Khamis, 28 Julai 2011

MESIR OH MESIR

Thursday, 28 July 2011

Sekor lagi anjing UMNO kantoi hehehe

Siapa dalang yang berjaya memecat pelajar di Mesir?


Gua dah dapat info mengenai tindakan yang bakal dikenakan terhadap pelajar-pelajar Malaysia yang terlibat dengan BERSIH 2.0 di Mesir.

Hari ini gua dikhabarkan tindakan telah diambil terhadap seorang pelajar iaitu Mohd Firdaus Madzlan yang juga pelajar di Darul Ifta', Mesir.


Dia telah dikenakan tindakan buang dari pusat pengajian Darul Ifta' kerana menganjur dan menyertai perhimpunan haram BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu.

Mohd Firdaus didapati menjadi penganjur kepada perhimpunan BERSIH 2.0 di Dataran Kompleks Asrama Malaysia,Hayyu A'syir, Kaherah.


Dia juga merupakan Presiden kepada satu pertubuhan yang dinamakan sebagai Gerakan Suara Rakyat (SUARA).


So sekarang ni bila dah kena tindakan macam ni, siapa yang punya angkara? siapa dalang yang memecatnya??mari kita bongkar!!!


Hasil siasatan HACKER kita orang,FB dia kena skodeng!
Pendedahan hangat Barua UMNO di Mesir-Edisi Terkantoi suda-setelah akaun pegawai jabatan penuntut tersebut di hack-maklumat tentang perancangan sulit mereka didedahkan...sah kini pegawai di jabatan penuntut malaysia kaherah(JPMK) atau nama baru Education Malaysia Egypt adalah barua UMNO... ade 5 lagi gambar bukti di page 3000 People Request Khairi Jalalluddin Resignation from JPMK Mesir...harap maklum..


kredit

Tiada ulasan: