Khamis, 8 Januari 2015

KENAPA TAK AMBIK YANG HALAL.... NI SEMUA KERANA GODAAN SYAITAN@IBLIS.... SUPAYA KITA TERJERUMUS DALAM API NERAKA....UMUR 16 TAHUN ELOK WANITA BERUMAH TANGGA KERANA WAKTU KEMUNCAK DAN SUBUR...DENGAN TEKTIK MUSUSH ISLAM 24 TAHUN MASIH LAGI BELAJAR....ADAKAH ILMU DAN KERJAYA YANG BAGUS@GAJI BESAR DAPATKAH MENJAMIN KETAKWAAN....DENGAN TIADA PENGUASAAN UNDANG2 ALLAH...PERGAULAN BEBAS DI TADIKA@PASTI/SEKOLAH/KOLEJ/UNIVERSITI(SEOLAH2 MENDIDIK MEREKA NI YANG BERLAINAN JANTINA TAK RASA MALU)DAN SAMBUNG DITEMPAT KERJA DAN LAIN2 AKTIVITI...... NI SEMUA MENYUMBANG PERLAKUAN ZINA...FIKIR IKUT KACAMATA ISLAM BUKAN KACAMATA BARAT ATAU NON MUSLIM...IBUBAPA KENA TUKAR METALITI TAK BOLEH KAHWIN MUDA...ATAU TAK SUKA ANAK DIMADU...LEBIH BAIK KAHWIN MUDA ATAU BERMADU DARI BERZINA








div id="fb-root">

 
Rogol dan cederakan mangsa
AYER KEROH - Seorang kakitangan kerajaan didakwa di Mahkamah Sesyen Ayer Keroh di sini, semalam atas pertuduhan merogol dan mencederakan seorang remaja selepas menceroboh masuk ke sebuah rumah di Cheng, tahun lalu.

Tertuduh, Mohd Tarmizi Jamaluddin, 31, bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas mengangguk faham tiga pertuduhan dibacakan jurubahasa ke atasnya di hadapan Hakim Amran Jantan.

Berdasarkan pertuduhan pertama, Mohd Tarmizi didakwa cuba merogol seorang perempuan berusia 19 tahun enam bulan di sebuah rumah di Taman Cheng Jaya kira-kira jam 4.10 petang pada 18 April 2014.

Dia didakwa mengikut Seksyen 376/511 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara dari lima hingga 10 tahun dan sebat, jika sabit kesalahan.

Dia turut didakwa mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan yang boleh dihukum penjara sehingga setahun dan denda maksima  RM2,000 atau kedua-dua sekali jika sabit kesalahan mencederakan mangsa sama di selepas minit waktu kejadian pada pertuduhan pertama.

Bagi pertuduhan ketiga, Mohd Tarmizi didakwa menceroboh rumah pemilik berusia 45 tahun kira-kira jam 4 petang  pada tarikh sama.

Bagi pertuduhan itu, dia didakwa mengikut Seksyen 448 Kanun Keseksaan, jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara sehingga setahun atau denda tidak melebihi RM2,000 atau kedua-duanya sekali.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya Nurul Maisarah Kamal ketika pendakwaan meminta mahkamah memberikan jaminan RM10,000 bagi pertuduhan pertama dan masing-masing RM5,000 untuk pertuduhan kedua dan ketiga.

Bagaimanapun, peguam bela Andrew Louders merayu supaya wang jaminan rendah diberikan terhadap anak guamnya yang hanya bekerja sebagai kakitangan kerajaan.

Selepas mendengar rayuan itu, Amran kemudian membenarkan tertuduh diikat jamin RM10,000 bagi ketiga-tiga pertuduhan selain turut menetapkan 9 Februari ini sebagai tarikh sebutan semula kes.10:10AM - 7 Jan 2015

Nasib Azilah, Sirul diketahui Selasa depan


Pada tanggal 13 Januari ini, nasib dua anggota polis Unit Tindakan Khas, yang dituduh dalam kes pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu, akan diumumkan oleh mahkamah tertinggi di negara ini.

