Rabu, 17 Februari 2010

INI BUDAYA BARAT...MUNGKIN AKAN TERIKUT...KEMUDIAN KITA PEMINAT GILA SAKAN...SEDANGKAN MEREKA BERZINA

Cole seludup pacar ke bilik



2010/02/17

LONDON: Setiausaha seksi yang dikaitkan dengan bintang bola sepak Chelsea, Ashley Cole, mendedahkan dia diseludup masuk ke bilik hotel pasukan itu sejurus sebelum perlawanan Liga Perdana dimulakan.

Malah, pada satu malam, katanya, dia dibantu pegawai pasukan untuk ke bilik pemain kebangsaan England itu - yang terletak bersebelahan bilik ketua pasukan, John Terry - untuk berasmara.


“Cole sengaja memasang televisyen dengan kuat supaya Terry tidak terdengar apa-apa dari bilik ketika kami berasmara,” katanya semalam.


Akhbar memiliki bukti menunjukkan Cole, 29, membawa masuk setiausaha berambut perang itu ke biliknya sekurang-kurangnya dua kali untuk ditiduri sebelum perlawanan bermula.


Kali pertama, Cole menghantar mesej pesanan ringkas memaklumkan kedudukan bilik ditempah menggunakan nama pegawai pasukan Chelsea.


Pada hari lain, seorang pembantu pasukan mengambil wanita terbabit di lobi hotel dan secara senyap-senyap membawanya masuk ke bilik Cole.

Kata wanita itu, Cole sangat takut jika kecurangan itu dihidu isterinya, Cheryl, terutama apabila anggota kumpulan Girls Aloud itu baru saja mengetahui dia bermain kayu tiga dengan pendandan rambut, Aimee Walton, 22, beberapa bulan sebelumnya.


Setiausaha berusia 30 tahun itu berkata, Cole merayu-rayu supaya dia datang ke biliknya untuk mengadakan hubungan seks.


Walaupun takut diketahui Cheryl dan Chelsea, dia berkata, Cole tidak dapat menahan diri daripada mengambil risiko.


“Nampaknya Cole seronok begitu,” katanya. - Agensi

Tiada ulasan: