Khamis, 18 Ogos 2011

APA NAK JADI...SEKURANG BERZINA MELIBATKAN DUA ORANG...SATU LELAKI DAN SATU PEREMPUAN...BERAPA KALI BERZINA@MAIN...MEREKA DAN ALLAH TAU...KAWINKAN MEREKA........... MEREKA DAH BERZINA...NAK JAGA MARUAH APA...MARUAH DAH TERCEMAR...HUKUM ALLAH DAH DIABAIKAN ... NI LAH KESANNYA...NAK TUNJUK PANDAI LAGI PADA ALLAH...GUNA UNDANG2 LAIN DARI ALLAH PUNYA...BALA..MUSIBAH..MALU....TANGGUNGLAH...DIAKHIRAT PIHAK YANG BERKUASA@PEMERINTAH JAWAB JE LAH...KAT SANA TAK BOLEH...NAK BUAT SONGEL...ATAU LOYAR2 BURUK...API NERAKA MENJULANG2...

Warden terkejut pelajar bersalin dalam tandas



KAJANG: Seorang warden asrama perempuan terkejut sejurus mendapati seorang pelajar perempuan tingkatan lima melahirkan bayi perempuan di dalam tandas asrama sebuah sekolah menengah di sini, semalam.
Menurut sumber, dalam kejadian kira-kira jam 5 pagi itu, guru wanita berkenaan dipanggil seorang pelajar lain yang memaklumkan rakannya berada di dalam tandas kerana baru melahirkan seorang bayi.

Katanya, guru berkenaan bergegas ke tandas itu dan mendapati mangsa yang berusia 17 tahun berada di dalam tandas yang dikunci dari dalam sambil mengerang kesakitan.
“Selepas dipujuk, mangsa keluar bersama bayi perempuan cukup sifat,” katanya.

Guru berkenaan membawa mangsa dan bayi perempuan itu ke Wad Kecemasan, Hospital Kajang, untuk rawatan lanjut.

Sumber berkata, sebaik emosi mangsa stabil, guru berkenaan meminta mangsa menceritakan kejadian yang menimpanya hingga menyebabkan dia mengandung.

“Mangsa mendakwa dirogol dua lelaki tidak dikenali di Taman Kajang Utama pada November tahun lalu,” katanya.

Guru berkenaan membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab ketika dihubungi mengesahkan kejadian dan berkata kes akan disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol dan jika sabit kesalahan suspek boleh dipenjara sehingga 20 tahun dan juga sebatan.

Tiada ulasan: