan bakal memulakan pengajiannya September depan.

Namun, jurucakap Akademi Ketenteraan West Point, Jim Fox berkata, Miller akan terus berada di akademi itu sehingga permintaannya untuk berhenti dikaji. - Agensi

Tiada ulasan: