Rabu, 3 September 2014

BILA MANUSIA TIDAK TAKUT NERAKA DAN TAK PENDULI LANGSUNG AMARAN2 ALLAH SWT

Aksi Lucah Remaja Bertudung Pink Pula
By editor-2 September 5, 2014 : 4:47 pm
remaja5
Kebelakangan ini banyak pendedahan yang telah kita lakukan terhadap aktiviti seks bebas yang berlaku dikalangan remaja yang bertudung. Semoga dengan pendedahan ini maka ibubapa tidak akan tertipu dengan penampilan “ala” warak anak mereka namun “dibelakang” ibubapa mereka melakukan maksiat segala maksiat demi memuaskan nafsu serakah.
Anak-anak perlu diterapkan bahawa pemakaian tudung ini bukan sekadar fesyen. Ianya datang bersama takwa. Banyak beza diantara dosa kecil dan dosa besar.

Dicekup mesra atas motosikal

Remaja1
SUNGAI PETANI – Semak dan menjijikkan. Itulah keadaan rumah tumpangan tidak bertanda yang dijadikan lokasi melampiaskan nafsu di Bandar Puteri Jaya, dekat sini, yang  menjadi tumpuan golongan tidak bermoral sempena ambang kemerdekaan semalam.
Keadaan semak-samun dalam rumah terbabit cukup menggerunkan malah tingkap di ruang tamu serta bahagian kiri dan bilik tidur yang pecah hanya ditampal menggunakan kertas putih sahaja.
Hasil maklumat penduduk tempatan, rumah yang sering dijadikan lokasi persinggahan pasangan bercinta tidak kira tua atau muda, musim cuti atau hari biasa, malah saling bertukar pengunjung selang beberapa jam sahaja.
Serbuan yang dijalankan anggota penguat kuasa dari enam agensi terlibat lebih kurang jam 4 pagi mendapati, sepasang kekasih berusia lewat 40-an keluar daripada satu dari empat bilik setelah kira-kira 20 minit rumah itu dikepung.
Janda berusia 48 tahun itu mengakui datang dari Kampung Pokok Tai, Pendang, dan bekerja sebagai tukang cuci di sebuah sekolah serta bersekedudukan dalam sebuah bilik dipercayai suami orang berusia 41 tahun dari Kampung Huma, Sungai Layar.
Pasangan itu mengakui baru berkenalan dalam tempoh dua bulan sebelum keluar makan malam bersama.
Turut ditemui dalam rumah berkenaan, sebuah motosikal dipercayai milik lelaki berkenaan dan sebuah kereta yang diparkir di halaman rumah dipercayai milik wanita terbabit.
Cubaan pasangan larikan diri gagal
Sebelum itu, anggota penguat kuasa yang melakukan serbuan di sebuah hotel bajet di Padang Temusu lebih kurang jam 2.30 pagi terkejut apabila terdengar dentuman kuat kira-kira 20 minit selepas mengetuk pintu sebuah bilik.
Hasil pemeriksaan mendapati bunyi dentuman kuat berpunca daripada tindakan seorang wanita yang nekad melarikan diri dari tingkap hotel bajet bersama teman lelaki, tetapi tersangkut pada atap bumbung sebelum terjatuh ke dalam sebuah kedai bersebelahan.
Tindakan itu bagaimanapun mendatangkan padah setelah wanita itu cedera di kaki sebelum kedua-duanya dicekup anggota penguat kuasa.
Mesra atas motosikal
Terdahulu, sepasang kekasih dilihat melakukan adegan mesra atas motosikal yang diparkir di lokasi tempat letak kenderaan dekat pusat perniagaan Lagenda Heights kira-kira jam 12 tengah malam.
Kedua-duanya yang masih menuntut dilihat berkelakuan tidak sopan boleh dikenakan denda dan diminta hadir ke Pejabat Agama Kuala Muda untuk tindakan selanjutnya.

Serbuan kemudian diteruskan di sebuah hotel di lokasi sama melibatkan pasangan berusia 29 dan 22 tahun dari bandar ini manakala pasangan wanita dari Kota Bharu, Kelantan.
Apabila dicekup, lelaki terbabit hanya berseluar pendek manakala teman wanitanya hanya memakai baju-T lengan pendek dan berseluar pendek.
Turut dicekup seorang penjawat awam dari Bedong bersama kekasihnya iaitu seorang janda juga berasal dari Bedong.
Lebih mengejutkan, janda yang berusia 24 tahun itu sebenarnya orang kurang upaya (OKU) bisu.
21 lokasi panas diserbu
Sementara itu, Pegawai Agama Daerah Kuala Muda, Sheikh Alwi Othman berkata, hasil pemeriksaan terhadap 21 lokasi panas dalam Operasi Merdeka Bersepadu itu mendapati lima kes bersekedudukan, dua kes bernikah di negara jiran dan dua kes berkelakuan tidak sopan.
Kesemua 56 anggota terdiri daripada kakitangan Pejabat Agama Daerah Kuala Muda, Yan, Sik, Majlis Perbandaran Sungai Petani Kedah, Cawangan Penyiasatan Khas Angkatan Tentera Malaysia dan Agensi Antidadah Kebangsaan.
Katanya, empat kes didapati positif dadah apabila ujian air kencing dilakukan ke atas individu yang diperiksa.
“Kes disiasat bawah Seksyen 5 Enakmen Kanun Jenayah Syariah (EKJS) Kedah 1988 iaitu melakukan perbuatan atau berkelakuan tidak sopan di tempat awam waktu siang atau malam yang boleh didenda RM1,000 atau penjara enam bulan atau keduanya sekali jika sabit kesalahan.
“Lima pasangan turut disiasat di bawah Seksyen 9 EKJS Kedah 1988 iaitu bersekedudukan, berkurung, bersembunyi atau bersama wanita bukan isteri atau mahram. Bagi kesalahan itu, denda RM2,000 atau penjara setahun atau ditahan di rumah kebajikan selama tiga tahun boleh dikenakan sekiranya sabit kesalahan,” katanya.
Operasi yang bermula jam 12 tengah malam itu dibahagikan kepada tiga pasukan dan diteruskan sehingga subuh semalam. Katanya, pemantauan kerap akan terus dilakukan dan pihaknya kini sedang memantau kegiatan di pusat hiburan serta karaoke, lapor Sinar Harian.

Friday, September 5, 2014


GEMPAR HANGAT !!!! BEKAS EX-WANITA CIUM NABIL SELEBRITI RAJA LAWAK SEMAKIN MELETOP (3 GAMBAR)

Siapakah Gadis itu, Mungkin itu kisah lama tetapi para peminat masih segar dengan kontroversi tersebut. Kini nama Uqasha Senrose, 21, mungkin masih terlalu baru berbanding adiknya, Nelydia Senrose yang terlebih dulu dikenali sebagai pelakon. Nelydia mula dikenali melalui siri Spa Q dan terbaru, drama bersiri Setia Hujung Nyawa di TV3.

Untungnya bergelar gadis cantik, Uqasha lebih dulu berpeluang berlakon filem apabila diberi kepercayaan membintangi Bencinta berganding pula dengan pelakon popular seperti Nora Danish, Farid Kamil, Fezrul Khan dan Zalif Sidek. Filem arahan Eyra Rahman kini dalam proses penggambaran di Langkawi, Kedah. Bertemu Uqasha di lokasi Bencinta, katanya, peluang menjadi pelakon datang apabila menyertai keluarga MIG Talent, awal Disember lalu.

Uqasha melihat ini sebagai satu platform untuknya melangkah jauh dalam bidang seni dan sanggup melepaskan kerjayanya sebagai pramugari AirAsia pada November lalu untuk mencuba sesuatu yang diminati.
“Sebelum ini ada tawaran dari MIG Pictures tetapi ketika itu saya tidak dapat terima kerana masih bekerja. Saya tolak dengan baik untuk memberi masa berfikir panjang. Lebih kurang dua bulan saya fikirkan untuk terima atau tidak tawaran itu. Selepas berbincang dengan keluarga, akhirnya saya terima,” katanya memulakan cerita.

Uqasha yang mempunyai wajah seiras Nelydia mengakui tidak menyimpan perasaan cemburu apabila nama adiknya lebih dikenali. Katanya, dia bangga apabila orang mengenali adiknya dan kini gilirannya pula. “Memang saya ada menyimpan hasrat untuk bergelar pelakon. Tidak seharusnya saya cemburu dengan pencapaian adik kerana itu semua rezeki masing-masing.

“Nely menyokong kuat keinginan saya menjadi pelakon dan banyak membantu dari segi lakonan. Dia sering berkongsi cerita dan pengalaman sebagai pelakon. “Dari situ saya belajar banyak benda. Saya tidak mahu berlakon tanpa ilmu dan untuk berjaya, kita kena banyak belajar dari orang berpengalaman,” katanya.

Walaupun baru menceburi lakonan, sebenarnya nama Uqasha pernah menjadi sebutan apabila dikaitkan kontroversi bercium dengan pelakon dan pelawak Nabil Ahmad. Sejak itu, akui Uqasha, ke mana saja dia pergi orang menggelarnya Uqasha Nabil.

Walaupun cerita itu sudah basi dan tidak mahu ingin diingat lagi, Uqasha tidak mampu menghalang cakap orang yang masih menggelarnya dengan panggilan itu.

“Saya tidak mahu lagi dikaitkan dengan dia. Biar orang kenal saya kerana bakat dalam bidang lakonan, bukan dibayangi peristiwa lampau. “Bukan mudah berjaya dalam hidup dan mengejar impian. Banyak dugaan perlu dilalui dan aya tidak mahu hidup terus dipalit cerita tidak elok.

“Biar gosip datang dalam bentuk sihat dan sedap didengar. Saya mahu terus berada di dalam industri ini atas kaki sendiri,” katanya.

Pelajar jurusan perniagaan ini juga akui, selepas apa yang berlaku dulu, dia lebih berhati-hati memilih kawan kerana bimbang pisang berbuah dua kali.





SUMBER

Anak pemuas nafsu bapa sendiri sejak 4 tahun

rogol
JERTIH - Harapkan pagar, pagar makan padi. Itulah perumpamaan yang boleh digambarkan kepada seorang bapa di sebuah kampung di sini apabila dipercayai tergamak merogol anak kandungnya sendiri sejak empat tahun lalu.
Suspek yang berusia 41 tahun sepatutnya menjadi pelindung kepada gadis itu sebaliknya bertindak di luar kewarasan akal apabila merogol anak perempuannya itu sejak mangsa berusia 13 tahun.
Namun kerana tidak tahan menjadi mangsa pemuas nafsu bapanya sendiri, pelajar tingkatan empat sebuah sekolah di sini nekad melaporkan perbuatan keji suspek kepada polis di Balai Polis Jertih pada Khamis lalu.
Menurut sumber, aduan tersebut dibuat selepas suspek didakwa merogol mangsa untuk kali terakhir ketika mangsa sedang tidur kira-kira jam 2 pagi pada Rabu lalu di rumahnya di sebuah kampung di sini.
Katanya, mangsa yang tersedar daripada tidur terkejut melihat suspek berada di hujung kakinya sebelum bertindak merogol mangsa.

“Sebelum itu mangsa membantah perbuatan bapanya namun dengan kudratnya sebagai wanita menyebabkan dia tidak mampu menolak perbuatan keji bapanya itu,” katanya.
Kata sumber itu lagi, tidak tahan dengan sikap kebinatangan bapanya dan tidak sanggup berterusan diperlakukan begitu lagi mangsa kemudiannya membuat laporan polis pada jam 1.15 petang sehari selepas kejadian.
Difahamkan juga, mangsa mengakui menjadi mangsa rogol bapanya yang bekerja sebagai jurujual di Jertih itu sejak dia di tingkatan satu lagi dan perbuatan tersebut berlaku di rumah.
Sementara itu Pemangku Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Noorzainy Mohd Noor ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berkenaan serta tindakan lanjut sedang dijalankan.
Menurutnya, mangsa telah dirujuk ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), Kubang Kerian, Kelantan untuk pemeriksaan lanjut.
Bertindak atas laporan sepasukan anggota polis kemudian giat memburu suspek sebelum lelaki itu ditahan di depan sebuah kedai di bandar Jertih, kira-kira jam 5 petang pada Khamis lalu.
“Suspek kini ditahan reman selama tujuh hari bermula Jumaat lalu untuk membantu siasatan,” katanya. Menurutnya kes ini disiasat mengikut Seksyen 376 (B)Kanun Keseksaan kerana melakukan sumbang mahram, lapor Sinar Harian

Suami Paksa Isteri Hamil Bersetubuh Dengan Pekerja Bangladesh


Seorang wanita mengandung tidak dapat menanggung derita selepas suaminya berulang kali memaksanya mengadakan hubungan seks dengan seorang pekerja Bangladesh untuk memenuhi nafsu seksualnya.
Suami Paksa Isteri Hamil Bersetubuh Dengan Pekerja Bangladesh
Suami Paksa Isteri Hamil Bersetubuh Dengan Pekerja Bangladesh

Ketua Polis Daerah Gombak Asisten Komisioner Ali Ahmad pada Selasa berkata wanita berusia 27 tahun itu melarikan diri dari rumah selepas menerima panggilan daripada suaminya yang berusia 34 tahun kira-kira pukul 10.30 malam Ahad yang memberitahunya bahawa dia akan membawa pulang seorang lelaki Bangladesh untuk tidur dengannya. 

“Takut dengan permintaan suaminya, wanita itu meninggalkan rumah dan meminta bantuan daripada pihak polis.

“Ini bukan kali pertama suaminya memaksa dia mengadakan hubungan seks dengan pekerja Bangladesh berusia 26 tahun itu yang hanya dikenali sebagai Nizam.
“Sebelum ini dia dipaksa mengadakan hubungan seks dengan Nizam sebanyak dua hingga tiga kali.

“Dia sedang mengandung tujuh bulan apabila suaminya meminta dia tidur dengan lelaki itu pada bulan Julai,” katanya.

Wanita itu mendakwa suaminya akan terangsang dengan melihat mereka melakukan seks dan kemudiannya akan mengadakan hubungan seks dengannya.

Dia juga berkata Nizam tidak dikenakan sebarang bayaran untuk tidur dengannya.

Dia telah dihantar ke Hospital Selayang untuk penilaian perubatan, menurut laporan. 

“Kami menahan Nizam di kedai mainan di Chow Kit pada hari Isnin, manakala suami wanita itu ditahan di rumah pasangan itu di Taman Daya Kepong.

“Kedua-dua lelaki itu ditahan selama seminggu bagi membantu siasatan,” kata Ali. 

Kes ini diklasifikasikan sebagai rogol di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Aksi Seks Merdeka Dua Wanita Bertudung Penuh “Love Bite” Pada Alat Sulit
By editor-2 September 3, 2014 : 8:30 pm
bogel merdeka
Belum lagi reda kisah seorang wanita tempatan yang muncul bogel sebelum gambarnya tersebar melalui laman sosial Facebook (FB) sejak kelmarin, hari ini muncul lagi seorang gadis yang dikatakan berbogel dan menunjukkan kesan love bite di bahagian kewanitaannya.
Wanita dipercayai berusia 22 tahun yang dipercayai pemilik gambar berkenaan yang turut dikongsi ramai pemilik FB mencetuskan rasa kurang senang apatah lagi wanita itu tampil memakai tudung.
Penolong Ketua Urus Setia Ketua Polis Negara (KPN) Datin Asmawati Ahmad menasihati orang ramai berhenti menyebarkan gambar berkenaan bagi tidak memburukkan lagi keadaan.
Katanya lagi, pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) memandang serius penyebaran gambar lucah itu yang jelas menyalahi undang-undang dan akan mengambil tindakan kepada sesiapa sahaja yang turut menyebarkan gambar tersebut.
“Polis kemudian akan melakukan siasatan dan mengambil tindakan yang sewajarnya mengikut peruntukan undang-undang walaupun pihak tersebut hanya menyebarkan. Akta penyebaran bahan lucah akan dikenakan jika disabitkan kesalahan.”
Dia menyifatkan kegiatan penyebaran gambar seumpama itu hanya akan memalukan mangsa selain menyebabkan ia menjadi ikutan golongan remaja.
Namun, pihak polis juga akan berusaha mencari jalan bagi membendung perkara ini yang sudah menjadi seperti trend remaja masakini.
Sumber

Spa koboi tawar seks

ne_08.1
KOTA KINABALU – Hanya bermodalkan wajah menarik, pakaian seksi dan jelingan manja berahi sudah cukup mencairkan hati lelaki bermata keranjang yang terdesak mengharapkan belaian gadis luar negara.
Lelaki seperti ini juga dikatakan sanggup berbelanja besar hingga mencecah RM300 semata-mata untuk mendapatkan urutan seks selama 60 minit di spa itu yang juga popular sebagai ‘spa koboi’.
Caranya sangat mudah iaitu pelanggan akan dibawa ke ruang menunggu di tingkat dua premis berkenaan sebelum dijamu dengan minuman oleh beberapa pekerja lelaki.

Untuk memilih pasangan, pelanggan hanya perlu meninjau ke sebuah bilik yang menyajikan beberapa wanita lengkap berpakaian seksi sebelum diiring menuju ke tingkat tiga yang menempatkan bilik kosong.
Tinjauan Kosmo! di sebuah pusat spa di bandar raya ini turut mendapati, kira-kira 20 tukang urut yang bekerja di premis berkenaan merupakan warga Thailand dan Filipina dipercayai memasuki negara ini menggunakan pas lawatan sosial.
Tempoh tiga bulan yang dibenarkan untuk berada di negeri ini digunakan sebaiknya oleh mereka bagi mengaut keuntungan ribuan ringgit sebelum pulang, lapor Kosmo!

Wednesday, June 26, 2013


Mesej Lucah dari Daddy Terbongkar (2 GAMBAR)

26 JUNE 2014



Gambar hiasan




PETALING JAYA: Lelaki berusia 46 tahun telah mengadakan hubungan seks bersama anak perempuannya sejak tiga tahun lalu di rumah mereka di Kajang setiap kali isterinya tiada di rumah.

Kegiatan sumbang mahram itu mungkin akan berterusan jika seorang pakcik yang mengusahakan kedai gunting rambut tempat mangsa berusia 21 tahun itu bekerja selepas dia menduduki peperiksaan SPM tidak campur tangan dalam perkara tersebut.

Sumber polis berkata pakcik berkenaan telah meminjam telefon bimbitnya pada 9 November untuk membuat panggilan namun dia terbaca satu khidmat pesanan ringkas (SMS) 'lucah' daripada ayah mangsa kepada anaknya itu.

"Pakcik itu terpaksa meminjam telefon bimbit remaja berkenaan untuk membuat panggilan kerana telefon bimbitnya kehabisan bateri.

"Dia sangat terkejut apabila terbaca mesej lucah daripada ayah remaja berkenaan dan segera menyoal siasat mangsa.

"Selepas disoal bertalu-talu, remaja itu akhirnya mengaku mengadakan hubungan seks dengan ayahnya sejak dia berusia 18 tahun. Dia turut mendedahkan dia rela menjadi pasangan kepada ayahnya dan jatuh cinta dengannya," kata sumber berkenaan.

Pakcik itu akhirnya membawa remaja berkenaan pulang ke rumah dan bersemuka dengan ayahnya dihadapan ibu mereka.
Ayah mangsa yang berusia 46 tahun dibawa untuk ditahan reman oleh pegawai polis di rumah mereka di Kajang.
Lelaki berkenaan hanya diam sementara isterinya benar-benar kecewa dengan hubungan terlarang itu.

"Remaja berkenaan turut mendedahkan kali terakhir dia mengadakan hubungan seks dengan ayahnya, Oktober lalu.

"Dia turut berkata ayahnya yang mengusahakan sebuah kedai makan di Kajang, memberinya wang setiap kali mereka mengadakan hubungan kelamin," menurut sumber polis tersebut.

Sumber turut berkata, pada awalnya remaja tersebut enggan membuat laporan polis.

Bagaimanapun, pakcik tempatnya bekerja telah membawanya ke balai polis Kaqjang kerana dia bimbang nasib yang sama akan menimpa adik perempuan remaja berkenaan yang berusia sembilan tahun.

Suspek ditahan reman hingga 26 November bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 376A, Kanun Keseksaan kerana terlibat dengan perbuatan sumbang mahram.

Jika disabitkan kesalahan tertuduh boleh kenakan hukuman penjara antara enam hingga 20 tahun, dan sebatan.

Mangsa dihantar ke Hospital Kajang untuk menjalani pemeriksaan kesihatan.

Sumber guaman berkata sekiranya ayah mangsa didakwa atas kesalahan berkenaan, remaja tersebut juga akan didakwa di bawah Seksyen 376A.

"Mengikut undang-undang, sekiranya kedua-dua mereka melakukan kesalahan, mereka akan didakwa namun ia bergantung kepada keadaan kes berkenaan.

"Terpulang kepada Pejabat Peguam Negara untuk menentukan sama ada wanita berkenaan adalah mangsa atau dia juga harus didakwa atas kesalahan yang sama," kata sumber berkenaan.

Di bawah Seksyen 376A, seseorang yang melakukan perbuatan sumbang mahram dengan mengadakan hubungan seks dengan individu yang mempunyai pertalian darah yang tidak membolehkan mereka berkahwin dengannya mengikut undang-undang, agama dan adat.

Thursday, June 27, 2013


Pelajar perempuan melancap dengan TIMUN !!! Sampai ke Hospital ...

27 JUNE 2014

bcc6e70df721f8bca34981100682773f
Gadis sekolah tinggi melancap dengan timun.

Seorang pelajar perempuan di kafeteria sekolah Ningbo vokasional dibeli jenis yang besar timun, kembali ke melancap dalam bilik tidur, syahwat akan datang kerana tidak dapat mengawal emosi mereka,

Tiba-tiba Kacha ... timun sebenarnya dipecahkan, ia adalah sukar untuk membayangkan kuasa ini. Pelajar perempuan tidak dapat menggunakan pelbagai kaedah untuk menghilangkan timun pecah. Sekolah meletakkan beliau ke Shanghai Hospital A, dan kini masih dalam pembedahan.


Acara ini disebabkan kebimbangan besar di sekolah-sekolah. Presiden, naib presiden, pengarah Gereja dan Jabatan Negara dan beberapa pemimpin sekolah kumpulan kepimpinan, timun peristiwa tersembunyi

Isu-isu keselamatan makanan dibuat arahan yang jelas: Pertama membuat timun tidak layak Menarik balik dari akar, kita perlu memastikan kualiti timun keras, permukaan mesti

Untuk meratakan. Berhati-hati memeriksa, ketat; membolehkan pelajar-pelajar dengan keyakinan dan ketenangan fikiran, dan tegas mencegah insiden yang sama daripada berlaku lagi.


SUMBER: PENANGLANG.COM


SUMBER: PING BUSUK

Aksi lucah wanita berhijab tersebar menjadi tanda tanya

on Monday


Kuala Lumpur: Kewujudan beberapa laman web yang menghimpunkan ratusan karikatur hubungan seks wanita bertudung bersama lelaki menimbulkan keresahan dalam kalangan ibu bapa termasuk pelajar sekolah yang mula ketagih untuk mengumpulnya.

Pemerhatian Harian Metro selepas menerima panggilan telefon menyuarakan kebimbangan itu mendapati laman lucah dipercayai dari luar negara berkenaan dipenuhi pelbagai aksi lucah wanita bertudung atau berhijab bersama lelaki yang turut dilukis memakai songkok.

Lebih menyedihkan apabila laman maya yang menjadikan remaja sebagai sasaran utama kerana menampilkan lukisan berwarna itu turut memaparkan aksi terlarang dilakukan sesama ahli keluarga sendiri termasuk antara ibu dan anak, selain datuk dan cucu.

Malah, individu yang mewujudkan laman berkenaan turut bertindak melampau apabila meletakkan dialog pada setiap keping gambar bertujuan menceritakan situasi dan perasaan ghairah watak di dalam karikatur terbabit.

Selain itu, terdapat lebih 100 komen yang memberikan pelbagai reaksi terhadap kewujudan laman web berkenaan termasuk komen terbaru yang dimasukkan kira-kira sebulan yang lalu.

Berdasarkan pemerhatian, kebanyakan komen adalah ‘positif’ dan memberi galakan supaya karikatur lucah lelaki dan wanita Islam itu diperbanyakkan untuk tontonan mereka kerana menyifatkannya sebagai unik dan kreatif.

Seorang bapa yang mahu dikenali sebagai Amin, 40-an, dari Cheras berkata, dia terkejut apabila mendapati anak lelakinya melayari satu daripada laman web berkenaan, baru-baru ini.



Sumber

50% Remaja di 13 Kota Besar Indonesia Pernah Melakukan Hubungan Seks di Luar Nikah

Written By canang on Jumaat, 12 September 2014 | 9/12/2014 08:04:00 PTG

50 Persen Remaja di 13 Kota Besar Indonesia Pernah Melakukan Hubungan Seks di Luar Nikah
Magelang (lasdipo.com)- Dokter Ryan Thamrin atau yang lebih dikenal sebagai dr. Oz mengungkapkan, hampir 50 persen remaja di 13 kota pernah melakukan hubungan seksual di  luar pernikahan.
“Hasil survei yang saya lakukan tentang perilaku seksual terhadap remaja dan dewasa usia 13-24 tahun di 13 kota, tiga tahun lalu menyebutkan bahwa hampir 50 persen mereka pernah melakukan hubungan seks baik remaja pria maupun wanita,” jelas dr Oz saat talkshow Milad Universitas Muhammadiyah Magelang bertajuk  Cegah Penyimpangan Seks pada Anak dan Remaja, Sabtu (7/9).
Di sisi lain, ia juga menemukan beragam penyimpangan perilaku seksual. Seperti  pada pria terhadap pria (homo), pria terhadap wanita, wanita terhadap wanita (lesbian), dewasa terhadap dewasa maupun dewasa terhadap anak-anak. Kegiatan seksual tersebut bisa berupa sodomi, pedofilia, mengintip, atau memamerken alat vitalnya.
“Faktor internal antara lain karena faktor genetik, hormonal, nilai moral dan agama, serta trauma seksual. Adapun faktor eksternal dapat berupa kemajuan teknologi, kondisi ekonomi, lingkungan maupun narkoba,” kata dr Oz.
Ia juga menjelaskan tentang beberapa penyakit yang dapat ditimbulkan akibat perilaku seksual yang menyimpang tersebut antara lain herpes, syphilis, HIV, bahkan AIDS. Untuk itu ia mengajak para peserta talkshow untuk hidup normal, setia serta menjadikan agama sebagai benteng. (rol/lasdipo)


Orang AMAT GILERRR dan KEJAMMMM !!! Mayat Wanita Digali dan Dirogol (5 GAMBAR)

Menurut sumber wanita ini telah menjadi mangsa kes bunuh

 dan di taman di sebuah perkuburan. 

Namun wanita ini dipercayai digali semula oleh manusia yang 

berhati binatang lalu memperkosanya.

Hobi merogol mayat yang sudah mati necrophilia dalam

 bahasa penjajah. Kejam sungguh!

Saksikan gambar dibawah...


BERHARAP PIHAK AKAN CEPAT SIASAT SIAPA DIA ... 

SUPAYA BENDA INI TAKKAN BERLAKU>>>>

Tiada ulasan: