Sabtu, 17 Ogos 2013

JANGAN KITA MENYOKONG BENDA@PERKARA MUNGKAR...MENYOKONG ORANG YANG RAMPAS KUASA...ADAKAH FIIKIRAN KITA SONGSANG...SYAITAN SAJA SUKA PERKARA YANG SALAH

Panas sangat bro, Ustaz ni Kantoi isu tentera Mesir
Posted on Saturday, August 17 @ 14:09:49 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

Oleh: Dukunpasir

"

Memang panas dan menyedihkan apa yang berlaku di Mesir . Banyak sumber dan berita yang kita terima sampai tak sanggup kita nak membaca apatah lagi melihat kekejaman tentera Mesir.

TETAPI......Ada juga yang menyokong tindakan tentera Mesir ....dan yang menyokong tentera Mesir ialah RAKYAT KITA SENDIRI YANG bergelar Ustaz seperti dibawah ini.


Kita pun tak tahu MANA SUMBER YANG TEPAT mana sumber yang salah kerana TENTERA PASTI AKAN MENGHALALKAN TINDAKAN MEREKA...Di pihak rakyat pula akan memaparkan KEKEJAMAN PIHAK TENTERA .

TETAPI ....apa yang menarik ialah Ulasan Saudara Faizal ini ..........anda lihat posting terkini beliau dan ANDA AKAN JUMPA SESUATU DIBAWAH yang penulis sempat copy paste....itupun kalau Faizal tak padam lagi selepas artikel ini keluar ...........


Wartawan Mesir mula dedah gambar militan Ikwan Muslimin.Berkenaan video rakaman yang memaparkan insiden kereta perisai Polis yang jatuh dari flyover dan meragut nyawa anggota polis tempoh hari bagi saya, masih lagi mengaitkan Ikhwan Muslimin kerana terdapat unsur2 yang meragukan seperti :

1) Mengapa ramai pemuda dan sebuah van menghalang jalan?

2) Rakaman dari satu arah seolah2 menjangka kedatangan kereta perisai polis dan kelihatan bersedia.

3) Terdapat pergerakan para pemuda yang menghalang itu mengejar kereta perisai hingga jatuh.

Adakah keraguan2 ini masih boleh membebaskan Ikhwan Muslimin dari istilah PENGGANAS? Saya tetap berpendirian, Ikhwan Muslimin gerakan pengganas dan lebih2 lah ditambah dengan gambar terkini media Mesir ini.Pengganas Ikhwan Muslimin semakin bahaya.

P/S : anda bebas mengkritik kembali... Silakan
Photo: Wartawan Mesir mula dedah gambar militan Ikwan Muslimin.Berkenaan video rakaman yang memaparkan insiden kereta perisai Polis yang jatuh dari flyover dan meragut nyawa anggota polis tempoh hari bagi saya, masih lagi mengaitkan Ikhwan Muslimin kerana terdapat unsur2 yang meragukan seperti :   1) Mengapa ramai pemuda dan sebuah van menghalang jalan?   2) Rakaman dari satu arah seolah2 menjangka kedatangan kereta perisai polis dan kelihatan bersedia.  3) Terdapat pergerakan para pemuda yang menghalang itu mengejar kereta perisai hingga jatuh.  Adakah keraguan2 ini masih boleh membebaskan Ikhwan Muslimin dari istilah PENGGANAS? Saya tetap berpendirian, Ikhwan Muslimin gerakan pengganas dan lebih2 lah ditambah dengan gambar terkini media Mesir ini.Pengganas Ikhwan Muslimin semakin bahaya.  P/S : anda bebas mengkritik kembali... Silakan



DIATAS IALAH POSTING TERKINI BELIAU...TETAP APA YANG PENULIS NAK PERTIKAI IALAH GAMBAR BELIAU DENGAN TENTERA ZIONIS INI yang hilang dari photo Albumnya......KALAU MENDAKWA BERANI KERANA BENAR, KENAPA DIPADAM GAMBAR ITU?? 


DAN LEBIH KANTOI LAGI IALAH ULASAN BELIAU TENTANG DR MURSI sebelum ni.........Manusia jenis apakah ini?? BERPALING DADAH tanpa pengaruh dadah ke bro?...

Anda boleh ikuti lagi ulasan beliau sebelum ini dalam link dibawah




Hari ini pelabur asing mula mempercayai Mesir.Pelaburan luar mula masuk dari sebuah institusi kewangan sebanyak USD 200 Juta dan akan menyumbang 250 ribu peluang pekerjaan.Menurut sebuah institut kajian, Mesir memerlukan sekurang-kurangnya 750 ribu peluang pekerjaan setahun selama 7 - 8 tahun untuk menangani isu pengangguran di Mesir.Bagi saya, ini tanda awal yang positif untuk masa depan Mesir kerana keamanan dan kepercayaan awal pelabur terhadap Mesir di bawah kepimpinan baru, Presiden Dr Morsi.

P/S : Sama-sama kita doakan kejayaan pembangunan semula Mesir baru.Walaubagaimana pun, saya tak mahu puji lebih2, ianya terlalu awal untuk menilai.Kita memerlukan sekurang-kurangnya 60 hari selepas pentandbiran beliau dan selepas 100 hari, barulah kita boleh nilai kerajaan baru ini.Itu pun bukan penilaian yang tepat.Tahukah anda, peratusan pengangguran terkini di Mesir ialah sebanyak 24%.Peratusan pengangguran di Mesir mengalami peningkatan dari peratusan sebelum ini, 12 peratus.Peratusan pengangguran di negara kita, Malaysia hanya 2 peratus sahaja.Dasar kerajaan sangat penting untuk merangsang pembangunan ekonomi dan peluang pekerjaan untuk rakyat di samping keamanan negara sebagai faktor utama.

Kadar pengangguran yang tinggi antara punca para pemuda Mesir keluar merusuh pada 25 dan 28 januari 2011 hingga menjatuhkan presiden yang memerintah selama hampir 30 tahun, Husni Mubarak dalam masa 18 hari.
Share ·
LAGI BUKTI "USTAZ" INI KANTOI BERSAMA LINK FACEBOOK BELIAU

KLIK SINI UNTUK KETAHUI

 BONGKAR!!! Kisah Luahan Seorang Saudara Baru [MESTI BACA...]
Posted on Saturday, August 17 @ 15:02:48 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

Oleh: matuse68

" BONGKAR!!! Kisah Luahan Seorang Saudara Baru | Kisah Luahan Seorang Saudara Baru [MESTI BACA...]

"Beginikah saya dilayan sebagai saudara baru...??? Ditendang kesana kemari jika ingin membuat urusan...??"

Mungkin lebih mudah saya kongsikan kisah ini berbentuk point agar mudah difahami...

- Ketika mula-mula masuk islam ditawarkan dengan kata-kata manis kemana sahaja yang saya nak pergi saya akan di sokong, sampai masa nak mintak apa pun susah.

- Nak masuk pondok dah lebih umur, nak masuk PERKIM terlalu banyak birokrasi yang paling menyedihkan terpaksa berurusan dengan pegawai yang curi tulang samada di MAIJ JB atau di pejabat agama daerah, bahkan nak tukar IC pun susah.

- Seorang sahabat saya nak masuk islam di MAIJ JB tak dilayan dari pagi sampai jam 5 petang sedangkan ustaz-ustaz banyak lalu lalang di situ.

- Saya masih teguh dgn islam setelah lebih 3 tahun memeluknya, namun dari pihak jabatan agama tak pernah follow up tentang asas pendidikan islam saya. Saya nak belajar pun susah.

- Tapi takpa saya dah masukan dalam FB tapi jangan sampai saya jumpa PM.

P/S: Ini seringkas hal yang beliau utarakan... terguris hati mendengar bila saudara kita ini diabaikan, jadi tidak mustahil mengapa MURTAD semakin berleluasa & Kristianisma semakin jelas agenda INI KERANA yang diberi amanah TIDAK BERTANGGUNGJAWAB. >> Siapakah yang perlu bertangungjawab....??? Allah akan bertanya kepada kita, apakah engkau telah menunaikan hak saudara mu..?? Apa jawapan yang kita akan berikan..??? Jadi tepuk dada tanyalah iman kita...

Luahan sahabat.  Sumber [Baca seterusnya...] "


 Asal usul Raja Saudi adalah Yahudi Bani Al-Masalikh
Posted on Saturday, August 17 @ 11:48:42 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjualCendol

Oleh: merong

"Moyang mereka bernama Mordakhai bin Ibrahim bin Monshe berasal dari Bani Al Masalikh hidup sekitar 851 H dari suku kaum Anza. Terlibat di dalam perniagaan gandum dan Jagung dari Iraq.

Beliau sememangnys bercita-cita untuk kembali dan menguasai di bumi Najd. Di awalnya beliau terpaksa berhadapan dengan Syaik Shaleh Salman Abdullah Al- Tamimi seorang Ulama yang berdakwah di sekitar Najd, Yaman dan Hijaz. Beliau menukarkan namanya kepada Markhan bin Ibrahim Musa.

Ditempat tinggal beliau, Al-Qatef, beliau menguatkan kedudukkan beliau dengan cerita2 palsu tentang kehebatan kaum Yahudi .Beliau mempergunakan kaum Arab Badwi lalu mengagat beliai menjadi ketua/Raja. Beliau di tentang oleh kabilah Bani Khaled dan melarikan diri ke Al Arid(Riyadh) mencari perlindungan.
Beliau di beri perlindungan di Riyadh oleh sebuah keluarga, namun keluarga tersebut dibunuh beliau. Beliau membuat cerita keluarga tersebut dibunuh pencuri dan rumah dan tanah tersebut telh dibeli beliau. Disinilah beliau mengatur strategi dengan menubuhkan pasukan perang untuk membunuh Shaik Shaleh Salman Abdullah Al-Thamimi yg akhirnya dibunuh di sebuah masjid di Al-Zhafi.
Di Riyadh inilah beliau mengamalkan poligami dengan menikahi puluhan gadis dan melahirkan banyak anak yang diberikan nama-nama Arab. Salah seorang anak Mordakhai bernama Al-Maqaran(didalam yahudi di panggil Mack-Ren). Al Maqaran mempunyai anak bernama Muhammad dan Sa’ud. Melalui keturunan Saud inilah berasalnya Dinasti Saud.
Dinasti Saud mengagap semua penduduk Najd menghina Tuhan . Darah mereka halal, harta benda mereka dirampas dan kaum wanita dijadikan hamba. Tidak ada seorang muslim pun di kira benar kecuali pengikiut ajaran Muhammad bin Abdul Wahab (keturunan Yahudi Turki). Mereka yang menentang akan di bunuh.
Doktrin Wahabi memberikan autority kepada Keluarga Saudi untuk menghancurkan perkampungan dan penduduknya, termasuk anak-anak dan memperkosa wanitanya, menusuk perut wanita hamil, memotong tangan anak-anak, kemudian membakarnya. Selanjutnya mereka diberikan kewenangan dengan ajarannya yang kejam (brutal doctrin ) untuk merampas semua harta kekayaan milik orang yang dianggapnya telah menyimpang dari ajaran agama karena tidak mengikuti ajaran Wahabi.
Seorang munafik bernama Muhammad Amin Al-Tamimi – Direktor Perpustakaan Kontemporari Kerajaan Saudi menyusun garis keturunan (Family Tree) untuk keluarga Saudi ini kepada Nabi Muhammad SAW. Sebagai imbalan pekerjaannnya itu, ia menerima imbalan sebesar 35.000 (Tiga Puluh Lima Ribu) Pound Mesir dari Duta Besar Saudi Arabia di Kairo pada tahun 1362 H atau 1943 M. Nama Duta Besar Saudi Arabia KETIKA itu adalah Ibrahim Al-Fadel.
 Keluarga Yahudi yang jahat dan mengerikan ini melakukan segala jenis kekejaman atas nama  agama palsu mereka (Wahhabi) yang sebenarnya diciptakan oleh seorang Yahudi untuk menaburkan benih-benih keganasan di dalam hati penduduk.
Pada tahun 1163 H, Dinasti Yahudi ini mengganti nama semenanjung Arab dengan nama keluarga mereka, menjadi Saudi Arabia, seolah-olah seluruh wilayah itu milik pribadi mereka, dan penduduknya sebagai bujang atau budak mereka, bekerja keras siang dan malam untuk kesenangan tuannya, yaitu Keluarga Saudi.
Raja Faisal Al-Saud tidak mampu menyanggah bahwa keluarganya adalah keluarga Yahudi ketika memberitahukan kepada The Washington Post pada  17 September 1969, dengan menyatakan bahwa: “Kami, Keluarga Saudi adalah keluarga Yahudi. Kami sepenuhnya tidak setuju dengan setiap penguasa Arab atau Islam yang memperlihatkan permusuhannya kepada Yahudi, sebaliknya kita harus tinggal bersama mereka dengan damai. Negeri kami, Saudi Arabia merupakan sumber awal Yahudi dan nenek-moyangnya, dari sana menyebar ke seluruh dunia”.
Tiada anehnya kenapa Kerajaan Saudi sekarang menghalang kebangkitan IKHWAN MUSLIMIN Di MESIR.
Tiada anehnya kenapa kerajaan Arab Saudi boleh berkongsi kekayaan dengan USA untuk membantai kebangkitan muslim seluruh dunia dengan bersembunyi disebalik PBB dan OIC. 
Benarlah dengan sepotong hadis yg bermaksud....diakhir zaman umat Islam akan mengikut Yahudi walau mereka masuk ke lubang biawak sekalipun.  
WALLAHU'ALAM

Bapa Sembelih Dan Minum Darah Anaknya
Posted on Saturday, August 17 @ 11:29:29 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjualCendol



Lahad Datu: “Tergamak menantu saya menyembelih anak sendiri sebelum menghirup darah yang memancut dari leher. Ini semua kerja syaitan,” kata Imam Nasir, 58, apabila melihat cucu lelaki kesayangannya berusia tujuh tahun disembelih bapa kandung di depan matanya dalam kejadian ngeri di Kampung Epil, Jalan Kastam Baru, kelmarin.

Dalam kejadian jam 9.20 malam, mangsa, Haikal Salimar menggelupur kesakitan sebelum meninggal dunia akibat kecederaan parah di leher.

Lebih mengerikan lagi, bapa mangsa, Salimar Hamad, 35, seolah-olah tidak menghiraukan keadaan anak bongsunya yang berlumuran darah, sebaliknya bertindak menghirup darah yang membuak keluar dari leher kanak-kanak malang itu. Sambil meluahkan perasaan marah, Imam berkata, menantunya itu bertindak seperti haiwan. 

"Saya terkejut dengan tindakannya dan ahli keluarga lain berusaha menahan perbuatan itu tetapi gagal.

Pada Jumaat 27 Ogos 2010 lalu kejadian sembelih anak juga berlaku di Kelantan tetapi ayah yang sembelih tidak siuman. Tapi di Lahad Datu ini kes amalan GILA!!! 



Luluh hati seorang ibu apabila melihat suaminya yang mengalami masalah mental tergamak menyembelih anak lelaki kesayangan mereka di dalam bilik air walaupun dia merayu berkali-kali supaya si suami tidak meneruskan niatnya dalam satu kejadian menyayat hati di Kampung Sungai Budor.

Mohd. Adam Muszhaffar Muhaimin, 3, meninggal dunia selepas lehernya hampir putus disembelih oleh bapanya, Muhaimin Sautar, 33, dengan menggunakan sebilah pisau dalam kejadian pada pukul 12 tengah hari itu.

Tiada ulasan: