Ahad, 22 Mac 2015

HUDUD HUKUM ALLAH...BAGI ORANG ISLAM MENGAMALNYA WAJIB...TAK TERLIBAT DENGAN ORANG2 NON MUSLIM@BUKAN ISLAM@ATAU KAFIR...JIKA NI HUDUD PAS....KEMUKA HUDUD UMNO...KEMUKA HUDUD PKR...KEMUKA HUDUD DAP...JIKA TAK TAHU AGAMA ISLAM...BAIK NON MUSLIM ATAU ORANG ISLAM BAIK DUDUK DIAM2...MATI BESOK JAWAB DIHADAPAN ALLAH SWT

Isohot Buddy shared Kami Bersama PAS's photo to the group: Jom Kita Berpolitik...!!
3 hrs ·
"KULIAH MAGRIB USTAZ NASARUDIN DAUD- TILKA HUDUDULLAH-RUSILA 1- Ada yang kata PAS gopoh nak laksana HUDUD...gopoh apa..kita sudah tunggu 22 tahun !!! kalau orang kahwin dapat anak setiap tahun, dah 22 orang anak dia dapat...Gopoh apanya? 2- Orang bukan Islam tiada hak untuk halang Orang Islam melaksanakan hudud...HUDUD itu wajib bagi orang Islam...sebagaimana WAJIB bagi orang Islam berkhatan...Orang Islam nak berkhatan, orang bukan Islam tak boleh larang kita berkhatan...kita potong kita punya...bukan potong kamu punya !!! 3- Kita bertahaluf dengan DAP, PKR...bertahaluf/ bekerjasama atas beberapa perkara saja...Dasar 3 parti masih BERBEZA..kita PAS bawa Islam.....Ayah(presiden) pun berbeza...Ada orang kita tertukar Ayah...dan ikut Ayah orang lain...sampai biadap dengan Ayah sendiri...Hudud tetap jadi agenda PAS. 4- HUDUD wajib diusahakan oleh orang ISLAM...sebagaimana orang islam wajib Solat...Orang PAS wajib solat...Orang UMNO juga wajib solat..Nak pelik apa kalau UMNO sokong hudud..Itukan wajib juga bagi UMNO.."
Kami Bersama PAS

KULIAH MAGRIB USTAZ NASARUDIN DAUD- TILKA HUDUDULLAH-RUSILA
1- Ada yang kata PAS gopoh nak laksana HUDUD...gopoh apa..kita sudah tunggu 22 tahun !!! kalau orang kahwin dapat anak setiap tahun, dah 22 orang anak dia dapat...Gopoh apanya?
2- Orang bukan Islam tiada hak untuk halang Orang Islam melaksanakan hudud...HUDUD itu wajib bagi orang Islam...sebagaimana WAJIB bagi orang Islam berkhatan...Orang Islam nak berkhatan, orang bukan Islam tak boleh larang kita berkhatan...kita potong kita punya...bukan potong kamu punya !!!
3- Kita bertahaluf dengan DAP, PKR...bertahaluf/ bekerjasama atas beberapa perkara saja...Dasar 3 parti masih BERBEZA..kita PAS bawa Islam.....Ayah(presiden) pun berbeza...Ada orang kita tertukar Ayah...dan ikut Ayah orang lain...sampai biadap dengan Ayah sendiri...Hudud tetap jadi agenda PAS.
4- HUDUD wajib diusahakan oleh orang ISLAM...sebagaimana orang islam wajib Solat...Orang PAS wajib solat...Orang UMNO juga wajib solat..Nak pelik apa kalau UMNO sokong hudud..Itukan wajib juga bagi UMNO..
Unlike ·
Like ·
·
PKR kata TIDAK kepada Hukum Hudud !
Jika kita muslim, nescaya kita akan beriman dengan setiap apa yang ada didalam Al Quran dan hadis Rasulullah tanpa mempertikaikannya. Beriman tanda kita menyokong bukan kita menentang!!.. Menentang perkara mungkar perkara yang disuruh dan diarah dalam agama. Mempertikai hukum walau secubit atau secebis memadai untuk merosakkan keimanan. Sebijak mana pun manusia, ia tidak mampu melawan hukum Allah, jangan banyak beralasan!! nanti kelu dihadapan Tuhan, hari yang diadili tiada hukum, melainkan hukum Allah sahaja di padang mahsyar nanti!!.. minta maaf, jika kalian hilang rahmat dari Tuhan, tiada belas dan ehsan lagi jika kita berpaling dari hukuman Allah yang maha penyayang..!! kali ini tiada sokongan untuk kalian!! kami tetap dengan hukum Allah yang maha Penyayang..

Ir Nizam and 3 others shared Kelab Che Det's photo.
Kelab Che Det

ape sudah jadi nie mengaku islam tapi terang2 menolak hukum allah







 "PKR yang terang2 TAK SOKONG HUDUD. Nak salahkan UMNO pulak? PKR Islam ke tak? PAS kena tipu jela..."





















Tiada ulasan: