Rabu, 25 Ogos 2010

BERITA TIDAK TEPAT....SILA BACA KOMEN NOVA DIBAWAH...MOGA SAMA2 KITA DIBERI TAUFIK DAN HIDAYAH....TK UTK NOVA

Impian Sufi's Photos - Wall Photos


5 ulasan:

Nova berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nova berkata...

IN GOD WE TRUST.

sila PERIKSA infomasi anda.
kenyataan tersebuat adalah FITNAH semata-mata.
SILA TAMPILKAN BUKTI yang SAHIH sebelum menyebarkan sebarang kenyataan di masa hadapan.
saya tahu niat anda baik, tapi ada baiknya kita periksa FAKTA sebelum kita TER-SEBARKAN FITNAH.

dalam gambar yang anda post dalam article ini adalah Rev. Paulus Toni Tantiono OFM Capuchin berasal dari Pontianak Kalimantan Barat dan sedang mengajar Kitab Suci di Seminari Tinggi Permatang Siantar Sumatera Utara Indonesia dan yang dibelakangnya ialah Rev. Fr. Nicholas Stephen berasal dari Penampang Sabah dan sedang bertugas di Paroki St. John Tuaran Sabah sebagai Paderi Paroki.

i know fr.Nic personally. memang panas la hati nampak posting camni. im a christian sabahan, n people mistake me for a malay; i dont mind coz i am a malaysian. but i do mind when people start to create racial tension.

sila respon.

GOD SAVE US ALL!

fendi isa berkata...

tk info anda...maklumat begini bagus lebih tepat...tk kasih sekali lagi...moga kita sentisa diberi taufik dan hidayah...serta dalam rahmat Allah swt..tq so much

Eric@Boy berkata...

salaam..
saya rosa post begini x wajar disebar sebarkan... ini kerana ia boleh merosakkan perpaduan rakyat Malaysia... kalau boleh tolong padam ya... saya tahu anda juga tidak pasti berita ini benar ataupun palsu sebolehnya tolong siasat dulu dan berikan bukti jelas sebelum menulis sesuatu dlm blog masing2 ya?
terima kasih...
salam...

fendi isa berkata...

tk..eric

saya ..dah ubah tajuk...menyatakan cerita ni tak betul...bahawa cerita ni tak tepat...bagaimana komen nova....saya tak padam@delete...agar mereka tahu berita tak tepat@tak benar...kerana perkara banyak tersebar di facebook...