Mahkamah Persekutuan akan menyampaikan keputusannya mengenai rayuan pihak pendakwaan terhadap pembebasan cif inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar - lebih enam bulan selepas mendengar hujah mengenainya.

Azilah dan Sirul dibebaskan oleh Mahkamah Rayuan dalam keputusan sebulat suara pada bulan Ogos 2013, kerana mendapati terdapat penyalaharahan (misdirection) yang serius oleh hakim Mahkamah Tinggi Shah Alam, Hakim Mohd Zaki Yasin.

Ia termasuk kegagalan pihak pendakwaan untuk memanggil adikong Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak - Timbalan Penguasa Musa Safri - ke perbicaraan.

Ketua Hakim Negara Tun Arifin Zakaria mengetuai panel lima hakim yang mendengar rayuan pihak pendakwaan itu.

Timbalan Ketua peguamcara 1, Tun Abdul Majid Tun Hamzah, yang mengetuai pasukan pendakwaan, juga mengesahkan tarikh tersebut.

Peguam Hazman Ahmad yang mewakili Azilah dan peguam Kamarul Hisham Kamaruddin dan peguam Hasnal Rezua Merican yang mewakili Sirul turut mengesahkan tarikh itu.

"Kami telah menerima notis dari pendaftar," kata Hasnal Rezua.

Budak Tadika Perkosa Rakan Dalam Tandas Medan Selera!


Kuala Lumpur: Seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun cuba memperk#sa rakan sebaya di dalam tandas selepas meniru aksi hubungan kelamin dilakukan ibu bapanya.Dalam kejadian 22 Disember lalu, kanak-kanak lelaki itu dikatakan menarik mangsa ke dalam tandas di medan selera Taman Keramat, di sini.

Sumber polis berkata, bapa mangsa bertanyakan perkara itu kepada anaknya bagi mendapatkan kepastian.“Mangsa memberitahu rakannya cuba memasukkan kem#luan ke dalam alat sulitnya.“Kejadian itu berlaku tiga kali di tempat sama sebelum ini, namun mangsa tidak menceritakan perkara itu kepada bapanya,” katanya.

Di usia yang masih mentah sekolah tadika,suspek kanak-kanak lelaki ini memaksa rakannya membuka baju sebelum cuba melakukan persetubuhan.Bukan sekali,tapi dah beberapa kali berlaku.

Kejadian itu terbongkar selepas ibu saudara mangsa yang mengetahui kejadian itu menceritakan perbuatan jenayah itu kepada bapa kanak-kanak perempuan berkenaan, semalam.
Tawar urut, seks RM155
  • Antara GRO warga Vietnam yang ditahan dalam operasi itu. Antara GRO warga Vietnam yang ditahan dalam operasi itu.
1 / 1
KUALA LUMPUR – Berselindung di sebalik pusat urut, sebuah premis sekali lagi diserbu Cawangan Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7), Bukit Aman di Taman Tun Dr Ismail, malam kelmarin kerana menawarkan perkhidmatan seks.

Ketua Operasi D7 Bukit Aman, Asisten Superintendan, Muhammad Mohd Jais berkata, premis yang beroperasi dua tahun tanpa lesen dan papan tanda itu masih berdegil meskipun pernah diserbu.

Menurutnya, premis itu menawarkan perkhidmatan urut dan seks dengan kadar harga RM155.

“Kita menahan sembilan orang iaitu lapan wanita warganegara Vietnam berusia 20 hingga 32 tahun dipercayai GRO dan seorang lelaki warga Indonesia.

“Turut ditahan, dua pelanggan tempatan berumur 30-an dan 40-an. Mereka yang ditahan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Brickfields,” katanya.

Beliau berkata, semua yang ditahan hanya mempunyai lawatan sosial dan disiasat di bawah Akta Imigresen.

Lagi Artis Kantoi Buat ‘Projek’ dalam Bilik Hotel!


Ini bukan kes kecil hati lagi, tetapi boleh dikategorikan sebagai ‘makan hati’ dan ‘sakit hati’ kerana tempat untuk mencari rezeki sudah bertukar jadi sarang maksiat.
Dalam ruangan gosip di akhbar Harian Metro menyebut, seorang artis veteran ternampak sendiri perlakuan dua artis yang tidak teragak-agak dan tanpa segan silu masuk ke bilik.

Mustahil artis wanita itu mahu membantu artis lelaki itu membetulkan cadar ataupun menukar sarung bantal kerana pihak pengurusan penginapan itu sudah menyediakan pekerja yang ramai untuk membuat kerja-kerja itu semua.

Lagipun takkan artis wanita itu sanggup menggunakan jari jemarinya yang mulus itu untuk mengemas bilik artis lelaki itu.


Khabarnya artis veteran artis veteran itu marah benar akan perlakuan tidak senonoh kedua-dua artis itu. Ia turut memalitkan arang ke wajah artis lain yang mana kalau masyarakat tahu macam gitulah perangai artis, langsung hilang hormat pada penggiat seni tanah air.


Di manakah letak­nya maruah mereka sebagai manusia sehingga sanggup melempiaskan nafsu tanpa mempedulikan orang sekeliling.


Suatu ketika dulu artis wanita itu khabarnya bakal menamatkan zaman solonya, tetapi sayang sekali jodohnya bersama buah hati tidak kesampaian dan sejak itu dia bagaikan kehilangan arah.


Masakan artis itu tidak ‘naik sawan’ kerana rakan seang–katannya ramai yang sudah berkahwin dan ada anak, lapor Hmetro.


 

Rakan wanita kena rogol penyamun
JOHOR BAHRU - Seorang tukang kayu kerugian lebih RM20,000 apabila disamun lima lelaki mengaku sebagai anggota polis manakala rakan wanitanya dirogol dalam kejadian di sebuah pangsapuri di Larkin, di sini, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Sulaiman Salleh berkata, kejadian berlaku pada pukul 9.20 malam ketika tukang kayu berkenaan hendak keluar rumah dengan kelima-lima suspek yang bersenjatakan kayu terus menolaknya masuk ke dalam rumah selepas mendakwa sebagai anggota polis.

"Dua daripada suspek kemudian memukul tukang kayu berumur 42 tahun itu lalu mengarahkannya masuk ke sebuah bilik di rumah tersebut," katanya menerusi satu kenyataan, hari ini.

Sulaiman berkata, suspek kemudian mengarahkan rakan wanita tukang kayu berumur 38 tahun itu, yang merupakan rakyat China masuk ke sebuah bilik lain dan dipercayai dirogol secara bergilir-gilir.

Beliau berkata, kesemua suspek bertindak menyelongkar rumah berkenaan dan membuka pakaian tukang kayu terbabit sebelum melarikan diri bersama lima telefon bimbit, wang tunai pelbagai mata wang berjumlah RM10,000 serta barang kemas bernilai RM4,000.

Katanya, wanita rakyat China berkenaan memiliki pasport sah dan tidak bekerja manakala suaminya yang merupakan rakyat tempatan berada di Kuala Lumpur.

Menurut Sulaiman, wanita itu dirujuk ke hospital untuk pemeriksaan. - Bernama

8 Gambar Aksi Pasangan Bersosial Ramas Payudara Tersebar


Kehidupan remaja masa kini yang bebas bergaul lelaki dan perempuan. Sudahlah melakukan aksi-aksi yang memalukan disiang hari, rakam dan muat-naik pula ke laman sosial. Konon-konon, inilah cinta sejati. Kalau suami isteri yang sah pun malu nak beraksi sebegini di tempat terbuka apatah lagi rakam dan muat-naik ke laman sosial. Gila betul!!




5 Gambar Aksi Tak Senonoh Pasangan Kekasih Di Tempat Awam Yang Tidak Patut Dicontohi


inilah gambar-gambar aksi berahi pasangan kekakih di tempat awam yang tidak sepatutnya berlaku. Kejadian ini berlaku di Singapura aksi sebegini bukan sahaja berlaku di sana malahan di Malaysia juga berlaku apa pun semoga anda tidak membuat perkara-perkara  seperti ini terhadap pasangan anda 



Ditangkap ketika asyik bercumbu
KAJANG – Seorang lelaki dipercayai dalang utama kes samun dan melarikan kenderaan dicekup polis ketika sedang asyik bercumbu dengan teman wanitanya di dalam kereta di Flat Taman Industri, Lembah Jaya Selatan, Ampang, semalam.

Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, tangkapan dilakukan oleh sepasukan anggota polis cawangan D9 IPD Kajang yang sebelum itu melakukan pemeriksaan di rumah suspek.

“Hasil maklumat anggota ke flat berkenaan ternampak kereta jenis Proton Wira dalam keadaan mencurigakan. Kita mendapati suspek berada dalam kereta bersama seorang wanita berusia 24 tahun sedang bercumbu,” katanya.

Beliau berkata, suspek mempunyai enam rekod jenayah lampau membabitkan kes samun dan dadah.

Katanya, kereta tersebut dirampas berikutan pemeriksaan mendapati ia pernah digunakan untuk melakukan jenayah. Selain itu, hasil ujian air kencing suspek juga didapati positif.

“Lelaki berkenaan direman tujuh hari bermula hari ini (semalam) dan kes disiasat mengikut Seksyen 395/397 Kanun Keseksaan,” katanya.
Detik terakhir unit pemusnah bom terakam
  • Sedutan video ngeri yang mengorbankan anggota unit pemusnah bom di Cairo, Mesir. Sedutan video ngeri yang mengorbankan anggota unit pemusnah bom di Cairo, Mesir.
1 / 1
BEBERAPA video yang menunjukkan detik-detik terakhir seorang pegawai unit pemusnah bom sebelum terkorban ketika mematikan bom tersebar laman sosial sejak beberapa hari lalu.
Pegawai berkenaan dilihat menghampiri sebuah beg yang diletakkan berhampiran sebuah stesen minyak, dimana orang ramai mengeluarkan telefon bimbit mereka dan merakam.
Pegawai berkenaan memegang sebuah alat yang kemudiannya meletup di tanganya.
Selepas melambung beberapa kaki, pegawai tersebut tidak lagi bergerak dan orang ramai bergegas untuk membantu.
Menurut Daily Mail, kumpulan pengganas Ajnad Misr mengaku meletakkan bom tersebut yang menyasarkan balai polis berdekatan.
Kejadian tersebut difahamkan berlaku di Cairo, Mesir.
Video berkenaan yang dimuatnaik pada 6 Januari itu juga dikongsi ke laman sosial Facebook dan laman mikro Twitter.

Harus Suami Lakukan 


Hmmm ... Saya selalu tertanya-tanya jika ada kedudukan tertentu yang boleh membantu lsteri KLlMAK5 lebih cepat dan lebih power. Jika ini benar ada, mengapa kita sebagai laki-laki tidak mempelajarinya?

Lastly, terjumpa tulisan ni ... jom try..hihi ☺Semoga kita semua dapat mempunyai hubungan sεk5 terbaik dalam hidup kita!Baca semua 7 kedudukan sεk5 untuk mencapai Θrgasmε luar biasa ♥♥♥

7- Butterfly / Jawatan Rama-rama
"Dengan kedudukan lsteri belakang dan pinggulnya di tebing katil, suami mendayung sambil melutut. lsteri meletakkan kakinya di bahu suami dan mengangkat pinggulnya sedikit ke atas. Hal ini memberikan sudut indah untuk rangsangan serviks dengan dayungan mendalam yang boleh menghasilkan beberapa Θrgasmε. Dengan dayungan lebih cetek, suami boleh merangsang dinding dalaman √agina untuk menyentuh G-spσt. "

6- Modified coital Alignment Technique
"Ia bermula dgn kedudukan rama-rama. Suami "menembusi" lsteri secara mendalam, membolehkan isteri menggerakkan kakinya bersama-sama suami.Suami kemudian mencondongkan tubuhnya sedikit ke depan sehingga peπis menghasilkan tekanan kuat dan geseran pada klitσris semasa mendayung. Gerakan ini sangat baik untuk lsteri untuk mempunyai rangsangan klitσris selama dayungan untuk mencapai Θrgasmε yang sangat power! "

5- Baring the Scepter
"Buatlah lingkaran dengan ibu jari dan jari telunjuk sekitar pangkal peπis. Bentuk cincin seperti isyarat "ok". Kemudian, masukkan ke pangkal peπis. Ini merangsang hujung saraf dan meningkatkan sensitiviti peπis ... juga boleh membantu tahan lama. Geseran dengan tangan suami yang melingkari pangkal peπis mencipta kenikmatan "

4- The Counter Top
"Ini adalah favourite saya: Ketika lsteri terlentang di meja, sementara kedudukan suami" memasukinya "sambil berdiri. Sangat mudah untuk mendayung dan memindahkan kedudukan lsteri sepanjang meja. Lsteri pasti teruja dan rasa dibelasah teruk" ... HIHI Best Giler

3- The Seated Scissors
"Ia membolehkan lsteri mengawal kedalaman dan sudut dayungan, serta berapa banyak rangsangan klitσris yang lsteri mahu. Dengan suami dalam keadaan terlentang dan lutut dilipat separuh (lebih kurang sudut 90 °), neutral lsteri dengan satu kaki ke belakang pinggul, dan kaki yang satu lagi antara kedua kaki lsteri (lihat gambar). lsteri akan dapat agak tempat yang tepat untuk mengerjakan peπis suami. lsteri boleh mengawal kelajuan, kedalaman, dan jumlah tekanan dan geseran yang lsteri mahu. Ini jelas merupakan suatu resepi untuk meningkatkan sensasi sεk5. "

2- Get Off, Stand Up

"Saya tak pro, tapi setiap kali saya berdiri dengan memegang pasangan saya di udara atau ke dinding, cukup untuk membuatkan kami berdua rasa sensasi yang tak dapat digambarkan. Sudah lumrah; suami kuat dan lsteri lembut. Kedudukan ini dapat meninggikan pengalaman sεk5 suami lsteri. Kedudukan ini juga memaksa kami untuk berada dalam pelukan penuh, yang mewujudkan hubungan emosional serta fizikal. Tapi memerlukan kekuatan fizikal dan tidak semua mampu melakukannya. Untung siapa dapat lsteri ringan "hihi

1- Shake 'N' Bake

"Jika anda ingin berehat sejenak semasa menjalinkan hubungan sεk5ual, gerakan ini adalah yang terbaik. Untuk berbuat demikian, suami berhenti mendayung dan rehat; dengan menggosok kepala peπis pada klitσris. Lalu, pegang pangkal zakar dan hayun (gerakan seperti angkat dan hempap) dengan cepat ke arah klitσris. Dengan demikian, ia akan merangsang keduanya: peπis dan klitσris - yang memberi kenikmatan yang sangat dahsyat. "

Pasangan Bawah Umur Kantoi Tidur Bersama Di Rumah Nenek..!!


 Seorang Pelajar tingkatan satu dirogol teman lelaki yang dikenalinya melalui laman sosial Facebook di dalam bilik tidur rumah neneknya di Kampung Bintang, disini awal pagi semalam.

Pelajar cemerlang sebuah sekolah menengah di Besut itu dikatakan dirogol sebanyak dua kali oleh kekasihnya itu yang dikenalinya baru sebulan.

Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Ab Rahman Raja Mohamed berkata. suspek berusia 15 tahun merupakan pelatih sebuah pusat latihan kemahiran telah datang ke rumah mangsa pada jam 12 tengah malam Khamis lalu dan mereka didakwa tidur bersama.

''mangsa dan suspek dikatakan telah melakukan seks sebanyak dua kali iaitu pada jam 1 pagi dan 6.30 pagi Jumaat di dalam bilik tidur mangsa tanpa disedari ahli keluarganya," katanya.

Ab Rahman berkata, perbuatan suspek bagaimanapun terbongkar apabila adik perempuan mangsa yang berumur 7 tahun masuk ke dalam bilik kira-kira jam 2 petang hari sama dan ternampak ada lelaki di dalam bilik.

Katanya, adik mangsa bertindak memberitahu bapa saudara mangsa yang kemudian memeriksa bilik berkenaan.

"Terkejut dengan kehadirn bapa saudara kekasihnya, suspek yang berasal dari Besut itu cuba melarikan diri  namun berjaya ditangkap oleh bapa saudara mangsa sebelum diserahkan kepada polis," katanya.

Mangsa tingal bersama neneknya di rumah berkenaan manakala ibu bapanya bekerja di daerah lain.

Suspek ditahan reman untuk membantu siasatan dan kes disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

Jururawat Buat Aksi Tak Senonoh (Hisap Bat***) Dalam Kereta Dirakam Dan Tersebar

2 days ago written by
NURSE HISAP BATANG
Gambar menunjukkan jururawat tersebut sedang melakukan aksi memalukan di dalam sebuah kereta. Gambar-gambar ini dipercayai dirakam oleh teman lelakinya yang kemudiannya tersebar di internet.
 
 
Anak-anak muda zaman sekarang terutamanya remaja perempuan..semakin hari semakin berani melakukan perkara-perkara yang merosakkan diri sendiri. Bukan sekadar berani melakukan aksi memalukan malah lebih berani muat-naik gambar-gambar tersebut di internet
 
Moral# “Terlajak perahu boleh diundur, terlajak perbuatan..sendiri yang tanggung”. Ibu bapa di luar sana, pantaulah aktiviti anak-anak anda selagi mereka masih di bawah tanggungan anda.

Awek Ini Selfi Ke Nak Tunjuk buah Tembikai...?????


Sangat memalukan itulah yang mampu dikatakan apabila gadis melayu ini selfi 
buah dada hanya memakai bra kemudian uplod dalam facbook.

Mungkin ada dikalangan kita menganggap perkara ini biasa, Trend masa kini. 
Namun pada pendangan penulis ia mengambarkan kejatuhan akhlak di kalangan
orang melayu yang dikenali sebagai budaya sopan santun suatu ketika dulunya,
kini hampir 90% mengikut trend negara Barat.

Tidak salah selfie tapi pastikan tidak diuplod dalam laman sosial. Apa motif 
uplod gambar tersebut dalam facebook.?

KONGSI KEPADA RAKAN

Aksi “Kenduri” Sekumpulan Budak Sekolah Menengah Tersebar


Buat pertama kalinya admin terkejut dengan video di mana seorang budak perempuan sedang melakukan aksi seks beramai-ramai dengan budak lelaki sekolahnya.
Pada wajah budak perempuan itu tidak ada sedikit pun perasaan kesal dan terpaksa. Malahan dari gerak tubuh beliau menunjukkan betapa dia “menikmati” acara “kenduri” seks beramai-ramai.
Di sini admin mohon ibu bapa dan guru-guru yang mengenali mereka yang terlibat dalam aktiviti kenduri seks ini tampil dan mengambil tindakan terhadap murid-murid yang sudah terlanjur jauh dan melampaui batasan agama dan moral.




Tiada ulasan: